Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na uitvoerig onderzoek besloten dit goedje een keer te proberen. Doseringen op internet lopen uiteen van 50 tot 350mg per dosering. Nav andere reports op reddit en de kennis dat in Nieuwzeeland tabs met 350mg verkocht worden besloten een iets minder dan 300mg te nemen (dit is ook mijn methylone dose geweest in 2010) De effecten zijn een soort mildere maar veel langer durende methylone. Komt heel geleidelijk op en de effecten duren erg lang. Er is wel 1 gigantisch nadeel en dat is de nastimulatie. De effecten lopen door tot circa 8 uur, maar daarna zit je nog aan lange stimulatie vast waar zelfs 6mg etizolam niets voor deed. Ik wilde niet meer nemen dan dat, sinds de medische dosis max 3mg is en 5mg+ wordt gezien als ''heavy'' . Al met al lijkt het me beter geschikt als een combinatie middel in lage dosering. Ik las al meerdere reports dat het synergystisch of versterkend kan werken met vergelijkbare RC's. Nog een andere waarschuwing. Als het te mild voelt.... NIET bijpakken wanneer je al boven de 350mg zit (at most kleine puntjes nasaal ipv oraal als je het echt niet laten kunt) Er zijn nep XTC pillen in omloop met Eutylone waar mensen op OD zijn gegaan door bij te pakken. Geen idee wat de threshold is, maar ik zou niet over de 500mg op een avond gaan. En houd etiz of iets soortgelijks bij de hand voor het geval je eigenwijs bent en toch meer pakt Het is een leuk goedje, maar ik ga het denk ik niet nog eens bestellen. Ik bewaar de leftovers voor combi's. Nu zag ik een vendor in NL met 3-FMC, iemand hier ervaring mee?"
"assie2002 zei: Ik had dit stofje tijde geleden besteld en het bleek 4mec te zijn wat dus illegaal is Klik om te vergroten... Hoe lang was dit geleden? Wellicht nu legit vendors op de markt"
"Wat ik zelf heb gemerkt is dat het eerder aan de batch ligt dan de 3mmc. Ik heb batches gehad waarbij er probleemloos meerdere grammen doorheen gingen in een avond zonder problemen de volgende dag en tijdens de space lekker comfortabel en rustige hartslag. En andere batches van een single dose (ik neem standaard 175mg tot 250mg in 1x afhankelijk van hoe sterk het is)ineens extreem verhoogde bloeddruk hartkloppingen en inderdaad ook kortademigheid en soms rillingen van de kou. Beste wat je sowieso kunt doen is altijd laag starten bij een nieuw middel of nieuwe batch (zelfs van de zelfde vendor) Zorgen dat je een benzo achter de hand hebt als safety. En rustig adem oefeningen doen (rustige muziek helpt dan ook) Sowieso goed blijven drinken en proberen te plassen (extreme vocht retentie kan ook ademnood geven) ook hier bied een benzo snel uitkomst. Mocht je merkbaar cardiovasculaire bijwerkingen te pakken krijgen kun je het beste liggen met je benen omhoog, zodat bloed makkelijk naar je hart kan lopen en wederom diep en gecontroleerd adem halen. In mijn geval heb ik een paar keer een soort super potente 3-mmc gekregen die verkocht werd als Mephedrone. Zelfs met een lage dosering al hartkloppingen en extreme vaatvernauwing. Ook veel minder serotonine chillheid, maar juist heel speedy. Enige pluspunt van die zooi was dat je echt mega geil werd en bleef haha."
"Ik vind het een leuk stofje. Je moet wel minimaal 70mg pakken om de effecten goed mee te maken. Voor mij is BK-2C-B nog steeds de meeste euphorische van alle 2c-X (225mg) , maar deze is ook super leuk. Koppijn dag erna had ik trouwens ook, dus klinkt bekend"
"Afblijven. Ergste wat mij ooit is overkomen is dat ik benzo's voorgeschreven kreeg zonder enige waarschuwing. Ik zoek het om af te bouwen. Het is geen medicijn. Je raak lichamelijk afhankelijk na 3 weken en hoe langer hoe erger. De rebound is hell en je huisarts zal zomaar stoppen, jou de schuld geven en je op een SSRI zetten (zoek maar eens op hoe vaak dat gebeurt en hoeveel mensen zelfmoord plegen hierna) Het is vergif. Ik ben nog een manier aan het vinden om een malpractice lawsuit te starten"
"De combinatie van hawthorn en valeriaan (gewoon beide los kopen) verlagen zowel hartslag als bloeddruk. HEEL belangrijk dat je geen combislaapsupplement neemt icm met stimulanten want daar zitten soms milde maoi's in verstopt. I found out the hard way en had gelukkig Etiz om me te redden. Hawthorn beschermt ook je hart (zolang je het niet te gek maakt en dit effect te niet doet ) Hawthorn verwijd ook lichtelijk de bloedvaten en kan helpen bij een erectie, maar ook dat effect is natuurlijk niet te vergelijken met viagra (welke overigens gevaarlijk kan zijn, dus neem dan echt maar een kwart dosering ofzo) Stay safe"
"Pas alstjeblieft op man! Bloeddruk stijging voel je niet, dus je weet nooit of je te ver bent gegaan tot het te laat is.... Als ik de grens op wil zoeken met doseringen doe ik het altijd in een thuis setting met benzo's bij de hand en een bloeddruk metertje de eerste keer om een veilige max dosis voor mezelf te bepalen. Afhankelijk van je batch sterkte (verschilt enorm per vendor) kun je met 450 mg jezelf een hartaanval bezorgen of een aneurisme. Please be carefull! De meeste vendors cappen dit spul op 150mg en de sterkste in omloop zijn 250mg. Is niet voor niets denk ik"
"Ik heb er een zeer positieve ervaring mee gehad.. Heb 2 weken gepreload met 3 x per dag 1 theelepel piracetam en paar uur voor roll 1 theelepel en direct na de roll 1 theelepel (ook de volgende dagen 3 x p dag piracetam) Intensere piek + scherpe visuals alles leek HD en meer energie. De come up duurde wat langer en de piek zelf was een half uurtje korter dan normaal (net geen anderhalf uur ipv 2 uur) Helemaal geen last gehad van comedown (afgelopen vrijdag 9 uur genomen) 7 uur Piracetam + Choline 9 uur 125 mg mdma + 2 x ALA 300mg 10.15 uur 50 mg mdma 10.45 piekte ik harder dan de vorige 5 x van dezelfde mdma crystals.. was even bang dat het loved up weg zou blijven omdat ik veel scherper en meer analytisch was maar gelukkig voelde ik me net zo fantastisch als altijd maar dan +1 intensity.. Volgende keer probeer ik het 4 a 5 uur van te voren te nemen. Heb gelezen dat het dan nog beter is. Ps. mijn buddy nam precies zelfde manier maar dan zonder de piracetam en is wel brak vandaag.. Ook was hij meer chilled out tijdens roll waar ik juist erg hyper was tijdens de piek. (dit kan komen doordat piracetam ook caffeine versterkt en ik veel koffie op had die dag)"
"Het schijnt dat er in China een nieuwe Mephedrone analoog af is die wordt beschreven als een mephedrone 4fa kruising. Zal de komende maanden bij vendors verschijnen. Hopelijk voor de ban, want ik ga wel een gokje wagen dat het deze keer geen hype is als Mexedrone Al-Lad had ik ook nog graag willen hebben."
"De maker noemt het Mephedrene, maar dat is gewoon de commercial name. Hij houd nu nog alles geheim. Denk dat over een maandje of 2 de echte naam en structuur formule uit zal komen"