Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het heerlijk spul! Een tijd terug geprobeerd, ong 40 mg gesnoven. Heb geen ervaring met ketamine oid dus wist niet goed wat ik moest verwachten. Had al aardig wat alcohol op dus dat leek in het begin aardig op elkaar in te werken, vervolgens werd ik wat opgewekter en kreeg ik het afwisselend warm en koud. Na een tijdje kwam het dissociatie effect, die was wel even heftig, snapte er soms niks van. :) Ik schijn alle spullen aan de kant te hebben gegooid omdat er anders geen ruimte voor de bank zou zijn, en alles moest van onze (grote) hoekligbank af omdat ik er anders niet op zou passen. :grin: Verder voelde ik me licht en had ik hele lekkere tintels. Ik vond vooral de after-glow erg lekker, begon alles weer te snappen en heb nog een paar uur een heerlijk warm, tintelend en opgewekt gevoel gehad, heel vredig allemaal.

@AFK47: Ik zou het in een rustige omgeving gebruiken waar je lekker kunt zitten of liggen, lopen ging bij mij iig best moeilijk (problemen met evenwicht). Verder voorzichtig beginnen, 30-40 mg bijv. Zou dan zeker een uur wachten en als je dan nog niet hard genoeg gaat voorzichtig bijpakken.
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht:

"Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)."

Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn?

Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?
d
dislexsikLid
01-01-2024, 00:00
#3
jwz! zei:
Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht:

"Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)."

Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn?

Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?
Klik om te vergroten...

Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen.
Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten.
In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt.
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dislexsik zei:
jwz! zei:
Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht:

"Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)."

Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn?

Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?
Klik om te vergroten...

Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen.
Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten.
In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt.
Klik om te vergroten...

Heb je deze methode al gebruikt bij MXE? Zo ja, dit werkt dus niet goed? Heeft de MXE (of andere substantie) toch goed zijn werk gedaan, of had je het gevoel dat dit beter kon?

Overigens als ik zo verder lees hier en op andere fora gebruiken de meesten het nasaal, werkt bij mij meestal niet helemaal goed (met andere substanties die ik nasaal neem, zoals keta bijv., blijft in mijn neus hangen op de een of andere manier).
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal mijn ervaring even delen..
Nasaal ben ik nog geen ander stofje tegen gekomen wat zo makkelijk naar binnen gaat. Het prikt of brand totaal niet, eerste keer dacht ik zelfs dat er niks naar binnen ging.. wel dus!

In een drankje werkt ook prima. Lost redelijk goed op zonder er veel moeite voor te doen. Werkzaamheid is iets langer als nasaal.

Onder de tong nog niet geprobeerd, ben daar ook geen voorstander van om chemische stofjes langer dan een paar seconden in me mond te houden. Vinden je tanden niet zo fijn en je krijgt van dit stofje al een smerige smaak in je bek dus op deze manier verwacht ik nog ranzigerre smaak.

Gewoon in je drinken en in 1 x wegspoelen :wave:
d
dislexsikLid
01-01-2024, 00:00
#6
jwz! zei:
dislexsik zei:
jwz! zei:
Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht:

"Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)."

Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn?

Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?
Klik om te vergroten...

Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen.
Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten.
In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt.
Klik om te vergroten...

Heb je deze methode al gebruikt bij MXE? Zo ja, dit werkt dus niet goed? Heeft de MXE (of andere substantie) toch goed zijn werk gedaan, of had je het gevoel dat dit beter kon?

Overigens als ik zo verder lees hier en op andere fora gebruiken de meesten het nasaal, werkt bij mij meestal niet helemaal goed (met andere substanties die ik nasaal neem, zoals keta bijv., blijft in mijn neus hangen op de een of andere manier).
Klik om te vergroten...


Ik heb het een paar keer op deze methode gebruikt, je hebt iets minder nodig dan als je nasaal gebruikt en het duurt ook iets langer vond ik maar om het daarom sublingual te doen verkies ik toch nasaal.
Mischien is de manier waarop ik het doe sublingual niet zo goed omdat ik men speek echt geen kwartier kan in men mond houden...
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
NiandraLades zei:
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
Klik om te vergroten...

