Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

82 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vader zei:
Voorgedrukte pillen zijn aan de prijs, maar in poedervorm heb je 25 gram voor 400 euro. Dat zijn dan 500 dosis á 50mg tegen 0,80 cent.
O-DSMT is echter veel sterker dan Tramadol.
Maar het heeft totaal geen waarde voor mij, bij oxy of heroine wordt je even heel misselijk als het aanslaat, bij O-DSMT bleef ik de hele tijd misselijk. Urenlang.
Was een eenmalige ervaring voor mij.
Klik om te vergroten...
Dat is goede informatie, thanks.
Ervaarde je naast misselijkheid wel een vorm van een opioïde effect?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
MrJunkieXL zei:
Voel je je alweer wat beter?
Klik om te vergroten...
ja nu weer wel hehe
ik had echt bijna 24 uur last van die misselijkheid gehad
slapen was ook een drama die nacht
sowieso waarschijnlijk ook omdat ik geen benzos had genomen die dag
omdat ik een opiaat gebruikt had
gelukkig dat ik er zo ziek gevoel aan over hield ,want het gevoel op de piek chill ,relaxed en warme gloed was zeker niet verkeerd..
helaas door dat ik zolang bijwerkingen ervaarde zit er niet echt herhaling in ....
Eve's drop zei:
Zeker niet combineren met sterke RC benzo's!
Klik om te vergroten...
verleiding was wel groot om me benzo s te nemen
zeker in de avond en het niet in slaap kunnen komen was zeer vervelend
maar niet gedaan
denk dat het dan een beetje het geval wordt als benzo s bij flink alcohol nuttigen ..beetje link
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
vader zei:
maar in poedervorm heb je
Klik om te vergroten...
Sorry pappa, prijzen noemen mag niet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Potent of niet, deze o - dsmt is voor mij echt veeeel te licht.
Een hoop euro's aan besteed, en lauw Loene.
Ik merk er bijna niets van...dus:
Exit!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Potent of niet, deze o - dsmt is voor mij echt veeeel te licht.
Een hoop euro's aan besteed, en lauw Loene.
Ik merk er bijna niets van...dus:
Exit!
Klik om te vergroten...
O-dsmt is geweldig.
Het feit dat het zo licht is en stimulerend maakt het perfect!
Heb het zelf een paar maandjes dagelijks gebruikt tussen januari en maart.
Was werkelijk hemels.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
O-dsmt is geweldig.
Het feit dat het zo licht is en stimulerend maakt het perfect!
Heb het zelf een paar maandjes dagelijks gebruikt tussen januari en maart.
Was werkelijk hemels.
Klik om te vergroten...

het stimulerende word best wel een beetje manisch soms hoor in hogere doseringen.

Niet aan te raden tijdens een hittegolf 😅
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Potent of niet, deze o - dsmt is voor mij echt veeeel te licht.
Een hoop euro's aan besteed, en lauw Loene.
Ik merk er bijna niets van...dus:
Exit!
Klik om te vergroten...
Zonde man, hoeveel had je geprobeerd?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
DAT ZIJN ZE WEL.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Twee keer gebruikt. Eerst was het leuk tot dat ik derde keer had bijgenomen. Werd gewoon ziek, braken, slaap lichaam 🤮 en de high was ook niet zo sterk, heb toen totaal 90mg in 11 uur ofzo gedaan.
Tweede keer meteen 60mg (zelfde pillen) en 1mg etiz erbij. Wel leuk geweest maar veel zwakker dan Tramadol zelf.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Dit lijkt me een leuke om eens te proberen @Spyro ......(s)




🤣🤣
Klik om te vergroten...
Echt een aanrader! 😍
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen toch, koop gewoon poeder, dan kan je bijna op de milligram nauwkeurig je dosis bepalen.

Voor iedereen die er misselijk van wordt: dan heb je gewoon te veel genomen. Met opiaten en opioïden is de vuistregel: altijd laag beginnen en rustig omhoog werken tot je de ideale dosis hebt gevonden (niet op dezelfde avond uiteraard, altijd minimaal een paar dagen pauze zodat je tolerantie rond baseline blijft). Als je op die manier omhoog werkt zal je ook aan de stof wennen en zal de misselijkheid vanzelf minder worden. Als je last blijft hebben van misselijkheid kan je er een antihistamine bijnemen. Dit verminder de bij-effecten zoals misselijkheid en jeuk en kan daarnaast de high licht versterken. Antihistamines die hiervoor zéér geschikt zijn zijn bijvoorbeeld difenhydramine, dimenhydrinaat of hydroxyzine. Eventueel kan je ook cetirizine proberen wat je gewoon vrij bij de drogist kan kopen.

