Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit leek me de meest correcte plaats om mijn vraag te stellen; heb bij het opruimen per ongeluk keta bij mijn 4fmp gegooid... weggooien of is het nog wat waard?"
"Ok cool, bedankt voor de immers snelle reactie, laten we zeggen dat er evenveel ket als 4f in het zakje zit. (Moet ook wel vermelden dat die keta precies zijn kracht heeft verloren, de eerste keer ging ik lekker, 2 weken later een lijn en die deed niets buiten wat wouws in mijn kop, vreemd!!! Hoe kan dit? Dit is offtopic, i know ) Dus maximum 0.4gr 4fmp waarvan de helft ket, zou ik het in drinken doen? In zen geheel, goed schudden en slokjes nemen zoals ze in griekenland met hun rotte mdma doen ?"
"Good day all! Had dit weekend in de ampere een knal fuif, nina kraviz kwam draaien na haar setje op awakenings en wij moesten haar nu wel zien! En tegen alle goeie raad toch zakje 4fmp + ket opgesnoven plus nog wat geestverruimends... Dit is tevens de laatste reactie die ik nodig heb om een tripreport te schrijven, dus de rest zal ik daar in geuren en kleuren beschrijven"