Is bijpakken nodig door de lange werkingsduur van MXE? Doseer je MXE vaak bij?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is zeker niet nodig, maar het kan wel. De eerste keer had ik aan 40 mg de hele avond genoeg. De tweede keer was ik wat te laag begonnen, en nam steeds voorzichtige beetjes bij, waardoor ik de hele tijd een 'net niet' gevoel had. Dus vandaar dat ik steeds bij ging pakken, en op een gegeven moment raak je je gevoel voor tijd kwijt en heb ik dus door wat verkeerde inschattingen steeds te snel weer bijgepakt. Maar doorgaans ga ik van 1 normale dosis toch wel iets van 3 uur hard genoeg, daarna voel je hem ook nog een tijd maar wel wat minder hard, dan zou je nog wat bij kunnen pakken.
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
NiandraLades zei:
Het is zeker niet nodig, maar het kan wel. De eerste keer had ik aan 40 mg de hele avond genoeg. De tweede keer was ik wat te laag begonnen, en nam steeds voorzichtige beetjes bij, waardoor ik de hele tijd een 'net niet' gevoel had. Dus vandaar dat ik steeds bij ging pakken, en op een gegeven moment raak je je gevoel voor tijd kwijt en heb ik dus door wat verkeerde inschattingen steeds te snel weer bijgepakt. Maar doorgaans ga ik van 1 normale dosis toch wel iets van 3 uur hard genoeg, daarna voel je hem ook nog een tijd maar wel wat minder hard, dan zou je nog wat bij kunnen pakken.
Klik om te vergroten...

Ok, thnks voor de info. Gisteren binnengekregen, ga het denk ik straks voor het eerst proberen! Ben benieuwd...
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#11
NiandraLades zei:
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
Klik om te vergroten...

30mg is echt wel teveel, ik heb goeie resultaten van 17-18mg, iedereen reageert anders natuurlijk. Vergeet trouwens niet dat dit middel erg sterk is, de grens met een goeie full on psychedelische dosis en een overdosis is flinterdun.
Begin met lage dosissen en wacht tenminste een uur voor je bijneemt.
Vergeet ook niet dat er inconsistenties kunnen voorkomen binnen 1 en dezelfde batch en dat er grote verschillen kunnen zijn tussen verschillende batches. Er is geen enkele controle op de "commerciele" labos die deze middelen fabriceren, dus je speelt telkens weer russische roulette.
Toedeloe :wave:
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het gisteravond dus voor het eerst geprobeerd, dosis van 35mg ongeveer gepakt (je weet het nooit zeker met mijn dealextreme weegschaal namelijk :wink: ).

Weet niet zo goed hoe ik mijn trip onder woorden kan brengen. Werkte vrij heftig, hoe ik me voelde wisselde van fase tot fase. Leek net alsof ik qua werking allerlei kanten werd opgesleurd.
Het begon vrij rustig en relaxed. Voelde het opiaatachtige waarschijnlijk? Na ongeveer een uur werd mijn visie totaal distorted. Kon me nergens meer op focussen, besloot toen om te liggen. Muziek vond ik de gehele trip erg fijn, in tegenstelling tot keta.
Ledematen voelden raar aan (wel minder dan met keta), moest op een gegeven moment erg lachen om mijn hand en even later merkte ik de zogenaamde 'robowalk', maar dit duurde ook maar heel even.
Een gedeelte van de trip vond ik alles behalve fijn, ik probeerde mijzelf zo veel mogelijk te laten gaan en de MXE zijn werk laten doen. Qua gevoel wisselde het erg bij mij. Bleef tot einde van de trip het lastig vinden om mijn visueel te focussen.
Na ongeveer 2,5 tot 3 uur werd ik weer nuchter. Overigens het weer nuchter worden bij MXE en bij keta vind ik eigenlijk het lekkerste gedeelte van deze soorten hoe vreemd het ook mag klinken. Persoonlijk passen MXE en Keta minder goed bij mij dan andere drugssoorten (vind Keta wel iets relaxter, maar dat komt misschien door de doseringen).
Ik zou niet zeggen dat ik het nooit meer doe, maar niet op korte termijn in ieder geval.

