Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smulpaapje zei: Hm, ik vind het toch ook wel zijn charme hebben... voor 2 dagen dan. Zou het lastig vinden om van het blije mdma-wereldje zo de rauwe, echte wereld ingegooid te worden. Ik vind dit juist een fijne overgang (plan sowieso niks belangrijks in deze 'droomdagen'). Klik om te vergroten... My words"
"Ik had geen zin om alle berichten te lezen in dit topic, staat een hoop onzin tussen, dus sorry als ik al iets herhaal of verkeerde dingen zeg. Ik ben van mening dat drugs een volgende evolutionaire stap, of een verlengde van de mensheid is/kan zijn, je kan namelijk voor bijna alle drug een functie bedenken... MDMA komt uit de psychiatrie, de mensen werden geholpen om een sociale barrière te doorbreken en familie banden te verbeteren allemaal door het veilige gevoel en daardoor wel je gevoelens te kunnen uiten aan anderen. Dus als ik het zo bekijk, JA het kan je zeker helpen, maar zoals ik jou erover hoor praten NEE! Je emoties zijn te voelen aan hier aan de andere kant van het beeldscherm, dude chill... Xtc is ook geen genezer, het is net als bijna alle andere drugs een hulpmiddel, je zult het altijd zelf moeten doen! ps. hoe komt het toch dat je op het forum zo'n vlugge babbel hebt, maar dat het sociaal niet lukt?! Hoe sta je in het leven? wat voor school doe je? waar woon je? k wil je best even op weg helpen als je wil, het is mijn vak gebied..."
"Cooper zei: @ Zeitgeist: Mdma komt niet uit de psychiatrie, het was ooit ontwikkeld om bloedstolling te bevorderen. Klik om te vergroten... klopt, maar het is wel gebruikt in de psychiatrie en met succes... In de jaren zeventig kwam het middel in zwang in de psychiatrie en psychotherapie, waar het gebruikt werd ter ondersteuning van de behandeling van depressieve en neurotische patiënten, en in relatietherapie."
"Wat ik zei; MDMA wanneer goed gebruikt, kan het je helpen jezelf open te stellen aan anderen, maar in jouw geval was het geen slim plan (Het is ook heel belangrijk dat je daar zelf achter gekomen bent!). Betekent niet dat ik drugs afraad, als jij later in je leven wel goed in je vel zit zou ik mdma niet afraden... Laat me weten hoe het feestje was?! en wat voor advies geeft je psycholoog? zeg niet dat het verkeerd is, maar ze hebben meestal wel een bekrompen visie over drugs... Heel goed hoor dat je niet aan de xtc/mdma bent gegaan! maar keihard aan de zuip gaan is geen betere oplossing in mijn ogen. Drugs gebruiken samen met andere mensen kan relaties verbeteren, alleen drugs gebruiken als de andere mensen niks op hebben is ook geen oplossing, believe me... succes ermee..."
"Tot nu toe mijn top 5: MDMA paddo's wiet 2CB (speed, alleen samen met MDMA, voor de energie) Deze zomer ga ik LSD en Peyote gebruiken en ik ben bang dat ze in de top 5 komen..."
"Vond dit ook geweldig! Had pillen besteld en een aantal maanden geleden genomen op Festival Mundial en voelde me zo gelukkig daar! Het grote verschil voor mij was dat het niet zo'n aanslag op mijn lichaam was! Bij MDMA kan ik nooit eten, is mijn mond helemaal kapot, volgende voel ik me ellendig, etc... Had ik helemaal geen last van bij 6-APB! Ik dacht ook dat ik best nuchter was eigenlijk, maar wel heel gelukkig! Kom ik thuis, zit mijn vader op de bank, hij kijkt mee aan en zegt; ''zo, heb jij een pilletje op?''. Dus ik kijk in de spiegel, heb nog nooit zulke grote pupillen gehad, was echt niet normaal! Dus je kan het niet undercover gebruiken, maar wel een echte aanrader!!! Was vroeger helemaal weg van MDMA, maar doe het nu bijna niet meer, omdat ik zo'n hekel heb aan een MDMA kater!! So maybe I found my new love?!"
"Nou ik heb het getest en kan het nog niet echt plaatsen, maar het geeft een beetje een bedwelmd gevoel, alles is wel prima en voelde me heel relaxt! Maar niet echt een Ketamineachtig gevoel, wel het wankele lopen...Volgende keer pak ik wat meer!"
"Kan ze nu eindelijk ergens halen, nog één vraagje voor ik ze ga doen, blijf je er net als veel andere drugs ook langer wakker van?"
"Pak Suiker zei: Hmm, best oud topic eigenlijk, maar goed, ik heb 'em toch nodig. Hopelijk komt dat combibordje er snel. Vraagje: ik wil binnekort mijn eerste hippieflip gaan doen, ik heb genoeg ervaring (5 keer per middel) met beide drugs. De dosis die ik in gedachte heb is: 75 mg MDMA en 1 gram gedroogde Golden Teachers (smartshopportie = 20 gram vers), sidenote: ik heb gevoelig voor drugs en weeg niet veel. Ik lees overal dat het 't beste is om de MDMA eerst te doen en op de piek de paddestoelen in te nemen. Wat ik me alleen niet goed kan voorstellen: volgens mij trip je dan nogsteeds ná de halfwaarde tijd van de MDMA, volgens mij is dat vreselijk naar. Ik vind het namelijk vaak wel jammer als het effect van MDMA begin af te nemen (ik neem niet bij, maar accepteer het gewoon), maar i.c.m. de trippy mindstate van paddestoelen lijkt het me juist dáárdoor een enorm teleurgesteld gevoel geven. Waarom neemt men dan tóch eerst de MDMA? Klik om te vergroten... ja daar heb je een goed punt, ik moet er idd niet aan denken, dat als de MDMA begint uit te werken dat dan de paddo's inslaan! ik ga zelf over 2 weken, dan doe ik eerst paddo's en dan na de piek MDMA, lijkt mij het beste, maar ik heb het nog noot gedaan in combinatie..."
"Je in een andere situatie bevinden, ik zat thuis met mijn vriendin, aardig wat mdma op, zat ik een spelletje te spelen in mijn hoofd en ik kijk in één keer op en alles was weer normaal... 5 min later lag ik weer zo te spacen dat ik weer dat spelletje aan het spelen was, en dan gewoon ook echt nog weten welke zet je net hebt gedaan en dat echt 20 keer achter elkaar... was echt heel raar! ik lag na een feest met mijn vriendin te praten, ik was iets aan het vertellen en in één keer uit het niks, midden in een andere zin zeg ik; ik ben net naar de hoeren geweest... wat bleek, ik had die middag een spelletje gespeeld op de xbox, waarbij je naar de hoeren kan en ik had die dag uitgevonden hoe dat moest... Heerlijk die mindf*cks, daarom vind ik paddo's ook zo leuk!"