#1
Ik vind het heerlijk spul! Een tijd terug geprobeerd, ong 40 mg gesnoven. Heb geen ervaring met ketamine oid dus wist niet goed wat ik moest verwachten. Had al aardig wat alcohol op dus dat leek in het begin aardig op elkaar in te werken, vervolgens werd ik wat opgewekter en kreeg ik het afwisselend warm en koud. Na een tijdje kwam het dissociatie effect, die was wel even heftig, snapte er soms niks van.
Ik schijn alle spullen aan de kant te hebben gegooid omdat er anders geen ruimte voor de bank zou zijn, en alles moest van onze (grote) hoekligbank af omdat ik er anders niet op zou passen.
Verder voelde ik me licht en had ik hele lekkere tintels. Ik vond vooral de after-glow erg lekker, begon alles weer te snappen en heb nog een paar uur een heerlijk warm, tintelend en opgewekt gevoel gehad, heel vredig allemaal.
@AFK47: Ik zou het in een rustige omgeving gebruiken waar je lekker kunt zitten of liggen, lopen ging bij mij iig best moeilijk (problemen met evenwicht). Verder voorzichtig beginnen, 30-40 mg bijv. Zou dan zeker een uur wachten en als je dan nog niet hard genoeg gaat voorzichtig bijpakken.
@AFK47: Ik zou het in een rustige omgeving gebruiken waar je lekker kunt zitten of liggen, lopen ging bij mij iig best moeilijk (problemen met evenwicht). Verder voorzichtig beginnen, 30-40 mg bijv. Zou dan zeker een uur wachten en als je dan nog niet hard genoeg gaat voorzichtig bijpakken.

