Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

82 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
yep!
Klik om te vergroten...
3-Me-PCP is al een maandje of 4-5 uit hoor. Op reddit kun je wat reports vinden, effecten schijnen wel fijn te zijn alleen de synthese is schijnbaar niet zo goed. Merk je ook een sterke geur van oplosmiddelen?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het een keer gebruikt omdat ik mijn arm uit de kom had, dit deed zeer en dacht what the hell. Heb 30 mg gebruikt of minder want heb dat pilletje van 50 mg ongeveer door midden gebroken. Was een aangenaam roesje, heel subtiel en vond het niet echt de moeite waard om over naar huis te schrijven eerlijk gezegd. Ik heb ook niet bijgenomen of het echte effect ervaren, maar moet eerlijk zeggen dat dat ik daar niet heel erg naar verlangde ook.

Trip report van Neo-Shulginist is redelijk accuraat wat betreft mijn ervaring ook.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
vandaag 1330: 50mg geslikt
na 30 minuten ongeveer voelde het wat aan als de eerste keer dat ik een benzo gebruikt had
beetje duf slaperig
1430 :50mg bijgenomen
tintelende armen en handen en kijk relaxed youtube
1520 ; tintelen is overgegaan naar een warm gevoel in armen handen en voeten voel me nog erg relaxed
1600;ben dit nu aan het schrijven en van liggen naar zitten even draaierig in me hoofd
nog steeds lekker warm gevoel nu over heel me lichaam
liep even naar het toilet en een beetje waggelend liep ik heen en terug voor mijn gevoel
1615: voel wat misselijkheid opkomen en begin wat te zweten
1630: nog wat misselijkheid ,ga even douchen en wat eten
betrap mezelf op wat aangespannen kaken af en toe vanaf het eerste uur na eerste inname tot nu
1710:misselijkheid is minder bij rustig liggen op de bank
1745:alles wat relaxed en warm aanvoelde was is nu wel weg ,enkel nog draaierig wat misselijk en handen trillen iets en lichte hoofdpijn
1815: gekotst ,misselijkheid is weg nu

was wel een relaxte ervaring op de misselijkheid na ,de come down ervaar ik niet als prettig maar ook niet super irritant
herhaling zal er ooit misschien nog wel een keer inzitten maar dan alleen 1 x 50 mg denk zelf dat de tweede 50 mg die ik bijnam teveel was geweest voor mij aangezien ik geen opiaten gebruik
nu 1825 nog steeds draaierig met vlagen.

mvg ricorieks

update 2030 alweer een uur misselijk en jeuk over mijn lichaam
geen herhaling meer van opiaten ,resterende o-dsmt gaat de goot in...

2215 nog steeds misselijk ,iemand enig idee hoelang die misselijkheid kan aanhouden???
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
update 2030 alweer een uur misselijk en jeuk over mijn lichaam
geen herhaling meer van opiaten ,resterende o-dsmt gaat de goot in...

2215 nog steeds misselijk ,iemand enig idee hoelang die misselijkheid kan aanhouden???
Klik om te vergroten...
In Februari 4 stuks á 30mg onder 3 mensen verdeeld, waren redelijk grote witte pillen met LL logo.
1x10, 1x15mg1x15mg op 2 uur tijd.
Het was in ieder geval éénmalig.
eerste 3 uur was wel aardig, maar daarna.. bleh.
Zum kotzen. alledrie echt misselijk, maar niet overgegeven ofzo. ben toen ook vroeg naar bed gegaan.
1 vd vrienden ging zich later thuis nog beroerder voelen na een halve joint, geestelijk dan, volgens hem gevoelens van paniek/angst/paranoia.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
vandaag 1330: 50mg geslikt
na 30 minuten ongeveer voelde het wat aan als de eerste keer dat ik een benzo gebruikt had
beetje duf slaperig
1430 :50mg bijgenomen
tintelende armen en handen en kijk relaxed youtube
1520 ; tintelen is overgegaan naar een warm gevoel in armen handen en voeten voel me nog erg relaxed
1600;ben dit nu aan het schrijven en van liggen naar zitten even draaierig in me hoofd
nog steeds lekker warm gevoel nu over heel me lichaam
liep even naar het toilet en een beetje waggelend liep ik heen en terug voor mijn gevoel
1615: voel wat misselijkheid opkomen en begin wat te zweten
1630: nog wat misselijkheid ,ga even douchen en wat eten
betrap mezelf op wat aangespannen kaken af en toe vanaf het eerste uur na eerste inname tot nu
1710:misselijkheid is minder bij rustig liggen op de bank
1745:alles wat relaxed en warm aanvoelde was is nu wel weg ,enkel nog draaierig wat misselijk en handen trillen iets en lichte hoofdpijn
1815: gekotst ,misselijkheid is weg nu

