Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Komt een gram deze kant op. Binnenkort een report!"
"Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!"
"d1g1tal1s zei: sjaak4life zei: Man wat ging ik diep! Ik snapte alles! Klik om te vergroten... Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen. Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? Klik om te vergroten... Ja was mxe. Ben na een paar puntjes lekker met mn ogen dicht in bed gaan liggen. Daar begon de reis. Ging lekker van dimensie naar dimensie, alles was perfect en ik had het gevoel dat de hele wereld klopte. Kreeg het gevoel dat ik continu aan het vallen was. Op een gegeven moment had ik zelfs dat ik alleen nog in mn gedachten was! Nergens meer vaste objecten zeg maar. Na al die ervaringen kon ik gelukkig nog heerlijk slapen! Ben rond een uur of 8 begonnen met puntjes nemen, rond een uur of 10 was mn gevoel van tijd en ruimte redelijk weg en ben ik in bed gaan liggen en om een uur of 2 's nachts ben ik denk ik in slaap gevallen. Heb geen idee hoeveel ik in totaal genomen heb."
"Hoe gaat het nu?"
"Klinkt lekker"
"Ik ben verkocht!"
"Ik heb het goedje eigenlijk een beetje onderschat. Ben er al twee nachten op wakker en dat was eigenlijk niet de bedoeling!"
"SmartieAndMe zei: sjaak4life zei: Ik heb het goedje eigenlijk een beetje onderschat. Ben er al twee nachten op wakker en dat was eigenlijk niet de bedoeling! Klik om te vergroten... wat was je dosis? Heb het zelf ook twee keer meegemaakt. Ik had 2x 150mg, 2,5 nacht wakker. Later nog eens geprobeerd en weer het zelfde verhaal. Mijn ervaring is onder de 200mg blijven en in één keer doseren, dan gaat het wel goed. Veel mensen geloven me niet en komen er later zo achter Klik om te vergroten... Heb helaas geen weegschaal. Daarom het grammetje maar in 8 ongeveer gelijke lijnen gelegd. Van twee van die lijnen twee bommetjes van dus ongeveer 125mg per stuk gemaakt (als de vendor precies een gram heeft geleverd tenminste.) De rest weer in het zakje gedaan. Om 9 uur 's avonds het eerste bommetje genomen. Begon allemaal lekker en voelde me na drie kwartier heerlijk. Heb de tijd helemaal niet in de gaten gehouden dus heb geen idee hoe laat ik de redose nam. Hij viel slecht. Ik werd heel misselijk, moest overgeven en kreeg echt knallende koppijn. Ben maar op de fiets gestapt om wat frisse lucht binnen te krijgen. Geen idee waar ik uiteindelijk allemaal gefietst heb en hoe lang ik weg ben geweest. Toen ik thuiskwam was de misselijkheid over. De knallende koppijn helaas niet. Van een lijntje pep ging m'n hoofdpijn vroeger altijd wel weg. Heb pep afgezworen, dus heb het maar met de 4-fmp geprobeerd. Een heel klein lijntje. Dat voelde goed! De hoofdpijn zakte af en het gevoel werd intenser. Over de rest van de nacht heb ik nog een paar kleintjes neergelegd. Toen even plafonddienst gehad in bed tot een uur of 8 's ochtends. Nog steeds goed van de wereld. Heb de dag erop eigenlijk alleen maar op de bank gezeten met mn laptop op schoot. Was best naar de klote van het nachtje overslaan. Om niet helemaal in te storten heb ik 's middags nog een paar kleine lijntjes genomen. In ieder geval genoeg om de nacht erop weer geen oog dicht te doen. Vond het niet heel vervelend om wakker te liggen, want ik voelde me best fijn. Maargoed, slapen is toch ook wel erg lekker. Vandaag eigenlijk weer niks uitgevoerd. Ben goed kapot nu. Ik heb denk ik ongeveer 600 mg binnengekregen verdeeld over 48 uur. Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik een weegschaaltje aan moet schaffen en van tevoren even een plannetje moet maken met hoeveel ik binnen wil krijgen. Ik voel me nu ik dit schrijf een beetje afwezig, niet gefocust, maar heb toch het gevoel dat in slaap vallen weer lastig gaat worden vanavond! Het goedje zorgt er in ieder geval voor dat je neus goed naar de klote gaat! Geen aanrader!"
"Top hoor! Van de moeheid kom je ook wel af!"