Als je toch misselijk wordt moet je vooral niet gaan bewegen of naar een computerscherm staren maar lekker op bed gaan liggen. Opioïde misselijkheid trekt vaak snel weg zolang je ligt, maar als je weer op wil staan komt het meteen terug. Om jezelf dan te forceren dingen te gaan doen heeft geen zin, dan word je alleen maar meer misselijk van. Lekker horizontaal gaan werkt het best tegen dit type misselijkheid.

Opioïden zijn niet zoals bijvoorbeeld 3-mmc, keta of amfetaminen waarbij je lekker bij kan blijven nemen en waarbij je lekker blijft gaan. Je moet deze groep stoffen met respect behandelen en zo niet dan moet je op de blaren zitten.

O-DSMT is een hele solide opioïde die goed te doseren is vanwege zijn potentie, lang werkt, niet te sterk is, weinig rush heeft (waardoor je minder snel bij gaat nemen) en zéér goede pijnverlichting geeft. Daarnaast is het ook wat minder sederend dan bijvoorbeeld morfine of heroïne omdat het ook deels als een noradrenaline heropname remmer werkt. Hogere doseringen O-DSMT kunnen daardoor wel wat ongemakkelijker zijn omdat noradrenaline stimulatie niet zo'n fijn type stimulatie is; vrij onrustig en tweaky met veel side effects. Daarom geldt weer eens less is more. Omdat het zo lang werkt is het effect wel redelijk subtiel, opioïden moet je ook leren waarderen, juist omdat de effecten vaak zo subtiel aanwezig zijn in plaats van in your face. Dit maakt ze wmb ook zo verslavend, je wil je altijd wel iets warmer, iets rustiger, iets meer in vrede met je omgeving, iets meer relaxed en iets minder pijnlijk voelen. Ik heb zelf wel gemerkt dat sommige drugsgebruikers niks met subtiel kunnen en alleen maar tering hard willen gaan. Voor die mensen is O-DSMT niet echt een interessant stofje.

Ik gebruik zelf maximaal één keer per week kratom of een andere opiaat/opioïde en heb daardoor een lichte tolerantie. Als ik O-DSMT gebruik is dat meestal een dosis van rond de 70-90mg. Je kan beter in één keer een goede dosis nemen dan dat je gaat redosen. Ik probeer de dosis ook redelijk vroeg op de dag te nemen, want als ik rond 12.00 's middags 80mg inneem dan voel ik die 12 uur later om 24.00 nog werken. Daarom is het ook geen strak plan 's avonds O-DSMT te nemen als je nog fatsoenlijk wil slapen, slapen terwijl de stof nog werkt is erg lastig en hierdoor is de kans groot dat je de hele nacht in een soort half wakker half slaap in bed ligt. De opkomst duurt bij mij altijd vrij lang (net zoals met de meeste langwerkende opioïden). Het duurt bij orale inname wel een uurtje of twee voor ik echt op plateau zit. Als ik eenmaal op plateau zit vind ik het wel lekker om er één of twee biertjes bij te drinken, maar niet meer. Als het effect wat af begint te nemen is het fijn om wat wiet te roken, omdat dit het effect flink versterkt en weer toe laat nemen. Er te snel wiet bij gaan roken vind ik vrij zonde, omdat de cannabis het subtiele effect van de O-DSMT dan erg snel overstemt. De pure opioïde high de eerste paar uur is een stuk fijner en waardevoller dan de opioïde high verstoord door wiet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
АЛ-90 zei:
Mensen toch, koop gewoon poeder, dan kan je bijna op de milligram nauwkeurig je dosis bepalen.

Voor iedereen die er misselijk van wordt: dan heb je gewoon te veel genomen. Met opiaten en opioïden is de vuistregel: altijd laag beginnen en rustig omhoog werken tot je de ideale dosis hebt gevonden (niet op dezelfde avond uiteraard, altijd minimaal een paar dagen pauze zodat je tolerantie rond baseline blijft). Als je op die manier omhoog werkt zal je ook aan de stof wennen en zal de misselijkheid vanzelf minder worden. Als je last blijft hebben van misselijkheid kan je er een antihistamine bijnemen. Dit verminder de bij-effecten zoals misselijkheid en jeuk en kan daarnaast de high licht versterken. Antihistamines die hiervoor zéér geschikt zijn zijn bijvoorbeeld difenhydramine, dimenhydrinaat of hydroxyzine. Eventueel kan je ook cetirizine proberen wat je gewoon vrij bij de drogist kan kopen.

Als je toch misselijk wordt moet je vooral niet gaan bewegen of naar een computerscherm staren maar lekker op bed gaan liggen. Opioïde misselijkheid trekt vaak snel weg zolang je ligt, maar als je weer op wil staan komt het meteen terug. Om jezelf dan te forceren dingen te gaan doen heeft geen zin, dan word je alleen maar meer misselijk van. Lekker horizontaal gaan werkt het best tegen dit type misselijkheid.

