Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles over 4-FMP

Alles over 4-FMP

151 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
k
kodiakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit leek me de meest correcte plaats om mijn vraag te stellen;

heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
kodiak zei:
heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?
Klik om te vergroten...

Aiiiii zonde :openmouth:

Doseren wordt nu wel lastig, heb je enig idee hoeveel je erbij gegooid hebt? stel dat je 500mg keta bij 1gr 4FA hebt gegooid, dan zou je zo'n 30% meer kunnen doseren. Dan krijg je een relatief normale 4-FA trip met een keta gloed erover haha. Wordt alleen wel erg oppassen wat je doet.

Snuiven raad ik je sowieso af, dat is niet echt een goed idee met 4-FA aangezien het vreet aan je slijmvliezen
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Best leuk toch keta en 4F :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Timmie94 zei:
Best leuk toch keta en 4F :rolleyes:
Klik om te vergroten...
De combinatie keta en 4-FA is wel erg leuk ja. Alleen dat zou ik zelf wel liever apart doseren allebei.

kodiak zei:
heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?
Klik om te vergroten...
Als je het uberhaupt nog wilt nemen is het wel belangrijk om een beetje de verhouding te weten. Want dan kun je kijken of je het nog zo kunt doseren dat je genoeg van de 4-FA voelt, zonder dat de keta zwaar gaat overheersen. Ik zou het sowieso niet gaan snuiven aangezien 4-FA killing voor je neus is en daarbij is keta slikken niet heel efficient wat in dit geval eigenlijk wel handig is. Voor het slikken zou ik zorgen dat je niet over de 100mg keta heen gaat, anders gaat de keta overheersen denk ik.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het goed door elkaar roeren, anders heb je namelijk kans dat je een bommetje van 200mg ketamine pakt. :P
k
kodiakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok cool, bedankt voor de immers snelle reactie, laten we zeggen dat er evenveel ket als 4f in het zakje zit. (Moet ook wel vermelden dat die keta precies zijn kracht heeft verloren, de eerste keer ging ik lekker, 2 weken later een lijn en die deed niets buiten wat wouws in mijn kop, vreemd!!! Hoe kan dit? Dit is offtopic, i know :rolleyes: )

Dus maximum 0.4gr 4fmp waarvan de helft ket, zou ik het in drinken doen? In zen geheel, goed schudden en slokjes nemen zoals ze in griekenland met hun rotte mdma doen :tearsofjoy:?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
kodiak zei:
2 weken later een lijn en die deed niets buiten wat wouws in mijn kop, vreemd!!! Hoe kan dit? Dit is offtopic, i know )
Klik om te vergroten...

Tolerantie?

kodiak zei:
Dus maximum 0.4gr 4fmp waarvan de helft ket, zou ik het in drinken doen? In zen geheel, goed schudden en slokjes nemen zoals ze in griekenland met hun rotte mdma doen ?
Klik om te vergroten...

Nee da's niet ideaal. 200mg 4-FA is vrij veel en als je er dan ook nog 200mg keta bij hebt wordt het chaos...Ik zou het verdelen over 2 bommetjes dan denk ik
k
kodiakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Good day all!

Had dit weekend in de ampere een knal fuif, nina kraviz kwam draaien na haar setje op awakenings en wij moesten haar nu wel zien! En tegen alle goeie raad toch zakje 4fmp + ket opgesnoven :rolleyes: plus nog wat geestverruimends... Dit is tevens de laatste reactie die ik nodig heb om een tripreport te schrijven, dus de rest zal ik daar in geuren en kleuren beschrijven :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze snel uit hun 4fa/4fmp roes waren. Dat het 2 uurtjes lekker was maar daarna alleen nog maar gewoon actief, terwijl je eigenlijk dus niet wil bijnemen omdat het zo lang werkt..
Wat is jullie ervaring?

Ik heb het 1 keer vorig jaar gedaan en mijn ervaring was rond 4 uur innemen, uurtje later werkte het in, en rond half 8 was ik wel klaar er weer mee. Wist toen niet over die foute combi met mdma dus toen hebben mijn huisgenoot en ik in de avond nog een likje genomen en nog gespaced. M'n hoofd voelde als spaghetti de dag erna...

Ik ga volgende week zaterdag naar 18hrs, maar we willen wel al vroeg in de middag en dan alleen overdag gaan (dus voor 00:00 weer de trein pakken naar huis).
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
kodiak zei:
Good day all!

Had dit weekend in de ampere een knal fuif, nina kraviz kwam draaien na haar setje op awakenings en wij moesten haar nu wel zien!
Klik om te vergroten...
Grappig, ik kom daar ook wel eens, klein wereldje. :)
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
. M'n hoofd voelde als spaghetti de dag erna...
Klik om te vergroten...

hahaha deze is herkenbaar. :rolleyes:

toch vind ik de combi 4f en xtc wel echt geniaal goed, jammer dat het echt je hersenpan frituurt..

ik ga ook naar 18hrs, en dan denk ik toch maar de frituurpan aanzetten, ik wil eigenlijk zo rond een uur of 4 gaan, en wel tot snachts blijven, beetje afhankelijk van hoe het OV is. :rolleyes:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Even een vraagje. Ik heb 4-FMP binnen en heb zelf een (goedkoop) weegschaaltje. Deze is echter op honderdste grammen nauwkeurig en dus niet op milligrammen. Ook heb ik net even een paar verschillende euro munten gewogen en dat scheelt meestal niets, maar bij een 1 euro munt had ik toch een verschil van 6/100 gram. Dat moest 7,50 gram zijn, maar was bij mij 7,56 gram.

