"bij de 2e keer ontzettend slecht op gegaan.
1e ervaring;
1e keer snuiven; lijn 25 mg, weinig reactie,
uur later 2e lijn 25 mg, nog steeds weinig, beetje licht in het hoofd.
uur later 3e lijn 50 mg, beetje dromerig, warm gevoel, slaperig, erg bewust van mijn ademhaling, misselijk en duurde wel 10/15 uur voor het was uit gewerkt.
over algemeen;niks aan, zonde geld.
2e ervaring;
ik dacht, laat ik de dosissen verdubbelen;
1e lijn 50mg, weinig reactie,
uur later 2e lijn 50 mg, nog steeds weinig, beetje licht in het hoofd.
uur later 3e lijn 80 mg,
na een uur ging het helemaal fout,voelde mij super,super slecht, kotsneigingen, maar niet kunnen kotsen, half uur boven de plee gehangen, op gegeven moment voelde ik mij zo slecht dat ik een klein moment 112 wou bellen !
mijn god, wat was ik er slecht aan toe !! ook ongelooflijk koud op het laatst.
heb uiteindelijk wel een beetje kunnen slapen, rare dromen.
heb uiteindelijk bijna 24 uur geduurd voor dat die zooi uit mijn lichaam was, misselijkheid weg was.
over algemeen; wat een shit zooi, kan werkelijk niets leuks ontdekken aan dit spul, of het spul moet niet goed geweest zijn, heb 2 samples gehad, uit hongarije en engeland.
voor mij nooit meer, door de plee er mee!!"
In: Methoxetamine
1-1-2024