Opioïden zijn niet zoals bijvoorbeeld 3-mmc, keta of amfetaminen waarbij je lekker bij kan blijven nemen en waarbij je lekker blijft gaan. Je moet deze groep stoffen met respect behandelen en zo niet dan moet je op de blaren zitten.

O-DSMT is een hele solide opioïde die goed te doseren is vanwege zijn potentie, lang werkt, niet te sterk is, weinig rush heeft (waardoor je minder snel bij gaat nemen) en zéér goede pijnverlichting geeft. Daarnaast is het ook wat minder sederend dan bijvoorbeeld morfine of heroïne omdat het ook deels als een noradrenaline heropname remmer werkt. Hogere doseringen O-DSMT kunnen daardoor wel wat ongemakkelijker zijn omdat noradrenaline stimulatie niet zo'n fijn type stimulatie is; vrij onrustig en tweaky met veel side effects. Daarom geldt weer eens less is more. Omdat het zo lang werkt is het effect wel redelijk subtiel, opioïden moet je ook leren waarderen, juist omdat de effecten vaak zo subtiel aanwezig zijn in plaats van in your face. Dit maakt ze wmb ook zo verslavend, je wil je altijd wel iets warmer, iets rustiger, iets meer in vrede met je omgeving, iets meer relaxed en iets minder pijnlijk voelen. Ik heb zelf wel gemerkt dat sommige drugsgebruikers niks met subtiel kunnen en alleen maar tering hard willen gaan. Voor die mensen is O-DSMT niet echt een interessant stofje.

Ik gebruik zelf maximaal één keer per week kratom of een andere opiaat/opioïde en heb daardoor een lichte tolerantie. Als ik O-DSMT gebruik is dat meestal een dosis van rond de 70-90mg. Je kan beter in één keer een goede dosis nemen dan dat je gaat redosen. Ik probeer de dosis ook redelijk vroeg op de dag te nemen, want als ik rond 12.00 's middags 80mg inneem dan voel ik die 12 uur later om 24.00 nog werken. Daarom is het ook geen strak plan 's avonds O-DSMT te nemen als je nog fatsoenlijk wil slapen, slapen terwijl de stof nog werkt is erg lastig en hierdoor is de kans groot dat je de hele nacht in een soort half wakker half slaap in bed ligt. De opkomst duurt bij mij altijd vrij lang (net zoals met de meeste langwerkende opioïden). Het duurt bij orale inname wel een uurtje of twee voor ik echt op plateau zit. Als ik eenmaal op plateau zit vind ik het wel lekker om er één of twee biertjes bij te drinken, maar niet meer. Als het effect wat af begint te nemen is het fijn om wat wiet te roken, omdat dit het effect flink versterkt en weer toe laat nemen. Er te snel wiet bij gaan roken vind ik vrij zonde, omdat de cannabis het subtiele effect van de O-DSMT dan erg snel overstemt. De pure opioïde high de eerste paar uur is een stuk fijner en waardevoller dan de opioïde high verstoord door wiet.
Klik om te vergroten...
Using like i'm using a needle
Marijuanna with the pills euphoric cerebal
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Azraël zei:
Dat is een mooie samenvatting. Het is idd zeer subtiel maar als ik het in huis had,nam ik het iedere dag... Dus verslaving kan er wel inkruipen. Denk wel niet dat je er snel een zware afkick van zult hebben.
En idd je kan er niet v slapen desondanks dat het relaxerend werkt.
Klik om te vergroten...
Of je moet het met een benzo mixen dan ga je ervan knikkerbollen alsof je heroine hebt gebruikt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nausea zei:
Welke benzo neem je er bij? Toen ik clona nam ging ik echt slecht lol
Klik om te vergroten...
Clona🤣 of dia
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Of je moet het met een benzo mixen dan ga je ervan knikkerbollen alsof je heroine hebt gebruikt
Klik om te vergroten...
Welke benzo neem je er bij? Toen ik clona nam ging ik echt slecht lol
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Clona🤣 of dia
Klik om te vergroten...
hahaha shit :tongueout:
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Of je moet het met een benzo mixen dan ga je ervan knikkerbollen alsof je heroine hebt gebruikt
Klik om te vergroten...
Als je genoeg o-dsmt pakt zal je ook knikkebollen hoor 😃
Best vervelend als je wil tv kijken 😛
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Azraël zei:
Als je genoeg o-dsmt pakt zal je ook knikkebollen hoor 😃
Best vervelend als je wil tv kijken 😛
Klik om te vergroten...
Is dat niet gewoon een overdosis ?
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Denk het niet. Dit heet nodding. Sommige gebruikers willen juist dit effect.
Vooral bij eerste gebruik zal je dit snel voor hebben.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Azraël zei:
Denk het niet. Dit heet nodding. Sommige gebruikers willen juist dit effect.
Vooral bij eerste gebruik zal je dit snel voor hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb om 30 mg oxycodon, zonder opiaattolerantie, ook zeker wel genod. Dat was heel fijn inderdaad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."