Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

82 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Green Dude zei:
Is oxycodon niet een nog zwaarder opioid?
Klik om te vergroten...
geen idee, ik heb nog nooit ODSMT op
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
@benzzzy !!! oh nee, nog 2 weken 😌🙂
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeelanddude zei:
@benzzzy !!! oh nee, nog 2 weken 😌🙂
Klik om te vergroten...
waar is @benzzzy eigenlijk? heb de beste man lang niet gezien hiero
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Had hij niet een ban?
Jammer ook dat jmths er niet meer is! Hij had altijd zinvolle bijdragen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Had hij niet een ban?
Jammer ook dat jmths er niet meer is! Hij had altijd zinvolle bijdragen.
Klik om te vergroten...
Een zelf aangevraagde ban. He come’s back.
Gewoon, onder zn eigen naam.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Niet leuk… :(

Ik wil ook een goede ervaring. 😔
Klik om te vergroten...
Toch maar nog een keertje bestellen ergens anders en proberen of niet? Kans dat het weer fout gaat is relatief klein🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Toch maar nog een keertje bestellen ergens anders en proberen of niet? Kans dat het weer fout gaat is relatief klein🤣
Klik om te vergroten...
Als iemand een goede vendor weet misschien… 😂

(Nee, dit is geen zoektocht naar een vendor.) 😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Als iemand een goede vendor weet misschien… 😂

(Nee, dit is geen zoektocht naar een vendor.) 😂
Klik om te vergroten...
Ik krijg al rillingen bij het idee om deze drug te nemen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Azraël zei:
Hi Benzzzy,

welke afkick heb je daarvan?
Wanneer heb je daar ontwenning van? Had jij deze na 2 maanden dagelijks? Welke dosis?
Ik merk dat als het uitwerkt ik wat moet zweten en niet kan slapen.. werkt relaxerend en stimulerend idd.
Klik om te vergroten...
Nam vaak 75-250mg 3x per dag
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
АЛ-90 zei:
3-Me-PCP is al een maandje of 4-5 uit hoor. Op reddit kun je wat reports vinden, effecten schijnen wel fijn te zijn alleen de synthese is schijnbaar niet zo goed. Merk je ook een sterke geur van oplosmiddelen?
Klik om te vergroten...
Nee maar ik kan je sterk afraden hiervan een overdosis te nemen. Verwarring op en top. En dan had ik nog geluk. van deze kant van de stofjes vind ik 3-meo-pce nog steeds de meest bijzondere. Het zou me oprecht niet verbazen als dat er een wordt waar later misschien nog experimentele therapieën mee worden gedaan op gebied van depressie, relatietherapeën en dergelijke. Zoals keta tegenwoordig FDA approved is voor depressie.

OT. ik vind t maar vaag spul O-DSMT. Heb het geslikt en rectaal genomen. die laatste helpt met de misselijkheid. Maar het is een raar gevoel. En de jeuk!!!!.....

ricorieks zei:
denk dat het dan een beetje het geval wordt als benzo s bij flink alcohol nuttigen ..beetje link
Klik om te vergroten...
Opiaten + benzos vallen in amerika de meeste drugsdoden door. Linke soep.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
verleiding was wel groot om me benzo s te nemen
zeker in de avond en het niet in slaap kunnen komen was zeer vervelend
maar niet gedaan
denk dat het dan een beetje het geval wordt als benzo s bij flink alcohol nuttigen ..beetje link
Klik om te vergroten...
Heb dit 1 keer gedaan, kwartiertje kotsmisselijk geweest en daarna een heel ongemakkelijk gevoel. Onrustige slaap ook. Buiten dat het levensgevaarlijk is zit er nul recreatieve waarde aan en als je toch onrustig slaapt kan je net zo goed minder slapen, geen aanrader lol. Vind het ook wel relaxt om (te proberen) te gaan slapen met o-dsmt, ook al lukt het nooit ik raak altijd een beetje in m'n gedachten verzonken, erg aangenaam
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Nam vaak 75-250mg 3x per dag
Klik om te vergroten...
En was er een afkick als je stopte?
Ik vind het best relaxed spul.. je kan er perfect op functioneren met een lage dosis.
Lijkt me ook niet slecht om te pakken als je een kater of comedown hebt..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit lijkt me een leuke om eens te proberen @Spyro ......(s)




🤣🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Dit lijkt me een leuke om eens te proberen @Spyro ......(s)




🤣🤣
Klik om te vergroten...
Komtie weer🤣
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Twee keer gebruikt. Eerst was het leuk tot dat ik derde keer had bijgenomen. Werd gewoon ziek, braken, slaap lichaam 🤮 en de high was ook niet zo sterk, heb toen totaal 90mg in 11 uur ofzo gedaan.
Tweede keer meteen 60mg (zelfde pillen) en 1mg etiz erbij. Wel leuk geweest maar veel zwakker dan Tramadol zelf.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Dit lijkt me een leuke om eens te proberen @Spyro ......(s)




🤣🤣
Klik om te vergroten...
Echt een aanrader! 😍
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mensen toch, koop gewoon poeder, dan kan je bijna op de milligram nauwkeurig je dosis bepalen.

