Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
gNuxx zei:
plantenbak zei:
ik was vorige x vrij nuchter op 20mg oraal. eigenlijk gewoon de hele tijd.
Klik om te vergroten...

moet je meer nemen :angry:
Klik om te vergroten...
haha dat begrijp ik maar het was de eerste keer, dan wil ik niet té hard van stapel lopen :wink:
volgende keer naar de 30-35
e
edhardyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck.
Is 2-CB dan mischien iets voor mij?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
edhardy zei:
Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck.
Is 2-CB dan mischien iets voor mij?
Klik om te vergroten...
Ik heb het nog maar 1x gedaan op 20mg oraal en dat beviel me wel, echt zo goed als geen mindfucks.
e
edhardyLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
Maar als je psychose hebt gehad dan kun je beter niet trippen!
Klik om te vergroten...
Het was wel een door drugsveroorzaakte pshycose,heb er nadat ik wat kalmeringsmiddelen had gekreegen en ging slapen geen last meer van gehad.
De pshycose duurde net zo lang als de trip zelf.
En het is officeel nooit bevestigd dat het geen gewoone heel heftige badtrip was,maar de doktoren hadden wel een sterk vermoeden.
Voor de zekerheid zal ik ook zeker wat benzo regelen om bij de hand te hebben.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nieuw topic openen lijkt me zinloos... Maar hoelang zijn 2cb en dmt te bewaren? Ben geen grootgebruiker namelijk. Heb de mogelijkheid ze allebei gewoon in de vriezer te leggen?

Gr,
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat 2C-B betreft,
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Drent zei:
Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?
Klik om te vergroten...

Ik heb het wel eens 2,5 maand gewoon in mijn kamer laten liggen zonder problemen...
Klik om te vergroten...

En wat DMT betreft,
Petrovic zei:
salvation zei:
Hoe kun je DMT het beste bewaren?
Klik om te vergroten...

Het maakt niet echt uit waar je het in doet, als het maar op een koele plek ligt. Want bij 40graden smelt het namelijk al.

Ik heb het zelf in zo'n cilinder vormig ding, waar ze ook kanna in verkopen.
Klik om te vergroten...
:wave:
k
koorenkipLid
01-01-2024, 00:00
#7
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...

Is er nog een manier om het te testen?

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#8
koorenkip zei:
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...

Is er nog een manier om het te testen?

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast
Klik om te vergroten...

haha goedkope 2c-b dan :tongueout: als het goede kwaliteit is en je betaalt er evenveel voor als mdma kristal :tongueout:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er helaas geen trip report van, maar je kan er wel heftig hard op gaan.
Ik had met vrienden 200 mg gehaald voor met z'n achtten.
Toen het bleek dat er maar 4 mensen kwamen besloten we te beginnen met 20 mg en we een beetje aan het uittrippen waren rond een uur of 03:00 beslote we het op te maken. nog eens 20 á 30 mg.
Na die avond hebben 2 van me vrienden elk tripmiddel voor altijd afgezworen maar ik kon er wel lekker op gaan samen met een andere maat van me.
Het is maar waar je van houdt dus je moet het maar eens proberen he :)
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tegenwoordig allemaal lastig met goede X enzo, maar kan opeens wel aan 2cb komen.
Iemand ervaring met 2cb op een feestje? en samen met wat mdma?

Wil rustig beginnen, heb nu slechts 5 keer mdma gedaan maar 2cb klinkt erg vet :)
Ik dacht eerst +- 100/150 mg mdma en 2 uurtjes later pilletje 2cb......

Of is het toch beter 2cb voor een avondje thuis te bewaren en opzoek te gaan naar goede x / mdma voor een grot feest. Ik houd altijd 2 a 3 maanden tussen de keren X, heeft het gebruik van 2cb hier invloed op?

