#1
vrij leuk ?:P
HarryNak zei:Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
alainalain zei:Ik ben dus begonnen met een halfje, en een kwartiertje later toen ik wel wat merkte de rest er achteraan.
Moet zeggen dat het een hele vervelende 'drip' geeft achterin me keel :P
Verder voelde ik me in het begin lichamelijk wat ongemakkelijk maar dat ging snel over.
Verder niet echt hard zitten spacen, had wel duidelijk wat visuals, maar ik lees hier overal dat nasaal (snuiven) veel heftiger is en dat je veel minder nodig hebt.
Ik heb nu dus als het goed is 21 mg gesnoven... hoeveel zou ik dan wel niet oraal moeten nemen om dezelfde trip te krijgen? 30-40 mg?
Beetje vreemd lijkt me..
pietpiraat zei:Eindelijk weegschaaltje in bezit dus kan mijn 2cb gaan afwegendenk dat ik de eerste keer 15mg pak om te kijken hoe het is en hoe ik erop reageer
![]()
DrippTone zei:Natuur onder de LSD of paddo's =![]()
Natuur onder de 2c-B =![]()
![]()
![]()
Persoonlijk zou ik liever naar een feestje gaan, maar ik zou zeggen probeer het, and let us know.![]()
Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man.Qocaïne zei:Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
DrippTone zei:Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man.Qocaïne zei:Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)![]()
Overcome zei:Haha, yes, ik heb m'n 2CB capsules binnen, 20MG, morgen avond is het zover!, ik maak wel een trip report!
![]()
DarkBeatz zei:DrippTone zei:Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man.Qocaïne zei:Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)![]()
30mg snuiven of pluggenDat lijkt me wat te hard gaan dan. Dat is al een aardig mooie dosis voor te slikken.
royallicious zei:Ik had zaterdag witte 2cb'tjes met 21mg erin.
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."