#1
Ja, dat dacht ik ook dus.. 4fmp verbruikt minder serotonine dan mdma, maar wel wat.. Maar de inslag van de mdma zal minder zijn maar dat maakt met niet uit. Ik neem de mdma alleen om de rush te verlengen/blijven houden.
N-Eye-Zzz zei:Ik zou zeggen:
eerst 4-FMP, daarna (zodra jij dat dus wil) een iets mindere hoeveelheid MDMA nemen en dan kun je altijd nog weer bijpakken toch?
Lijkt mij het slimst.
lysergine25 zei:Mooi klote ...... zelfs de 4FMP dreigt op te raken ......
![]()
De website heeft het niet meer op stock,![]()
TrippyShit zei:Ik haal het gelukkig gewoon via 'The holy person'. Nog goedkoper ook..
N-Eye-Zzz zei:Ik zou zeggen:
eerst 4-FMP, daarna (zodra jij dat dus wil) een iets mindere hoeveelheid MDMA nemen en dan kun je altijd nog weer bijpakken toch?
Lijkt mij het slimst.
Ja dat was ik dus ook van planZal wel goed komen..
Rolandt zei:Ik ben hier nieuw op dit forum. Hallo![]()
Ik heb een vraagje;
Ik zag in de forumregels dat je geen informatie mag geven betreffende verkoop(punten) van drugs. Ik vraag mij alleen af of dit ook voor legale drugs geld? Ik verwacht dat deze regel hiervoor niet geld. Ik mag toch zeggen dat ze bij de aldi goedkoop paracetamol verkopen en bij de koffieshop op de hoek lekkere wiet? Ik veracht dat hierom ook gewoon mag worden gezegd waar 4-FMP/ N-eye-Zzz te bestellen is. Gezien dit ook gewoon legaal is. Toch zie ik in dit forum niemand een linkje geeft naar een site waar je het kunt bestellen. Vanwaar is dit?
Pak Suiker zei:Ten eerste: het is niet "legaal"
Ten tweede: al zet iemand hier de website van een vendor neer, dan ben je een stapje dichterbij de officieele titel "illegaal".
Dus doe maar even niet oké?
Goede contacten kom je tegen, al vindt je niet gemakkelijk een source voor drugs heeft dat wellicht een reden.![]()


Flameon zei:hoelang werkt bij jou een mg of 100? en wat is het effect voor jou?
hier heerlijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."