was wel een relaxte ervaring op de misselijkheid na ,de come down ervaar ik niet als prettig maar ook niet super irritant
herhaling zal er ooit misschien nog wel een keer inzitten maar dan alleen 1 x 50 mg denk zelf dat de tweede 50 mg die ik bijnam teveel was geweest voor mij aangezien ik geen opiaten gebruik
nu 1825 nog steeds draaierig met vlagen.

mvg ricorieks

update 2030 alweer een uur misselijk en jeuk over mijn lichaam
geen herhaling meer van opiaten ,resterende o-dsmt gaat de goot in...

2215 nog steeds misselijk ,iemand enig idee hoelang die misselijkheid kan aanhouden???
Klik om te vergroten...
Voel je je alweer wat beter? Meestal hebben mensen dit hun eerste 1 a 2 keer bij het gebruik van opiaten omdat het lichaam erop reageerd dat het het niet wilt hebben. Bij benzo's heb je dit niet maar opiaten zijn dan ook echt ware troep voor het lichaam! Hoop dat je in de toekomst niet meer met zulke middelen gaat experimenteren en het links laat tot je het echt nodig hebt bij heftige pijn! Er sterven dagelijks superveel mensen aan opiaten ( dit gaat dan wel over heroine met fentanyl) Maar er zijn genoeg middelen waar je een leuk avondje mee kunt hebben ook beter benzo's links laten liggen hier wil je ook zeker niet verslaafd aan raken! Kan het niet vaak genoeg zeggen! Afkicken hiervan is echt een hell hopelijk gaat het je verder goed en alvast een fijn pasen gewenst!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
vandaag 1330: 50mg geslikt
na 30 minuten ongeveer voelde het wat aan als de eerste keer dat ik een benzo gebruikt had
beetje duf slaperig
1430 :50mg bijgenomen
tintelende armen en handen en kijk relaxed youtube
1520 ; tintelen is overgegaan naar een warm gevoel in armen handen en voeten voel me nog erg relaxed
1600;ben dit nu aan het schrijven en van liggen naar zitten even draaierig in me hoofd
nog steeds lekker warm gevoel nu over heel me lichaam
liep even naar het toilet en een beetje waggelend liep ik heen en terug voor mijn gevoel
1615: voel wat misselijkheid opkomen en begin wat te zweten
1630: nog wat misselijkheid ,ga even douchen en wat eten
betrap mezelf op wat aangespannen kaken af en toe vanaf het eerste uur na eerste inname tot nu
1710:misselijkheid is minder bij rustig liggen op de bank
1745:alles wat relaxed en warm aanvoelde was is nu wel weg ,enkel nog draaierig wat misselijk en handen trillen iets en lichte hoofdpijn
1815: gekotst ,misselijkheid is weg nu

was wel een relaxte ervaring op de misselijkheid na ,de come down ervaar ik niet als prettig maar ook niet super irritant
herhaling zal er ooit misschien nog wel een keer inzitten maar dan alleen 1 x 50 mg denk zelf dat de tweede 50 mg die ik bijnam teveel was geweest voor mij aangezien ik geen opiaten gebruik
nu 1825 nog steeds draaierig met vlagen.

mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
100 is wel veel, gegarandeerd misselijk.
Het is het actieve metaboliet van tramadol en is ongeveer 4x zo sterk. en als je dat niet zo gewend bent ga je over je nek. Eigenlijk elke opioide/opiaat heeft die eigenschappen wel. Ook de dood gaat hand in hand met deze drugs.

Het effect duurt wel lang ongeveer 8 uurtjes, het is een vrij milde opioïde maar ondanks dat is het zeker oppassen.