Voor iedereen die er misselijk van wordt: dan heb je gewoon te veel genomen. Met opiaten en opioïden is de vuistregel: altijd laag beginnen en rustig omhoog werken tot je de ideale dosis hebt gevonden (niet op dezelfde avond uiteraard, altijd minimaal een paar dagen pauze zodat je tolerantie rond baseline blijft). Als je op die manier omhoog werkt zal je ook aan de stof wennen en zal de misselijkheid vanzelf minder worden. Als je last blijft hebben van misselijkheid kan je er een antihistamine bijnemen. Dit verminder de bij-effecten zoals misselijkheid en jeuk en kan daarnaast de high licht versterken. Antihistamines die hiervoor zéér geschikt zijn zijn bijvoorbeeld difenhydramine, dimenhydrinaat of hydroxyzine. Eventueel kan je ook cetirizine proberen wat je gewoon vrij bij de drogist kan kopen.

Als je toch misselijk wordt moet je vooral niet gaan bewegen of naar een computerscherm staren maar lekker op bed gaan liggen. Opioïde misselijkheid trekt vaak snel weg zolang je ligt, maar als je weer op wil staan komt het meteen terug. Om jezelf dan te forceren dingen te gaan doen heeft geen zin, dan word je alleen maar meer misselijk van. Lekker horizontaal gaan werkt het best tegen dit type misselijkheid.

Opioïden zijn niet zoals bijvoorbeeld 3-mmc, keta of amfetaminen waarbij je lekker bij kan blijven nemen en waarbij je lekker blijft gaan. Je moet deze groep stoffen met respect behandelen en zo niet dan moet je op de blaren zitten.

O-DSMT is een hele solide opioïde die goed te doseren is vanwege zijn potentie, lang werkt, niet te sterk is, weinig rush heeft (waardoor je minder snel bij gaat nemen) en zéér goede pijnverlichting geeft. Daarnaast is het ook wat minder sederend dan bijvoorbeeld morfine of heroïne omdat het ook deels als een noradrenaline heropname remmer werkt. Hogere doseringen O-DSMT kunnen daardoor wel wat ongemakkelijker zijn omdat noradrenaline stimulatie niet zo'n fijn type stimulatie is; vrij onrustig en tweaky met veel side effects. Daarom geldt weer eens less is more. Omdat het zo lang werkt is het effect wel redelijk subtiel, opioïden moet je ook leren waarderen, juist omdat de effecten vaak zo subtiel aanwezig zijn in plaats van in your face. Dit maakt ze wmb ook zo verslavend, je wil je altijd wel iets warmer, iets rustiger, iets meer in vrede met je omgeving, iets meer relaxed en iets minder pijnlijk voelen. Ik heb zelf wel gemerkt dat sommige drugsgebruikers niks met subtiel kunnen en alleen maar tering hard willen gaan. Voor die mensen is O-DSMT niet echt een interessant stofje.

Ik gebruik zelf maximaal één keer per week kratom of een andere opiaat/opioïde en heb daardoor een lichte tolerantie. Als ik O-DSMT gebruik is dat meestal een dosis van rond de 70-90mg. Je kan beter in één keer een goede dosis nemen dan dat je gaat redosen. Ik probeer de dosis ook redelijk vroeg op de dag te nemen, want als ik rond 12.00 's middags 80mg inneem dan voel ik die 12 uur later om 24.00 nog werken. Daarom is het ook geen strak plan 's avonds O-DSMT te nemen als je nog fatsoenlijk wil slapen, slapen terwijl de stof nog werkt is erg lastig en hierdoor is de kans groot dat je de hele nacht in een soort half wakker half slaap in bed ligt. De opkomst duurt bij mij altijd vrij lang (net zoals met de meeste langwerkende opioïden). Het duurt bij orale inname wel een uurtje of twee voor ik echt op plateau zit. Als ik eenmaal op plateau zit vind ik het wel lekker om er één of twee biertjes bij te drinken, maar niet meer. Als het effect wat af begint te nemen is het fijn om wat wiet te roken, omdat dit het effect flink versterkt en weer toe laat nemen. Er te snel wiet bij gaan roken vind ik vrij zonde, omdat de cannabis het subtiele effect van de O-DSMT dan erg snel overstemt. De pure opioïde high de eerste paar uur is een stuk fijner en waardevoller dan de opioïde high verstoord door wiet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
АЛ-90 zei:
Mensen toch, koop gewoon poeder, dan kan je bijna op de milligram nauwkeurig je dosis bepalen.

