Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon een tijdje met je wekker gaan slapen.... Er 's ochtends niet uit kunnen komen...: gewoon je wekker zetten en eruit gaan.. Een beetje ritme opbouwen kan voor sommige mensen geen kwaad. Ga pas slapen als je een beetje moe wordt, en doe nog wat voor het slapen om echt moe te worden; ff lezen ofzo. Je zou pfeiffer kunnen hebben; dat merk je wel als je opgezette klieren hebt. Ik kon destijds mn bed ook niet uitkomen, zelfs al sliep ik heel lang. Maar je voelt je echt beter als je je bed uitkomt. Ik moest mn wekker aan de andere kant van de kamer zetten anders bleef ik liggen maar toch"
"Taise paddos worden ook vaak wel als 'licht' bestempeld..."
"Goed man Voor de volgende keer: probeer er rekening mee te houden dat je eigenlijk niet 'terug' kunt... Je zegt dat je vriendin zoiets had van: ok, genoeg, ik wil weer terug.. Maar als je harder gaat trippen gaat dat niet lukken denk ik. Hoewel het idee van Vitamine C etc. als een mooi placebo kan werken; als je net een flinke portie stevige paddos op hebt, krijg je uberhaupt bijna niks naar binnen. Dus houdt er rekening dat je je gewoon moet 'overgeven' aan de effecten enz; dat kan dan best een paar uurtjes langer duren, maar dat moet je bijvoorbaat gewoon inplannen! Verder, veel succes!"
"Tuurlijk, mensen verschillen De vorige keer bij ons wilde iedereen van die dextro-snoepjes eten om weer iets happier te worden, maar behalve een grote sensatie waren die dingen bijna niet weg te krijgen. Alsof je keel gortdroog is... Dus ik bedoelde maar te zeggen: die vitamine c enzo is echt een noodoplossing. Iets om in je achterhoofd te houden, maar niet iets om consequent toe te passen! (vind ik dan)"
"Nieuwe plaat van Ayreon; 01011001... Aanradertje!!"
"Man.. mn ouders willen niet eens dat ik alcohol drink... Ik geloof niet dat ik een woord moeten laten vallen over weed, xtc, paddos etc Gewoon verstoppen; sommige dingen willen ouders gewoon niet, omdat ze van je houden. Ze zien alleen maar risicos/problemen. Als je ooit zelf kinderen krijgt ga je waarschijnlijk hetzelfde denken.. ik kan me niet voorstellen dat een vader, die zelf vroeger veel dronk, toch compleet blij wordt als zn kind ladderzat thuiskomt en zichzelf verwondt bijvoorbeeld..."
"Hou het gewoon realistisch: tijdens school blowen slaat natuurlijk nergens op.. Blijf dan gewoon thuis. Ok, 1xtje proberen is ok; maar dat heb je dus gehad.. Houd het voor mooie tijden: als je naar een festivalletje/feestje gaat en dat soort dingen. En ga een keer bij een vriendin blijven slapen ofzo; en doe het dan..Doordat dat organisatorischer allemaal wat meer moeite kost; zul je het ook minder vaak doen. En blijft het ook specialer. Kortom' gewoon doen als je niet thuis bent/komt: dan zal het ook niet zo vaak zijn. Blijf je het gewoon doordoen: dan komt het vanzelf een keer uit.. En dat wil je ook niet."
"Oei we worden verwend met steengoeie reports opeens! Mooi verhaal Henk! Inderdaad de citaten iets korter houden en het rationele precies zou houden. Top!"
"Afgelopen oud en nieuw voor het eerste de 4fluor geprobeerd op een fout hak/trancefeest. Capje van 150mg vermoed ik. Briljant spul moet ik zeggen, met maar triviale nadelen. Rond half 12 na erg veel moeite het capje naar binnen gekregen; ben een slechte slikkert Daarna eerst een half uurtje een wat onprettig gevoel. Net alsof er een bommetje in je maag bezig was te exploderen. Maar na een uurtje begon het effect dan toch te komen. Kwam heel mooi geleidelijk op. MDMA zorgt bij mij altijd voor overgeven vanwege die enorme rush, maar nu geen last van gehad. Verdere verloop was gewoon top; erg happy, vrolijk, soms spraakzaam, soms genietend van de muziek/sfeer. Energie voor 10; flink door staan hakken. Er was maar 1 momentje, ongeveer een kwartiertje nadat het begon dat het even een tikje onprettig was. Voelde me even beroerd maar dat was maar tien minuutjes. De tijd daarna niet meer slecht gevoeld eigenlijk. Verder alle voordelen van MDMA (het empathische, het love-gevoel) zonder de nadelen en gewoon op een acceptabel niveau. Lang niet zo chemisch ook. Ogen waren iets groter dan normaal. Paar klapkaapjes gehad, maar dat was minimaal. Kauwgum smaakte heerlijk haha. Verder is je geest gewoon heerlijk helder. Je merkt wel dat je onder invloed bent, maar het is eigenlijk alsof je gewoon nuchter bent, maar je voelt je gewoon onwijs goed. De come-down en afterglow waren ook prima. Het houdt heel geleidelijk op. De laatste keer had ik een complete crash op de mdma en was er toen wel klaar mee, maar dit ging gewoon heerlijk. Rond een uur of 7 hadden we een taxi en ik was eigenlijk weer volledig nuchter. Kon prima met de chauffeur communicieren. Slapen bleek wel erg lastig. Erg licht en slecht geslapen. Daardoor toch iets van een kater, maar dat kan net zo goed komen van het gebrek aan eten (vanaf inname tot 16:00u volgende dag niets gegeten dus) of gebrek aan slaap. Volgende dag absoluut geen concentratie en flink moe, maar verder wel gewoon 'ok' gevoeld. Nu 2 daagjes later alleen kapotte lippen en nog steeds wat vermoeid. En gelukkig ook geen woeste MDMA dipjes. Heb er een plaatje bij gedaan van het verloop, zoals ik het ervaar, maar dat was uit de tekst ook wel duidelijk denk ik. MDMA is een stuk intenser. Te intens voor mij. 4fmp is wat dat betreft precies goed. Komt langzamer op, ohja en nog een heel mooi pluspunt; je ervaart het een stuk beter dan mdma. Bij mdma is de tijd zo voorbij. Ik heb deze keer meerdere malen bij een vriendin in het oor geschreeuwd: waah we zijn pas 2 uur bezig; dus hebben we nog 2 uur woohoo! Bij mdma is de tijd om, voordat je het door hebt"
"Ik heb dat dus afgelopen zondag ook gehad. Rond 16.30 kwam het LSD-effect op... Halve shiva-zegel (50mics). 's nachts rond 01:00 geprobeerd te gaan slapen. Maar dat lukte natuurlijk niet; je hoofd is dan nog teveel op hol. Maar die nekkramp was er nog steeds; ook veel spanning van de gezichtsspieren. Zelfs de volgende dag nog ietwat gaar door het slaapgebrek en de nekspieren zaten ook nog steeds vast. Dat duurde tot gisteravond 20.00u ongeveer (T+ 27:30 dus!!!) Heeft iemand hier een remedie tegen? Ik bedoel: LSD is best leuk, maar met zoveel kramp heb ik weinig zin om het nog eens te doen.. Wellicht is 1 tablet magnesium een goed idee? Dat zorgt er ook altijd voor dat de spieren een beetje ontspannen bij MDMA-gebruik..."