Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

82 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Azraël zei:
Denk het niet. Dit heet nodding. Sommige gebruikers willen juist dit effect.
Vooral bij eerste gebruik zal je dit snel voor hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb om 30 mg oxycodon, zonder opiaattolerantie, ook zeker wel genod. Dat was heel fijn inderdaad!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb enkele maanden aan de Tramadol gezeten, had dit in vloeistof op voorschrift voor nierkolieken. Daarna (was maart vorig jaar) eens O-DSMT pillen besteld, na halfuur begon het te werken en zo tot 2u wad het zoals Tramadol, lekker cossy, wat zorgeloze gevoel, maar al veel sneller kreeg ik enorme jeuk, vooral benen, dit had ik ook bij Tramadol, maar pas na 4-5u, eerder als na-effect, als ik in bed kroop, dus dacht ké, wat sneller die jeuk, niks aan de hand. Maar snel werd de jeuk echt zeer vervelend, alsof er continue kleine beestjes onder je huid zitten, ik werd er echt zot van, op de koop toe, werd ik niet veel later kots maar dan ook kotsmisselijk, echt ganse nacht tot 10u liggen kotsen, zo ellendig had ik me al lang niet meer gevoeld. Na al dat overgeven, voelde ik me rest vd dag nog slapjes, maar het vergif dat mn lichaam eruit wou, was eruit en daarna wast snel beter. De rest vd O-DSMT drect weggesmeten. Toen ook contact opgenomen met vendor via Whatsapp, kreeg korte reactie, dat het niet voor consumptie is, dat wast. Was ook laatste x dat ik daar besteld heb. Ik heb nu via huidige vendor nog eens O-DSMT besteld, maar twijfel er toch sterk aan, ben gewoon benieuwd of er toen iets mis mee was en ik er nu wel van kan genieten. Ben hier en elders ook niemand anders tegengekomen met zulke slechte ervaring met O-DSMT.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha tja je hebt er gewoon teveel v gepakt. Begin eens met 40 mg. Ik Heb er ook jeuk van maar niet vervelend.. je leest idd vaak dat je er misselijk van kan zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."