#1
haha dat begrijp ik maar het was de eerste keer, dan wil ik niet té hard van stapel lopengNuxx zei:plantenbak zei:ik was vorige x vrij nuchter op 20mg oraal. eigenlijk gewoon de hele tijd.
moet je meer nemen![]()
volgende keer naar de 30-35
haha dat begrijp ik maar het was de eerste keer, dan wil ik niet té hard van stapel lopengNuxx zei:plantenbak zei:ik was vorige x vrij nuchter op 20mg oraal. eigenlijk gewoon de hele tijd.
moet je meer nemen![]()
Ik heb het nog maar 1x gedaan op 20mg oraal en dat beviel me wel, echt zo goed als geen mindfucks.edhardy zei:Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck.
Is 2-CB dan mischien iets voor mij?
Het was wel een door drugsveroorzaakte pshycose,heb er nadat ik wat kalmeringsmiddelen had gekreegen en ging slapen geen last meer van gehad.gNuxx zei:Maar als je psychose hebt gehad dan kun je beter niet trippen!
Patrick a.k.a Spaceface zei:Drent zei:Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?
Ik heb het wel eens 2,5 maand gewoon in mijn kamer laten liggen zonder problemen...
Petrovic zei:salvation zei:Hoe kun je DMT het beste bewaren?
Het maakt niet echt uit waar je het in doet, als het maar op een koele plek ligt. Want bij 40graden smelt het namelijk al.
Ik heb het zelf in zo'n cilinder vormig ding, waar ze ook kanna in verkopen.

koorenkip zei:mensen,
ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uitnormaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
Is er nog een manier om het te testen?
de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!
bedankt alvast

CHIASME zei:Vind 2c-b een net niks ervaring eigenlijk... wel apart en leuk om een keer gedaan te hebben en miss moet ik het nog wel een keer doen maar; het is niet zo diepgaand als LSD en niet zo euforisch als Xliever 1 van die 2 los of miss samen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd
![]()
![]()
DrippTone zei:Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man.Qocaïne zei:Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)![]()
Qocaïne zei:Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Qocaïne zei:Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken
Zo heb ik het altijd gedaan!
DrippTone zei:Qocaïne zei:Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan.![]()
Qocaïne zei:Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken
Zo heb ik het altijd gedaan!
Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit.![]()
Qocaïne zei:DrippTone zei:Qocaïne zei:Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?
Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan.![]()
Qocaïne zei:Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken
Zo heb ik het altijd gedaan!
Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit.![]()
Klopt, dat met die pixels heb ik ook ervaren!
Alles vibreerd en alles bestaat uit pixels.
Zelf ook meerdere malen 33mg gedaan, vond het zelf niet echt hevig, gewoon lekker. Daarom zou het daarom zonde vinden als ik van die 30mg capsules niet veel zal voelen. Daarom meer mijn vraag of 30mg veel verschil is... tis toch bijna 5mg
Snuiven? *Kijkt naar de capsules*
Nee, ik neem ze lekker oraal![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."