#1
Dit leek me de meest correcte plaats om mijn vraag te stellen;
heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?
heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?
