Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil dit binnenkort ook eens gaan proberen.
Wat ik me afvroeg is 2CB in een lage dosering geschikt voor op een feest?
Ik heb begrepen dat het dan een beetje op XTC lijkt?
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#2
2CB
dosage: 23mg oraal

Euphorisch gevoel maar heftig was het niet. Kreeg wel behoefte om te praten over wat er omging in me hoofd. Ik heb gehoord dat het vaak op feestjes wordt gebruikt wat ik me wel kan voorstellen, geluid wordt mooi en je voelt je vrolijk. Ook werkt 2CB stimulerend.


:stoned:
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spiraal zei:
2CB
dosage: 23mg oraal

Euphorisch gevoel maar heftig was het niet. Kreeg wel behoefte om te praten over wat er omging in me hoofd. Ik heb gehoord dat het vaak op feestjes wordt gebruikt wat ik me wel kan voorstellen, geluid wordt mooi en je voelt je vrolijk. Ook werkt 2CB stimulerend.


:stoned:
Klik om te vergroten...
Ik word er agressief van :(
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#4
Johancore zei:
Ik wil dit binnenkort ook eens gaan proberen.
Wat ik me afvroeg is 2CB in een lage dosering geschikt voor op een feest?
Ik heb begrepen dat het dan een beetje op XTC lijkt?
Klik om te vergroten...

Zelf geen ervaring mee, maar heb wel vaker die vergelijking gehoord, maar 2C-B is dan wat psychedelischer natuurlijk.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Johancore zei:
Oke dankjewel!

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?
Klik om te vergroten...

Laten testen.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Johancore zei:
Oke dankjewel!

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?
Klik om te vergroten...


Ik heb geen idee wat er inzit.
Maar ik heb er 1.5 van op en ik loop al een paar uur snoeihard te trippen :hearteyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
2-cb is onder de 100mg non-toxisch dus een body-load is vreemd ?


edit : Ik lees juist op bluelight en andere fora dat 2-cb zo geweldig is vanwege het feit dat er geen bodyload is. Hier lees ik veel over body-load ervaringen.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat het 'non-toxisch' is kan het toch nog wel een negatief gevoel op je lichaam teweeg brengen bij gebruik. Mijn lichaam voelt bij 2c-B zwaar en sloom, ik moet dan ook altijd veel zuchten. Dat gevoel is bij lange na niet zo erg als bij paddo's waar zwaartekracht het de helft van de tijd van me wint. Maar dat noem ik bij mezelf dus een body-load.
Body-load is het lichamelijke effect van een drug op je lichaam, meestal doelt men met body-load op de negatieve effecten en met body-high op positieve effecten.
Ik denk dat het begrip verder vrij relatief is.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
toch vreemd dat op internationale 'gerespecteerde fora' mensen dit middel juist prijzen omdat er zo goed als geen bodyload is. wat ook sense maakt gezien het feit dat het non-toxisch is.

vraag me of die bodyload niet komt doordat in nederland vooral 2-cb pillen op de markt zijn en de echte pro's gewoon puur poeder hebben.

ik heb net een 2cb pil genomen btw :grin:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is niks bekend over de toxiteit van 2cB, dat wil niet zeggen dat het nontoxisch is :wink: er zijn geen gevallen bekend met fatale afloop, of problemen op de lange termijn. Wel is er sprake van een toxische psychose geweest, bij een te hoge dosis.

Bodyload heeft niets te maken de vorm, maar met de hoeveelheid. als er maar genoeg 2cB in de pil zit komt de bodyload ook wel, hoewel mijn eigen ervaring is, de BL bij 2cB minimaal is. enkel bij overdosering (maar ja dan vraag je er ook om)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb van 1 ( niet getest, geschat 15mg) 2cb pilletje in ieder geval een aardige body-load ervaren net.
heel veel zuchten, zachte voeten( zo voelde het aan) alsof al het bloed daar zat ( liep opzich wel lekker, soort kussentjes), verder erg onrustig niet stil kunnen zitten( toen ben ik met vrienden gaan voetballen, ging aardig, echt hard rennen ging niet)

licht euforisch en lichte visuals ( vooral patronen in schaduwen zijn mooi), kwam ook erg bij vlagen allemaal ( en nog steeds)

denk dat ik te weinig genomen heb voor echt veel visueel effect maar heb ook geen zin om meer te nemen omdat ik hier nu al vrij onrustig van werd en zo niet echt vol kon genieten.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog geen ervaring met 2C-b helaas, het staat zeker op me lijstje.

