#1
3-Me-PCP is al een maandje of 4-5 uit hoor. Op reddit kun je wat reports vinden, effecten schijnen wel fijn te zijn alleen de synthese is schijnbaar niet zo goed. Merk je ook een sterke geur van oplosmiddelen?
3-Me-PCP is al een maandje of 4-5 uit hoor. Op reddit kun je wat reports vinden, effecten schijnen wel fijn te zijn alleen de synthese is schijnbaar niet zo goed. Merk je ook een sterke geur van oplosmiddelen?
In Februari 4 stuks á 30mg onder 3 mensen verdeeld, waren redelijk grote witte pillen met LL logo.update 2030 alweer een uur misselijk en jeuk over mijn lichaam
geen herhaling meer van opiaten ,resterende o-dsmt gaat de goot in...
2215 nog steeds misselijk ,iemand enig idee hoelang die misselijkheid kan aanhouden???
Voel je je alweer wat beter? Meestal hebben mensen dit hun eerste 1 a 2 keer bij het gebruik van opiaten omdat het lichaam erop reageerd dat het het niet wilt hebben. Bij benzo's heb je dit niet maar opiaten zijn dan ook echt ware troep voor het lichaam! Hoop dat je in de toekomst niet meer met zulke middelen gaat experimenteren en het links laat tot je het echt nodig hebt bij heftige pijn! Er sterven dagelijks superveel mensen aan opiaten ( dit gaat dan wel over heroine met fentanyl) Maar er zijn genoeg middelen waar je een leuk avondje mee kunt hebben ook beter benzo's links laten liggen hier wil je ook zeker niet verslaafd aan raken! Kan het niet vaak genoeg zeggen! Afkicken hiervan is echt een hell hopelijk gaat het je verder goed en alvast een fijn pasen gewenst!vandaag 1330: 50mg geslikt
na 30 minuten ongeveer voelde het wat aan als de eerste keer dat ik een benzo gebruikt had
beetje duf slaperig
1430 :50mg bijgenomen
tintelende armen en handen en kijk relaxed youtube
1520 ; tintelen is overgegaan naar een warm gevoel in armen handen en voeten voel me nog erg relaxed
1600;ben dit nu aan het schrijven en van liggen naar zitten even draaierig in me hoofd
nog steeds lekker warm gevoel nu over heel me lichaam
liep even naar het toilet en een beetje waggelend liep ik heen en terug voor mijn gevoel
1615: voel wat misselijkheid opkomen en begin wat te zweten
1630: nog wat misselijkheid ,ga even douchen en wat eten
betrap mezelf op wat aangespannen kaken af en toe vanaf het eerste uur na eerste inname tot nu
1710:misselijkheid is minder bij rustig liggen op de bank
1745:alles wat relaxed en warm aanvoelde was is nu wel weg ,enkel nog draaierig wat misselijk en handen trillen iets en lichte hoofdpijn
1815: gekotst ,misselijkheid is weg nu
was wel een relaxte ervaring op de misselijkheid na ,de come down ervaar ik niet als prettig maar ook niet super irritant
herhaling zal er ooit misschien nog wel een keer inzitten maar dan alleen 1 x 50 mg denk zelf dat de tweede 50 mg die ik bijnam teveel was geweest voor mij aangezien ik geen opiaten gebruik
nu 1825 nog steeds draaierig met vlagen.
mvg ricorieks
update 2030 alweer een uur misselijk en jeuk over mijn lichaam
geen herhaling meer van opiaten ,resterende o-dsmt gaat de goot in...
2215 nog steeds misselijk ,iemand enig idee hoelang die misselijkheid kan aanhouden???
100 is wel veel, gegarandeerd misselijk.vandaag 1330: 50mg geslikt
na 30 minuten ongeveer voelde het wat aan als de eerste keer dat ik een benzo gebruikt had
beetje duf slaperig
1430 :50mg bijgenomen
tintelende armen en handen en kijk relaxed youtube
1520 ; tintelen is overgegaan naar een warm gevoel in armen handen en voeten voel me nog erg relaxed
1600;ben dit nu aan het schrijven en van liggen naar zitten even draaierig in me hoofd
nog steeds lekker warm gevoel nu over heel me lichaam
liep even naar het toilet en een beetje waggelend liep ik heen en terug voor mijn gevoel
1615: voel wat misselijkheid opkomen en begin wat te zweten
1630: nog wat misselijkheid ,ga even douchen en wat eten
betrap mezelf op wat aangespannen kaken af en toe vanaf het eerste uur na eerste inname tot nu
1710:misselijkheid is minder bij rustig liggen op de bank
1745:alles wat relaxed en warm aanvoelde was is nu wel weg ,enkel nog draaierig wat misselijk en handen trillen iets en lichte hoofdpijn
1815: gekotst ,misselijkheid is weg nu
was wel een relaxte ervaring op de misselijkheid na ,de come down ervaar ik niet als prettig maar ook niet super irritant
herhaling zal er ooit misschien nog wel een keer inzitten maar dan alleen 1 x 50 mg denk zelf dat de tweede 50 mg die ik bijnam teveel was geweest voor mij aangezien ik geen opiaten gebruik
nu 1825 nog steeds draaierig met vlagen.