Alvast bedankt :mrgreen:
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#11
...
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind 2c-b een net niks ervaring eigenlijk... wel apart en leuk om een keer gedaan te hebben en miss moet ik het nog wel een keer doen maar; het is niet zo diepgaand als LSD en niet zo euforisch als X :) liever 1 van die 2 los of miss samen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd :flushed: :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
CHIASME zei:
Vind 2c-b een net niks ervaring eigenlijk... wel apart en leuk om een keer gedaan te hebben en miss moet ik het nog wel een keer doen maar; het is niet zo diepgaand als LSD en niet zo euforisch als X :) liever 1 van die 2 los of miss samen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd :flushed: :grin:
Klik om te vergroten...

klopt, het voelt niet zo puur aan.
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat zijn eigenlijk een beetje de effecten enz?
Ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden.
Dus wat info is altijd leuk (wil vaak alles weten).
Denk hierbij aan dosis, overdosis, schade, wat gebeurd er in de hersenen etc.
Zit om deze drugs ook een "termijn" net als bij MDMA/XTC?
Ben benieuwd naar de reacties en misschien binnenkort eens uitproberen :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?

Hoe denken jullie trouwens over de combie van MDMA en 2c-b?

In 'Uit je Bol' beschrijven ze dat wanneer je capsule 2c-b inneemt wanneer de MDMA begint af te bouwen.. het een mooie samensmelting geeft van deze twee middelen.. blablabla.
Met andere woorden, dat je MDMA en 2c-B goed kan combineren met elkaar.

Nou is het natuurlijk de vraag wat je precies wilt berijken... voor mezelf is het de 2c-b zo puur mogelijk ervaren. Maar voor mijn twee vrienden die dit nog nooit hebben gebruikt - uberhaupt geen tripmiddelen - is het misschien een veiliger gevoel om eerst een pilletje te slikken.

Wat zijn jullie gedachtes daarover?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
Klik om te vergroten...
Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man. :grin:
Klik om te vergroten...

Ey man,

Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!

Thnx! Heb er enorm veel zin in!
Het is wel erg moeilijk om te wachten tot koninginnedag... afgelopen weekend weer even de verleiding gehad om het te doen, maar verstandig genoeg niet gedaan :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Klik om te vergroten...

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:


Qocaïne zei:
Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!
Klik om te vergroten...

Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit. :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Klik om te vergroten...

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:


Qocaïne zei:
Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!
Klik om te vergroten...

Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt, dat met die pixels heb ik ook ervaren! :grin:
Alles vibreerd en alles bestaat uit pixels.
Zelf ook meerdere malen 33mg gedaan, vond het zelf niet echt hevig, gewoon lekker. Daarom zou het daarom zonde vinden als ik van die 30mg capsules niet veel zal voelen. Daarom meer mijn vraag of 30mg veel verschil is... tis toch bijna 5mg :)

Snuiven? *Kijkt naar de capsules*
Nee, ik neem ze lekker oraal :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Klik om te vergroten...

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:


Qocaïne zei:
Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!
Klik om te vergroten...

Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt, dat met die pixels heb ik ook ervaren! :grin:
Alles vibreerd en alles bestaat uit pixels.
Zelf ook meerdere malen 33mg gedaan, vond het zelf niet echt hevig, gewoon lekker. Daarom zou het daarom zonde vinden als ik van die 30mg capsules niet veel zal voelen. Daarom meer mijn vraag of 30mg veel verschil is... tis toch bijna 5mg :)

Snuiven? *Kijkt naar de capsules*
Nee, ik neem ze lekker oraal :)
Klik om te vergroten...

Pluggen is ook de moeite waard. :wink: Ben trouwens benieuwd hoeveel het pluggen verschilt met oraal, want heb die doses alleen nog geplugged en oraal nog niet gedaan. :P Dus ik kijk al uit naar je raportje. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pluggen.. das toch van eeuh... achter inbrengen?!
Nee, das nie echt mijn ding :grin:

Zal proberen om er een report over te schrijven... voorheen deed ik dat wel regelmatig, maar gun mezelf de tijd er niet meer voor! Veel te druk met andere dingen :)

Zie ik tegen die tijd wel... nog ff een week anderhalve week w88 :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."