Voor iedereen die er misselijk van wordt: dan heb je gewoon te veel genomen. Met opiaten en opioïden is de vuistregel: altijd laag beginnen en rustig omhoog werken tot je de ideale dosis hebt gevonden (niet op dezelfde avond uiteraard, altijd minimaal een paar dagen pauze zodat je tolerantie rond baseline blijft). Als je op die manier omhoog werkt zal je ook aan de stof wennen en zal de misselijkheid vanzelf minder worden. Als je last blijft hebben van misselijkheid kan je er een antihistamine bijnemen. Dit verminder de bij-effecten zoals misselijkheid en jeuk en kan daarnaast de high licht versterken. Antihistamines die hiervoor zéér geschikt zijn zijn bijvoorbeeld difenhydramine, dimenhydrinaat of hydroxyzine. Eventueel kan je ook cetirizine proberen wat je gewoon vrij bij de drogist kan kopen.

Als je toch misselijk wordt moet je vooral niet gaan bewegen of naar een computerscherm staren maar lekker op bed gaan liggen. Opioïde misselijkheid trekt vaak snel weg zolang je ligt, maar als je weer op wil staan komt het meteen terug. Om jezelf dan te forceren dingen te gaan doen heeft geen zin, dan word je alleen maar meer misselijk van. Lekker horizontaal gaan werkt het best tegen dit type misselijkheid.

Opioïden zijn niet zoals bijvoorbeeld 3-mmc, keta of amfetaminen waarbij je lekker bij kan blijven nemen en waarbij je lekker blijft gaan. Je moet deze groep stoffen met respect behandelen en zo niet dan moet je op de blaren zitten.

O-DSMT is een hele solide opioïde die goed te doseren is vanwege zijn potentie, lang werkt, niet te sterk is, weinig rush heeft (waardoor je minder snel bij gaat nemen) en zéér goede pijnverlichting geeft. Daarnaast is het ook wat minder sederend dan bijvoorbeeld morfine of heroïne omdat het ook deels als een noradrenaline heropname remmer werkt. Hogere doseringen O-DSMT kunnen daardoor wel wat ongemakkelijker zijn omdat noradrenaline stimulatie niet zo'n fijn type stimulatie is; vrij onrustig en tweaky met veel side effects. Daarom geldt weer eens less is more. Omdat het zo lang werkt is het effect wel redelijk subtiel, opioïden moet je ook leren waarderen, juist omdat de effecten vaak zo subtiel aanwezig zijn in plaats van in your face. Dit maakt ze wmb ook zo verslavend, je wil je altijd wel iets warmer, iets rustiger, iets meer in vrede met je omgeving, iets meer relaxed en iets minder pijnlijk voelen. Ik heb zelf wel gemerkt dat sommige drugsgebruikers niks met subtiel kunnen en alleen maar tering hard willen gaan. Voor die mensen is O-DSMT niet echt een interessant stofje.

Ik gebruik zelf maximaal één keer per week kratom of een andere opiaat/opioïde en heb daardoor een lichte tolerantie. Als ik O-DSMT gebruik is dat meestal een dosis van rond de 70-90mg. Je kan beter in één keer een goede dosis nemen dan dat je gaat redosen. Ik probeer de dosis ook redelijk vroeg op de dag te nemen, want als ik rond 12.00 's middags 80mg inneem dan voel ik die 12 uur later om 24.00 nog werken. Daarom is het ook geen strak plan 's avonds O-DSMT te nemen als je nog fatsoenlijk wil slapen, slapen terwijl de stof nog werkt is erg lastig en hierdoor is de kans groot dat je de hele nacht in een soort half wakker half slaap in bed ligt. De opkomst duurt bij mij altijd vrij lang (net zoals met de meeste langwerkende opioïden). Het duurt bij orale inname wel een uurtje of twee voor ik echt op plateau zit. Als ik eenmaal op plateau zit vind ik het wel lekker om er één of twee biertjes bij te drinken, maar niet meer. Als het effect wat af begint te nemen is het fijn om wat wiet te roken, omdat dit het effect flink versterkt en weer toe laat nemen. Er te snel wiet bij gaan roken vind ik vrij zonde, omdat de cannabis het subtiele effect van de O-DSMT dan erg snel overstemt. De pure opioïde high de eerste paar uur is een stuk fijner en waardevoller dan de opioïde high verstoord door wiet.
Klik om te vergroten...
Using like i'm using a needle
Marijuanna with the pills euphoric cerebal
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Azraël zei:
Dat is een mooie samenvatting. Het is idd zeer subtiel maar als ik het in huis had,nam ik het iedere dag... Dus verslaving kan er wel inkruipen. Denk wel niet dat je er snel een zware afkick van zult hebben.
En idd je kan er niet v slapen desondanks dat het relaxerend werkt.
Klik om te vergroten...
Of je moet het met een benzo mixen dan ga je ervan knikkerbollen alsof je heroine hebt gebruikt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nausea zei:
Welke benzo neem je er bij? Toen ik clona nam ging ik echt slecht lol
Klik om te vergroten...
Clona🤣 of dia

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."