Overigens adverteren de vendors met het feit dat MXE geen schadelijke werking heeft op je blaas in tegenstelling tot keta, maar volgens mij is dit zelfs schadelijker. Ik voelde namelijk paar keer steken vanuit het gedeelte van mijn lichaam waar de blaas zich bevind. Dit is voor mij het grootste nadeel van MXE en keta. :wave:
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uiteraard zullen die vendors dat beweren, het zijn tenslotte commerçanten.. En het is niet omdat het onschadelijk voor de blaas zou zijn, dat het ook voor andere organen onschadelijk is (je hersenen, hart,lever).
Cheers :beer:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nu iets meer dan een gram opgemaakt in 2 maanden tijd maar merk toch zeker al tolerantie. Wees voorzichtig met gebruik, ik word er alleen nog zo vaag dan dat ik denk dat ik alweer nuchter ben, het echte trippen of in de tv gezogen worden is voor mij wel af waardoor ik het een tijdje links laat liggen. Dit is namelijk het leukste effect :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn ervaring met methoxetamine is uiterst positief. Ik was vroeger altijd al een ketamine fan , maar dit goedje is echt ongelooflijk.

De eerste keer dat ik het nam was het nogal een heftige ervaring aangezien ik de dosering niet kende , ik denk zo'n 60 mg in 1 lijn gesnoven te hebben , maar het was prettig.
Ook veel uiteenlopende ervaringen met methox.

1ste setting ; naar horrors kijken , met andere woorden het genot van bang te zijn , ik genoot echt van elk haar op mijn lichaam dat overeind kwam te staan , toen heb ik van 7 u savonds begonnen en ongeveer 7 lijnen van 40 mg genomen uitgespreid over de hele avond. Wat ook zeer vreemd was dat ik ervan genoot op een ruwe vloer te liggen , met andere woorden ging ik me dus buiten op mijn koer leggen zonder t shirt aan , lekker over het grind heen wrijven , dat voelde echt heerlijk. Hallucinaties zijn altijd vrij mild gebleven en ze vallen niet echt op omdat je kop zodanig wazig staat na zulke doseringen. En wat me ook opviel is dat je echt moet zien wat je doet of je weet niet wat je doet. Als ik in bed lag met het licht uit , voelde ik me alsof ik op een oneffen rotsblok lag , helemaal geplooid , pas als ik het licht aandeed lag ik terug comfortabel.

2de setting ; dosering is hetzelfde als vorige. Ik was zeer gelukkig die dag door allerlei omstandigheden , en ik voelde me compleet relaxed , ik nam mijn eerste dosering en werkt echt opgewekt , toen ben ik diep in de dag door velden gaan wandelen met mijn zaklamp. 3 doseringen later en ik begon met een meditatie , mijn hoofd was leeg en de gevoelens kwamen hard naar boven , het gevoel van gelukzaligheid dat op me afkwam was overweldigend. Toen heb ik de hele avond nog zeer rustig en relaxed en voornamelijk zeer gelukkig ; wat muziek geluisterd , in bed was het hetzelfde verhaal als vorige trip. Ik slaap enkel wel zeer moeilijk in , het effect ebt niet meer weg na zo'n hoge dosering totdat je geslapen hebt. Ik vat de slaap pas na 3 uur zonder etumine te nemen , met etumine val ik na een uurtje als een blok in slaap.
Volgende dag inderdaad geen slecht gevoel , alles normaal.

Ik vind methoxetamine veruit beter dan ketamine , maar langs de andere kant mis ik ketamine ook wel , hier is het vantegenwoordig moeilijk te vinden of je moet al 25 gram willen kopen..
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga ik ook eens bestellen!
Bestellingen gaan goed via die site?
(Indien niet, laat het me dan snel weten want kijk echt wel uit naar mxe!)
C
CuriousGroverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn vendor levert niet meer, is het niet meer verkrijgbaar? En zo ja, waarom niet? Het is toch nog steeds legaal in nl?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb mijn bestelling nu al een tijdje binnen en ik ga het vandaag proberen ik laat zeker weten hoe het is. ik heb 22 euro betaald voor 1 gr dat valt zeker mee.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#19
alertpay gebruiken is ook hartstikke makkelijk!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."