Ben benieuwd naar je ervaring.

Rustig aan. :)
W
WekselLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
4 fmp zei:
Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Kijk dat is nog een mooi voordeel. Ik heb 2C-B liggen en nog een paar 2C's. Het staat zeker op het menu voor komende tijd. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Ik hoor en lees goede verhalen erover :grin:

Rustig aan..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Weksel zei:
Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.
Klik om te vergroten...

Beter zoeken, of verhuizen natuurlijk.. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Verhuizen, voor drugs :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Verhuizen, voor drugs :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk waarom niet... :P tja kon het niet laten..

:)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
toch vreemd dat op internationale 'gerespecteerde fora' mensen dit middel juist prijzen omdat er zo goed als geen bodyload is. wat ook sense maakt gezien het feit dat het non-toxisch is.

vraag me of die bodyload niet komt doordat in nederland vooral 2-cb pillen op de markt zijn en de echte pro's gewoon puur poeder hebben.

ik heb net een 2cb pil genomen btw :grin:
Klik om te vergroten...
Bij doseringen van boven de 100mg is het wel neurotoxisch hoor.
Hier gewoon poeder, maar als ik veel neem (zie beneden) weet ik ook wel dat ik tegen de bodyload aanloop, dat is gewoon inherent aan de stof, maar ook een beetje verschillend per persoon, maar als je genoeg neemt, krijg je 't echt wel :P

Arizona zei:
Er is niks bekend over de toxiteit van 2cB, dat wil niet zeggen dat het nontoxisch is :wink: er zijn geen gevallen bekend met fatale afloop, of problemen op de lange termijn. Wel is er sprake van een toxische psychose geweest, bij een te hoge dosis.

Bodyload heeft niets te maken de vorm, maar met de hoeveelheid. als er maar genoeg 2cB in de pil zit komt de bodyload ook wel, hoewel mijn eigen ervaring is, de BL bij 2cB minimaal is. enkel bij overdosering (maar ja dan vraag je er ook om)
Klik om te vergroten...
Verder hier mee eens, de bodyload bij 2C-B is vrij minimaal, maar sure, je kunt het tegen komen en er in bep. mate last van krijgen. Dat is voor ieder verschillend. In mijn eerste trips op 2C-B had ik er ook last van, de dosering verhoogden we toen nog in stapjes. Nu weet ik dat ik er nog echt last van heb als ik 50mg ervan neem, maar verder..nee bij 2C-B geen last.
2C-E is echter een ander verhaal :rolleyes: :wink: , staat er bij mij (&co) bekend om als een notaire veroorzaker van enige bodyload :wink:
W
WekselLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fishhead0707 zei:
Weksel zei:
Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.
Klik om te vergroten...

Beter zoeken, of verhuizen natuurlijk.. :)
Klik om te vergroten...
Haha. Nouja ik had het aanvankelijk al via iemand geregeld, maar vanwege wat complicaties is het uiteindelijk toch niet doorgegaan.. Wel heeft het iemand het ooit aangeboden op een feest, maar ik wil het voor de eerste keer sowieso wel in een rustige, vertrouwde omgeving doen. Maar toen niet echt aan gedacht om het over te kopen voor een ander moment..

Verder ga ik binnen een maand wel verhuizen, dus wie weet wat het mij gaat brengen.
Morgen in ieder geval weer van wat truffels genieten. Dat is ook al weer meer dan een half jaar terug geweest sinds de laatste keer.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dit topic niet doorgespit. Maar toch even een leken vraagje.
Het klopt toch dat 2C-B illegaal is in Nederland?
En als je het bestelt via zo´n site dan loop je dus serieus het risico dat je pakketje niet aankomt en eventueel dat je een straf krijgt?

Ik was op zo´n site aan het kijken voor 4ho-mipt (eventueel), wat volgens mij in Nederland wel legaal is, en toen zag ik ook 2C-B staan. En toen vroeg ik me dat af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."