Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
vrij leuk ?:P
k
koorenkipLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou uitslag is terug.... :)
blijkt ketamine te zijn... 78% dus dat is dan wel redelijk.
vraag me echt af wat er tegenwoordig met die dealers aan de hand is dat ze niet weten wat ze verkopen... :confused:
ez test sloeg ook niet groen uit, btje geel achtig kleurtje.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
HarryNak zei:
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
Klik om te vergroten...

Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben dus begonnen met een halfje, en een kwartiertje later toen ik wel wat merkte de rest er achteraan.

Moet zeggen dat het een hele vervelende 'drip' geeft achterin me keel :P

Verder voelde ik me in het begin lichamelijk wat ongemakkelijk maar dat ging snel over.

Verder niet echt hard zitten spacen, had wel duidelijk wat visuals, maar ik lees hier overal dat nasaal (snuiven) veel heftiger is en dat je veel minder nodig hebt.

Ik heb nu dus als het goed is 21 mg gesnoven... hoeveel zou ik dan wel niet oraal moeten nemen om dezelfde trip te krijgen? 30-40 mg?
Beetje vreemd lijkt me..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
alainalain zei:
Ik ben dus begonnen met een halfje, en een kwartiertje later toen ik wel wat merkte de rest er achteraan.

Moet zeggen dat het een hele vervelende 'drip' geeft achterin me keel :P

Verder voelde ik me in het begin lichamelijk wat ongemakkelijk maar dat ging snel over.

Verder niet echt hard zitten spacen, had wel duidelijk wat visuals, maar ik lees hier overal dat nasaal (snuiven) veel heftiger is en dat je veel minder nodig hebt.

Ik heb nu dus als het goed is 21 mg gesnoven... hoeveel zou ik dan wel niet oraal moeten nemen om dezelfde trip te krijgen? 30-40 mg?
Beetje vreemd lijkt me..
Klik om te vergroten...

21 mg gesnoven? slechte 2cb dus he...
p
pietpiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eindelijk weegschaaltje in bezit dus kan mijn 2cb gaan afwegen :grin: denk dat ik de eerste keer 15mg pak om te kijken hoe het is en hoe ik erop reageer :)
M
MoonshineLid
01-01-2024, 00:00
#8
ook maar eens even mijn eerste post op dit forum plaatsen.

Ga morgenavond naar een feestje en heb 4fmp en evt 2cb in de planning staan. Ik heb nog nooit eerder 4fmp gehad dus wil dat zeker eerst nemen om te kijken hoe dat valt. Daarna evt een cap 2cb (15mg met een kruid erbij waarvan ik even niet op de naam kom).

jaartje geleden 1x 2cb 12mg gehad en dat was wel grappig maar tripte er niet echt hard op. Bodyload was wel erg zwaar. Ik hoop eigenlijk die BL te omzeilen door de energie van 4FMP (gewone amfetamine zorgt altijd dat andere middelen voor geen enkele BL zorgen). Gaat dat ook daadwerkelijk werken?

Ben daarnaast nog steeds een beetje huiverig. Heb slechts 1 tripervaring op een feest en dat was met truffels en dat trok ik eigenlijk slecht.

Echter verwacht dat 2cb stukken beter te handelen is.

Lees graag jullie visie :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
pietpiraat zei:
Eindelijk weegschaaltje in bezit dus kan mijn 2cb gaan afwegen :grin: denk dat ik de eerste keer 15mg pak om te kijken hoe het is en hoe ik erop reageer :)
Klik om te vergroten...

rectaal dan maar .....

:wave:

15 mg ...
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Natuur onder de LSD of paddo's = :hearteyes:
Natuur onder de 2c-B = :confused: :openmouth: :rolleyes:

Persoonlijk zou ik liever naar een feestje gaan, maar ik zou zeggen probeer het, and let us know. :wave:
Klik om te vergroten...

Lichte dosis voor op een feestje zoals de 15mg waarover het ging, maar bij zwaardere dosissen van +20mg :hearteyes:: Natuur :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
Klik om te vergroten...
Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man. :grin:
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
Klik om te vergroten...
Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man. :grin:
Klik om te vergroten...

30mg snuiven of pluggen :openmouth: Dat lijkt me wat te hard gaan dan. Dat is al een aardig mooie dosis voor te slikken.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Overcome zei:
Haha, yes, ik heb m'n 2CB capsules binnen, 20MG :), morgen avond is het zover!, ik maak wel een trip report! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

2CB Tripreports altijd welkom! ^.^

Have fun m8!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkBeatz zei:
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
Klik om te vergroten...
Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man. :grin:
Klik om te vergroten...

30mg snuiven of pluggen :openmouth: Dat lijkt me wat te hard gaan dan. Dat is al een aardig mooie dosis voor te slikken.
Klik om te vergroten...

Te hard niet hoor, gewoon lekker hard. Maarjah dat is ook maar mijn mening, mag wel lekker intens. :hearteyes: Maar het kan ook wel met mijn lichaams gewicht, geld niet voor iedereen. :P
b
bobbyzLid
01-01-2024, 00:00
#15
1x gedaan, eerst een hele, lag op een gegeven moment op de grond te blaffen als een hond en later deed ik een motorrijder naar, was heel kort,45 min ofzo maar echt heftig, daarna een uur later nog een halve genomen maar merkte daar weinig van.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meeste wat ik ooit heb gehad was 16 mg gesnoven, merkte er alleen weinig van omdat ik ook iets meer dan 500 ug lsd op had.
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had zaterdag witte 2cb'tjes met 21mg erin.
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
royallicious zei:
Ik had zaterdag witte 2cb'tjes met 21mg erin.
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond :)
Klik om te vergroten...

Heb je ze zelf laten testen? Heb namelijk begrepen dat meer dan 10mg in een pil namelijk zelden voorkomt. Maar 42mg totaal, zal een leuk feestje zijn geweest. :P
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat zijn eigenlijk een beetje de effecten enz?
Ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden.
Dus wat info is altijd leuk (wil vaak alles weten).
Denk hierbij aan dosis, overdosis, schade, wat gebeurd er in de hersenen etc.
Zit om deze drugs ook een "termijn" net als bij MDMA/XTC?
Ben benieuwd naar de reacties en misschien binnenkort eens uitproberen :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?

Hoe denken jullie trouwens over de combie van MDMA en 2c-b?

In 'Uit je Bol' beschrijven ze dat wanneer je capsule 2c-b inneemt wanneer de MDMA begint af te bouwen.. het een mooie samensmelting geeft van deze twee middelen.. blablabla.
Met andere woorden, dat je MDMA en 2c-B goed kan combineren met elkaar.

Nou is het natuurlijk de vraag wat je precies wilt berijken... voor mezelf is het de 2c-b zo puur mogelijk ervaren. Maar voor mijn twee vrienden die dit nog nooit hebben gebruikt - uberhaupt geen tripmiddelen - is het misschien een veiliger gevoel om eerst een pilletje te slikken.

Wat zijn jullie gedachtes daarover?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."