Zeker niet combineren met sterke RC benzo's!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb dit spel in 3 uur tijd totaal zoan 300mg genomen helemaal niks van gevoeld kan het zijn dat ik een bepaald enzym mis
kan me eigen vaag herinneren dat ik ook tramadol via een infuus kreeg en dat ik alsnog pijn voelde oxycodon voelde ik weer wel heel raar
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deze stof, een metaboliet van tramadol, is in mijn beleving een zeer slap aftreksel van een opioid.
In vergelijking met oxcycodon, is het onderaan de ladder van opioide medicatie.
Ik tik er zo 6 weg.
Qua pijnstillende werking doet het wel iets, maar ik ga er enorm van zweten en ik raak geagiteerd.
Ik zal er zeer zeker niet verslaafd aan raken.
Itt oxcycodon...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Deze stof, een metaboliet van tramadol, is in mijn beleving een zeer slap aftreksel van een opioid.
In vergelijking met oxcycodon, is het onderaan de ladder van opioide medicatie.
Ik tik er zo 6 weg.
Qua pijnstillende werking doet het wel iets, maar ik ga er enorm van zweten en ik raak geagiteerd.
Ik zal er zeer zeker niet verslaafd aan raken.
Itt oxcycodon...
Klik om te vergroten...
Oxycodon is inderdaad veel sterker.. Maar moet ook wel zeggen dat dit middel ook een stuk sterker is dan tramadol hoor! Het effect van dit middel voelt meer als een echte opiaat in tegenstelling tot tramadol. En oxycodon is sws veel sterker want dat licht aan de grens van heroïne. Vind oxycodon persoonlijk ook sterker dan methadon omdat je van methadon een benzo high krijgt en van oxycodon meer een opium high!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit klopt niet helemaal.
Methadon is 3 x zo sterk als oxcycodon.
Toen ik hooked was aan 60 mg oxcycodon, werd dit door een verslaving arts omgezet in 20 mg methadon.
Zo beroerd ik was van die kut oxcycodon, in 15 minuten was die ellendigheid ineens verdwenen en kon ik weer vooruit.
Geen ontwenning, niets.
Dus dit werkte wel, maar nu zit ik wel vast aan de methadon, want ik heb het nodig als pijnstiller voor mijn rugpijn ...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Dit klopt niet helemaal.
Methadon is 3 x zo sterk als oxcycodon.
Toen ik hooked was aan 60 mg oxcycodon, werd dit door een verslaving arts omgezet in 20 mg methadon.
Zo beroerd ik was van die kut oxcycodon, in 15 minuten was die ellendigheid ineens verdwenen en kon ik weer vooruit.
Geen ontwenning, niets.
Dus dit werkte wel, maar nu zit ik wel vast aan de methadon, want ik heb het nodig als pijnstiller voor mijn rugpijn ...
Klik om te vergroten...
Ja klopt inderdaad wel wat je zegt maar ik bedoel kwa gevoel vond ik oxycodon sterker omdat je daar ook een high gevoel van krijgt. En bij methadon vond ik dit altijd meer een valium gevoel wat ik ervan kreeg alleen langwerkender.. Maar dat methadon sterker is als oxy dat kan ik wel geloven ja.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Even een andere vraag in dit topic.
ODSMT word vergeleken met tramadol. Wat zou ongeveer het omrekenmodel zijn (..mg Odsmt staat gelijk aan ...mg tramadol)
Ik neem aan dat Odsmt vele malen potenter moet zijn, puur gebaseerd op de RCprijs in vergelijking met de straatprijs van tramadol.
Stel 50 mg odsmt is gelijk aan 50 mg tramadol..Dan zou ik voor 3 stuks Odsmt net zoveel kwijt zijn als aan 15 stuks tramadol.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
100 is wel veel, gegarandeerd misselijk.
Het is het actieve metaboliet van tramadol en is ongeveer 4x zo sterk.
Klik om te vergroten...
Misschien staat hier mijn antwoord maar is die 4 x zo sterk gebaseerd op eigen ervaringen?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Misschien staat hier mijn antwoord maar is die 4 x zo sterk gebaseerd op eigen ervaringen?
Klik om te vergroten...

O-Desmethyltramadol is de enige opiöide met pijnstillende werking, tramadol zelf moet zich eerst metaboliseren in de lever waardoor maar een klein deel metaboliseert in O-Desmethyltramadol.

