Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja k weet dat het veel is en ik weet dat ik jong ben das het punt van deze post niet haha"
"Neo-Shulginist zei: Sorry, nog meer gezeur. Maar 550 milligram MDMA is echt veel te veel! Heel gevaarlijk om zoveel MDMA te nemen. Je kan er ernstige hart- en vaatproblemen van krijgen zoals een hersenbloeding, je kunt last krijgen van ernstige overhitting en je kunt er permanente schade aan hersenverbindingen door oplopen waardoor je bijvoorbeeld last kunt houden van HPPD of geheugenklachten. Cannabis + opioïden = misselijk Dan weet je dat ook weer gelijk Een aantal mensen die verslaafd zijn aan heroïne hebben aan me verteld dat je de eerste paar keer eigenlijk altijd wel misselijk wordt van heroïne. Dat je dan maar stil moet liggen en niet bewegen want anders moet je kotsen. En als je het op een gegeven moment lekker begint te vinden dan ben je verslaafd. Opioïden zijn echt een ernorme valkuil. Sowieso, wie geeft jou dit soort middelen? Ik vind dat echt niet kunnen, aan 16-jarigen dit soort dingen verstrekken. Klik om te vergroten... Ja het is inderdaad een vrij hoge dosis en weet dat het niet altijd verstandig is en ik doe het ook bijna nooit meer. Ah ik wist inderdaad niet dat cannabis met opiaat misselijkheid veroorzaakt, aan de andere kant wist ik wel dat misselijkheid en kots neigingen erbij hoorden. En het is voor mij als 16 jarige makkelijker om aan de zwaarste soorten drugs te komen dan aan een fles drank. Deze methadon komt van een vriendin waar van dit een medicatie was tegen pijn van haar ouders. Ik ben de meest ervaren drugs gebruiker in mijn vriendengroepen en vandaar dat vrienden vaak naar mij komen met dingen uitproberen, omdat ik vaak wel raad weet met drugs. Alleen dus te weinig ervaring met dit soort drugs en ga het dus niet weer doen."
"Jmths zei: Vergeet niet gezond te eten hé. Klik om te vergroten... TripJess zei: 2,5 pil xtc in totaal en niet in een keer neem ik aan? Dat werd (wordt) in mijn omgeving ook gedaan over een hele avond/ nacht van +/- 8 uur. Geen nare ervaringen door. Wel enkele keren aan het einde van de trip wat hallucinaties. Plus de dip.. Klik om te vergroten... 2,5 pil in 2 uur ongeveer over een 5 uur lange nacht, ik heb zelf geen last van dips en hallucinaties komen bekend voor idd"
"Ah kijk mensen die denken beter te zijn om dat ze betere keuzes hebben gemaakt in 't leven. Als je niks belangrijk te melden hebt hou dan gewoon je mond, als k de 16 had weg gelaten zouden jullie ook allemaal normaal doen. Het is niets meer dan een beschrijving en verder maakt 'tjullie toch niet uit."
"Jmths zei: Ga maar huilen, huilen met de pet op. Klik om te vergroten... Toch wel grappig dat je je 't meeste als een kind gedraagd hier. Zet jezelf beetje voor schut zo"
"Hoiii First of all, t boeit me niet wat je zegt over geen heroïne k ben niet nieuw met deze drugs dus het maakt me ook niet uit. Ik heb net een biertje op (1 maar) kan ik dan alsnog een beetje heroïne gebruiken? Geen volle shot ofzo maar gewoon wat??"
"Ik kan alles in huis hebben, heb daar geen moeite mee. Op dit moment lsd, Heroïne en pregabaline"
"Albertospaghetti zei: Zo respect. Dat zou ik zeker niet kunnen haha. Maar heroïne ook gewoon... Ik denk dat 't me aan zou lopen staren ook al heb ik het nooit gebruikt lol Klik om te vergroten... Ik moet wel zeggen dat het aan ligt te staren maar ik kan mezelf wel in bedwang houden, zal d'r ook wel aanliggen dat ik het niet spuit dus ik denk dat dat wel wat spanning weghaalt hahaha, ik denk dat flakka het allermoeilijkste was om zo te laten liggen"
"Legio Patria Nostra zei: Wat is er zó bijzonder aan flakka t.o.v. H? Klik om te vergroten... Om eerlijk te zijn vrij weinig, het is een beetje meth achtig maar dan dat je echt snel psychotische trekken aan neemt. Ik vond het zeker niet het fijnste goedke maar wel het meest verslavende"
"Flualprazolam groot inkopen, 4-cl-pvp groot inkopen, 3-meo-pcp groot inkopen en ik denk nog wat random pilletjes en grammetjes"