Is mijn weegschaal nog geschikt voor 4-FMP, of moet ik toch echt een andere halen?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik gebruik zelf ook een die op honderste grammen werkt en niet op duizendste. Heb nog nooit iets te klagen gekregen van de doseringen 4F.
misschien dat je hem even goed moet calibreren met van die gewichtjes als je die hebt. een afwijking van 60mg kan natuurlijk wel redelijk veel zijn. 200mg of 140mg is wel echt een wezenlijk verschil xD

als je hem kan calibreren zou ik dat doen en hem gewoon gebruiken. Aan de andere kant, een paar tientjes investeren in een betere is misschien ook geen slecht idee, maar niet per se noodzakelijk naar mijn mening.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een afwijking van 10 tot max 20 mg zou ik voor 4-FA nog acceptabel vinden, die doseringen luisteren nou ook weer niet heel nauw. Als je ook andere RCs wilt gaan afwegen wordt het wel echt een ander verhaal.

Verder vraag ik me eerlijk gezegd ook af hoe betrouwbaar euromunten zijn als indicatie. Bij het drukken daarvan zal er ook al enige afwijking in gewicht zijn en door gebruik slijten ze ook. Ik heb echt geen idee wat voor afwijkingen we het dan over hebben helaas.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, voor 4-FMP is 60 milligram nogal een verschil inderdaad. Als een normale dosis zo rond de 150 milligram ligt...

Ik twijfelde ook al over die euro's ja. Ik heb zelf geen gewichtjes om te kalibreren. Ik denk dat ik maar even een goede weegschaal moet halen. Normaal is mijn motto ook wel goedkoop is duurkoop en die keren dat ik daar een uitzondering op maak, moet ik altijd weer dingen overnieuw kopen. :P Verder heb ik qua poeder enkel nog 6-APB liggen, waar de dosis ongeveer gelijk ligt met 4-FMP geloof ik? Maar ik heb er sowieso een goed gevoel bij om een goede milligram weegschaal te halen, zodat ik het nauwkeurig kan afwegen en eventueel meer potente stofjes ook in de toekomst.

Ik heb er niet zoveel gezien op internet (milligram weegschalen van rond de 60, 70 euro). Wat is bijvoorbeeld een goed merk?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Een afwijking van 10 tot max 20 mg zou ik voor 4-FA nog acceptabel vinden, die doseringen luisteren nou ook weer niet heel nauw. Als je ook andere RCs wilt gaan afwegen wordt het wel echt een ander verhaal.

Verder vraag ik me eerlijk gezegd ook af hoe betrouwbaar euromunten zijn als indicatie. Bij het drukken daarvan zal er ook al enige afwijking in gewicht zijn en door gebruik slijten ze ook. Ik heb echt geen idee wat voor afwijkingen we het dan over hebben helaas.
Klik om te vergroten...
Ze hebben er zelfs kartelrandjes aan gemaakt om te zien als iemand er gewicht afvijlt. Het gewicht van de munten is bepaald aan de hand van hun prijs. :P

Maar nee, die weegschaal is niet nauwkeurig genoeg. Ik zou de gok niet wagen met 60 milligram afwijking.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou inderdaad een nieuwe kopen, ook omdat het gewoon een goede investering is. Een hele goedkope kun je kopen op dx.com, alleen het kan wel erg lang duren voordat je deze binnen hebt, denk aan maanden. Verder is het erg belangrijk dat je heel rustig omgaat met het gewichtsplaatje, als je er in een keer 10 gram op neergooit of zo denk ik toch dat dit plaatje in een keer is beschadigd. Altijd alles erg rustig neerleggen op de weegschaal, vooral met grotere gewichten dan bijvoorbeeld 150 mg. Als je dat doet zijn ook de goedkope weegschalen prima te doen, uit eigen ervaring en van internet.

Over de euromunten: was de munt misschien vuil? Het kan misschien zijn dat hij zwaarder was door vuil wat erop zat. Het lijkt mij niet dat in de euromunten zelf een (grote) afwijking zit, aangezien euromunten dus gewoon steeds in exact dezelfde vorm worden gegoten met hetzelfde materiaal.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb inmiddels een nieuwe besteld door een tip van iemand hier. :wink: Dit keer een goede voor wat meer geld en nauwkeurig op milligrammen. Normaal ben ik ook meer van goedkoop is duurkoop en dat gaat ook hier vast weer blijken.

De euromunten zagen er schoon uit. En de meeste euromunten kwamen precies of bijna overeen met wat ze moesten wegen. Alleen die 1 euromunt zat er dus 60 milligram naast, waarvan ik nu ook wel goed inzie dat dat veel teveel is als je een stof wilt afwegen die rond de 140 mg moet zijn voor een normale dosis. :wink: M'n bestelde weegschaal heeft er echte gewichtjes bij en die vertrouw ik toch wel wat meer, omdat die ervoor zijn bedoeld. En met geld gaan mensen toch ruig om. Als je die krassen er soms op ziet (maar ja, dan zou 'ie juist minder moeten wegen :wink: ).

Maar zoals je zegt is een goede weegschaal sowieso een goede investering. Zeker nu ik net wat begin met RC's proberen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
ooscaar zei:
Verstandig :)

Mag ik vragen welke je precies hebt gekocht? Wanneer de mijne het begeeft ben ik namelijk ook wel van plan om voor een wat duurdere te gaan.
Klik om te vergroten...
Zeker. De Scale On Balance CT-250. Krijgt ook overal erg goede reviews, dus kijk maar even rond.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou inderdaad ook gewoon je winkelier aanschrijven, dit is een ondegelijk product.

En weegschalen zijn nou eenmaal duur, voor 65euro kun je ook niets meer dan el-cheapo verwachten. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."