Er zijn ook nog wat andere stoffen aanwezig in "gewone" tramadol. Uiteindelijk is het koffiedik kijken en metaboliseert ieder lichaam anders maar je kan ongeveer wel stellen dat het 3 tot 4 keer zo potent is ja.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mrloverdj zei:
Dat is goede informatie, thanks.
Ervaarde je naast misselijkheid wel een vorm van een opioïde effect?
Klik om te vergroten...
Dat relaxte van een oxy heeft deze stof wat mij betreft totaal niet.
Ik voelde zeker wel een opium/oid-achtige roes maar misselijkheid (en in mindere mate jeuk) lijdt te veel af en nam al vrij snel de overhand.
Voelde me iig wel goed onder invloed, flinke bodyload, in het begin wel even lekker, misschien een minuut of 15 wat euforie, maar ook met een vreemd speedy/ onrustig bijsmaakje.
Mijn éénmalige ervaring met Tramadol was een jaar of 20 geleden, tijdens een blessure, en O-DSMT lijkt me totaal anders uit te werken dan het origineel.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Even een andere vraag in dit topic.
ODSMT word vergeleken met tramadol. Wat zou ongeveer het omrekenmodel zijn (..mg Odsmt staat gelijk aan ...mg tramadol)
Ik neem aan dat Odsmt vele malen potenter moet zijn, puur gebaseerd op de RCprijs in vergelijking met de straatprijs van tramadol.
Stel 50 mg odsmt is gelijk aan 50 mg tramadol..Dan zou ik voor 3 stuks Odsmt net zoveel kwijt zijn als aan 15 stuks tramadol.
Klik om te vergroten...
Voorgedrukte pillen zijn aan de prijs, maar als ruwe poeder is deze stof stukken goedkoper.

Ik persoonlijk geef niks om tripmiddelen of disso's , maar deze leek mij wel aardig; maar was echt een eenmalige ervaring voor mij. had een redelijk lage dosis genomen, 40mg (ben 105kg.) verdeeld in 3x verspreid over 2 uur.
Ik vond het behoorlijk sterk qua sedatie en pijnstilling, maar heb ook zo goed als geen tolerantie voor opiaten en opiods.
En ook wel een vleugje gejaagdheid/manie wat ik niet echt kan plaatsen in vergelijk met de echte Tramadol.
Plus best wel wat jeuk, over heel mijn lichaam.
Maar voor mij persoonlijk heeft het totaal geen waarde, bij oxy of heroine wordt je even heel misselijk als het aanslaat, bij O-DSMT bleef ik de hele tijd misselijk. Urenlang.
Ik leen heel af en toe een oxy van een vriend, gemiddeld 1x keer per jaar, dan ga ik weer eens door mijn rug. Hoopte dat O-DSMT kon helpen.
Maar dat gaat hem niet worden.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
vader zei:
Voorgedrukte pillen zijn aan de prijs, maar in poedervorm heb je 25 gram voor 400 euro. Dat zijn dan 500 dosis á 50mg tegen 0,80 cent.
O-DSMT is echter veel sterker dan Tramadol.
Maar het heeft totaal geen waarde voor mij, bij oxy of heroine wordt je even heel misselijk als het aanslaat, bij O-DSMT bleef ik de hele tijd misselijk. Urenlang.
Was een eenmalige ervaring voor mij.
Klik om te vergroten...
Dat is goede informatie, thanks.
Ervaarde je naast misselijkheid wel een vorm van een opioïde effect?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
MrJunkieXL zei:
Voel je je alweer wat beter?
Klik om te vergroten...
ja nu weer wel hehe
ik had echt bijna 24 uur last van die misselijkheid gehad
slapen was ook een drama die nacht
sowieso waarschijnlijk ook omdat ik geen benzos had genomen die dag
omdat ik een opiaat gebruikt had
gelukkig dat ik er zo ziek gevoel aan over hield ,want het gevoel op de piek chill ,relaxed en warme gloed was zeker niet verkeerd..
helaas door dat ik zolang bijwerkingen ervaarde zit er niet echt herhaling in ....
Eve's drop zei:
Zeker niet combineren met sterke RC benzo's!
Klik om te vergroten...
verleiding was wel groot om me benzo s te nemen
zeker in de avond en het niet in slaap kunnen komen was zeer vervelend
maar niet gedaan
denk dat het dan een beetje het geval wordt als benzo s bij flink alcohol nuttigen ..beetje link
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
vader zei:
maar in poedervorm heb je
Klik om te vergroten...
Sorry pappa, prijzen noemen mag niet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Potent of niet, deze o - dsmt is voor mij echt veeeel te licht.
Een hoop euro's aan besteed, en lauw Loene.
Ik merk er bijna niets van...dus:
Exit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."