Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Skirre zei: Edit; er zitten natuurlijk ook minpunten aan een forum als dit aangezien er altijd mensen zijn die het beter neerzetten dan dat het is. Iets wat vaak ook samenhangt met het IQ van die persoon, wat mogelijk ook weer samenhangt met het feit dat die persoon ook op z'n 14e begonnen is met het gebruik van tyfus schadelijke harddrugs en trust me...die onderzoeken over schadelijkheid van X op jonge leeftijd zijn er ZAT, google maar eens. Volgens mij was er laatst zelfs een docu over ik meen ergens op de publieke omroep. Persoonlijk zou ik zeggen. Don't do it, maar het is je eigen lichaam. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"Ik zelf heb al een tijdje ervaring met oxycodon (zowel retard als direct). Ik begon ermee toen ik een hernia had een jaar geleden. Veel pijn en een vrachtlading oxy thuis van de huisarts, die tegen deze pijn prima werkte. Na de hernia ben ik het recreatief gaan gebruiken, eerst helemaal afgebouwd. M.n. het afkicken vind ik erg vervelend. Na een paar dagen veel last van slapeloosheid, hartkloppingen en gejaagdheid, typische opioiden bijwerkingen, te hebben gehad na ongeveer 2 weken helemaal er vanaf. Vooral in de maanden hierna kon ik er maar moeilijk afblijven, ook tijdens mijn werk. Het geeft mij een heerlijk mellow maar ook euforisch gevoel en het maakte mij scherp en enthousiast en zorgeloos. Heb nog iets van 200 stuks liggen in 5 en 10 mg zowel retard als snelwerkend. Neem nu af en toe (weekenden) nog doseringen van 20-30 mg per keer (retard altijd eerst crushen en innemen), puur omdat ik er nog een top gevoel van krijg en er losser van wordt in de omgang met mensen. Zoals je hoort, klinkt gevaarlijk . Ik begon met 10 mg wat me toen iig meteen een euforisch en zorgeloos gevoel gaf. Ik maak ze op (duurt nog wel ff) en ga er daarna iig niet meer aan. Iets TE lekker vind ik het allemaal. Gelukkig kan ik er ook niet meer aankomen."
"Had hier nog een grammetje van liggen en zojuist besloten om het voor het eerst te proberen na een allergiecheckje gisteren, morgen vrij en vanavond chill een kroegje pakken met een maat. Ik ben begonnen met een bommetje van 120mg (nul ervaring met mdma achtigen, wel amfetamine en speed). Eerst wat lichts gegeten. Zit nu op t+40 min en voel nog helemaal niets maar las al dat dit ook een uur kan duren. Dosering is aan de lichte kant. Als ik op het uur nog niks voel, wat raden jullie aan als redose?"
"SmartieAndMe zei: Zo te zien zijn we te laat om te antwoorden. Hoe is het verlopen gisteren? Heb je een redose gedaan? Klik om te vergroten... Haha. Daarom ook maar geen redose gedaan . Had er ook niet zoveel zin meer in gezien de setting en het feit dat ik de volgende middag weer moest werken. merkte een lichte euforie na een uurtje. Mag eigenlijk geen naam hebben. Volgende keer 150-200 dosis. Lijkt me redelijk, ook van wat ik aan ervaringen heb gelezen."
"Als het goed is ligt er zometeen thuis een binnegekomen gram MXE op me te wachten. Het is de eerste keer dat ik dit spul ga gebruiken en heb deze thread al goed doorgelezen maar twijfel toch nog over de dosering. Ik ben normaal erg voorzichtig met iets de eerste keer gebruiken. Heb uitgebreide ervaring met en tolerantie voor verschillende opiaten, m.n. oxycodon. Ik ben van plan om te beginnen met 10-20 mg te snuiven of 20-30 mg te slikken omdat ik in principe niet heel erg fan van snuiven ben maar wel een snel effect wil ervaring. Daar twijfel ik nog over. Tips nog?"
"Heb het afgelopen woensdagavond gebruikt. Ik ben begonnen met 25 mg te snuiven verdeeld over 2 lijntjes. Eerste effect kwam na ongeveer 20 min opzetten en bestond uit een wat loom, opiaat achtig gevoel. 20 min. later was dit effect nog iets meer en merkte ik dat mijn ledematen zwaar werden en ik mijn evenwicht wat minder goed kon bewaren. Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan merkte. De 2 uren daarna ben ik in bed gaan liggen en voelde ik me alsof ik een paar drankjes op had. Niet echt bijzonder dus. Komt misschien ook doordat mijn dosis nou niet heel heftig was en omdat ik al wat vermoeid was voordat ik het nam. Enige bijkomende effect is dat ik praktisch de hele nacht wakker heb gelegen. Volgende ochtend was ik behalve wat vermoeid niet brak of had ik geen kater. Over een paar dagen ga ik een wat hogere dosis nemen (50 mg) en dan ook overdag. Ben benieuwd of ik daar een wat meer tripgevoel van krijg. Voor nu, niet bijzonder omdat ik gewoon erg voorzichtig ben begonnen. More to come!"
"Als we dan toch met laat reageren bezig zijn Tramadol is als opiaat ook een serotonine reuptake inhibitor, iets wat je echt niet wilt hebben na het gebruik van X en andere serotonineslurpers ivm kans op serotoninesyndroom."
"Tramadol had voor mij dezelfde werking als oxycodon maar een stukje lichter, natuurlijk afhankelijk van de dosering. Ik zat op 150-200 mg voor een beetje goede rush (zorgeloos, mellow gevoel) Qua ontwenningsverschijnselen zijn ze voor mij hetzelfde. Oxy vind ik persoonlijk een veel prettigere werking hebben omdat het sneller werkt (directe afgifte) en wat heftiger is qua effect. Ik heb van beiden nog een aantal doosjes liggen maar ik merk dat ik altijd voor oxy ga"