mvg ricorieks
Oxycodon is inderdaad veel sterker.. Maar moet ook wel zeggen dat dit middel ook een stuk sterker is dan tramadol hoor! Het effect van dit middel voelt meer als een echte opiaat in tegenstelling tot tramadol. En oxycodon is sws veel sterker want dat licht aan de grens van heroïne. Vind oxycodon persoonlijk ook sterker dan methadon omdat je van methadon een benzo high krijgt en van oxycodon meer een opium high!Deze stof, een metaboliet van tramadol, is in mijn beleving een zeer slap aftreksel van een opioid.
In vergelijking met oxcycodon, is het onderaan de ladder van opioide medicatie.
Ik tik er zo 6 weg.
Qua pijnstillende werking doet het wel iets, maar ik ga er enorm van zweten en ik raak geagiteerd.
Ik zal er zeer zeker niet verslaafd aan raken.
Itt oxcycodon...
Ja klopt inderdaad wel wat je zegt maar ik bedoel kwa gevoel vond ik oxycodon sterker omdat je daar ook een high gevoel van krijgt. En bij methadon vond ik dit altijd meer een valium gevoel wat ik ervan kreeg alleen langwerkender.. Maar dat methadon sterker is als oxy dat kan ik wel geloven ja.Dit klopt niet helemaal.
Methadon is 3 x zo sterk als oxcycodon.
Toen ik hooked was aan 60 mg oxcycodon, werd dit door een verslaving arts omgezet in 20 mg methadon.
Zo beroerd ik was van die kut oxcycodon, in 15 minuten was die ellendigheid ineens verdwenen en kon ik weer vooruit.
Geen ontwenning, niets.
Dus dit werkte wel, maar nu zit ik wel vast aan de methadon, want ik heb het nodig als pijnstiller voor mijn rugpijn ...
Misschien staat hier mijn antwoord maar is die 4 x zo sterk gebaseerd op eigen ervaringen?100 is wel veel, gegarandeerd misselijk.
Het is het actieve metaboliet van tramadol en is ongeveer 4x zo sterk.
Misschien staat hier mijn antwoord maar is die 4 x zo sterk gebaseerd op eigen ervaringen?
Dat relaxte van een oxy heeft deze stof wat mij betreft totaal niet.Dat is goede informatie, thanks.
Ervaarde je naast misselijkheid wel een vorm van een opioïde effect?
Voorgedrukte pillen zijn aan de prijs, maar als ruwe poeder is deze stof stukken goedkoper.Even een andere vraag in dit topic.
ODSMT word vergeleken met tramadol. Wat zou ongeveer het omrekenmodel zijn (..mg Odsmt staat gelijk aan ...mg tramadol)
Ik neem aan dat Odsmt vele malen potenter moet zijn, puur gebaseerd op de RCprijs in vergelijking met de straatprijs van tramadol.
Stel 50 mg odsmt is gelijk aan 50 mg tramadol..Dan zou ik voor 3 stuks Odsmt net zoveel kwijt zijn als aan 15 stuks tramadol.
Dat is goede informatie, thanks.Voorgedrukte pillen zijn aan de prijs, maar in poedervorm heb je 25 gram voor 400 euro. Dat zijn dan 500 dosis á 50mg tegen 0,80 cent.
O-DSMT is echter veel sterker dan Tramadol.
Maar het heeft totaal geen waarde voor mij, bij oxy of heroine wordt je even heel misselijk als het aanslaat, bij O-DSMT bleef ik de hele tijd misselijk. Urenlang.
Was een eenmalige ervaring voor mij.
ja nu weer wel heheVoel je je alweer wat beter?
verleiding was wel groot om me benzo s te nemenZeker niet combineren met sterke RC benzo's!
Sorry pappa, prijzen noemen mag niet.maar in poedervorm heb je
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."