Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

82 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit klopt niet helemaal.
Methadon is 3 x zo sterk als oxcycodon.
Toen ik hooked was aan 60 mg oxcycodon, werd dit door een verslaving arts omgezet in 20 mg methadon.
Zo beroerd ik was van die kut oxcycodon, in 15 minuten was die ellendigheid ineens verdwenen en kon ik weer vooruit.
Geen ontwenning, niets.
Dus dit werkte wel, maar nu zit ik wel vast aan de methadon, want ik heb het nodig als pijnstiller voor mijn rugpijn ...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Dit klopt niet helemaal.
Methadon is 3 x zo sterk als oxcycodon.
Toen ik hooked was aan 60 mg oxcycodon, werd dit door een verslaving arts omgezet in 20 mg methadon.
Zo beroerd ik was van die kut oxcycodon, in 15 minuten was die ellendigheid ineens verdwenen en kon ik weer vooruit.
Geen ontwenning, niets.
Dus dit werkte wel, maar nu zit ik wel vast aan de methadon, want ik heb het nodig als pijnstiller voor mijn rugpijn ...
Klik om te vergroten...
Ja klopt inderdaad wel wat je zegt maar ik bedoel kwa gevoel vond ik oxycodon sterker omdat je daar ook een high gevoel van krijgt. En bij methadon vond ik dit altijd meer een valium gevoel wat ik ervan kreeg alleen langwerkender.. Maar dat methadon sterker is als oxy dat kan ik wel geloven ja.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Azraël zei:
Als je genoeg o-dsmt pakt zal je ook knikkebollen hoor 😃
Best vervelend als je wil tv kijken 😛
Klik om te vergroten...
Is dat niet gewoon een overdosis ?
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk het niet. Dit heet nodding. Sommige gebruikers willen juist dit effect.
Vooral bij eerste gebruik zal je dit snel voor hebben.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Azraël zei:
Denk het niet. Dit heet nodding. Sommige gebruikers willen juist dit effect.
Vooral bij eerste gebruik zal je dit snel voor hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb om 30 mg oxycodon, zonder opiaattolerantie, ook zeker wel genod. Dat was heel fijn inderdaad!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb enkele maanden aan de Tramadol gezeten, had dit in vloeistof op voorschrift voor nierkolieken. Daarna (was maart vorig jaar) eens O-DSMT pillen besteld, na halfuur begon het te werken en zo tot 2u wad het zoals Tramadol, lekker cossy, wat zorgeloze gevoel, maar al veel sneller kreeg ik enorme jeuk, vooral benen, dit had ik ook bij Tramadol, maar pas na 4-5u, eerder als na-effect, als ik in bed kroop, dus dacht ké, wat sneller die jeuk, niks aan de hand. Maar snel werd de jeuk echt zeer vervelend, alsof er continue kleine beestjes onder je huid zitten, ik werd er echt zot van, op de koop toe, werd ik niet veel later kots maar dan ook kotsmisselijk, echt ganse nacht tot 10u liggen kotsen, zo ellendig had ik me al lang niet meer gevoeld. Na al dat overgeven, voelde ik me rest vd dag nog slapjes, maar het vergif dat mn lichaam eruit wou, was eruit en daarna wast snel beter. De rest vd O-DSMT drect weggesmeten. Toen ook contact opgenomen met vendor via Whatsapp, kreeg korte reactie, dat het niet voor consumptie is, dat wast. Was ook laatste x dat ik daar besteld heb. Ik heb nu via huidige vendor nog eens O-DSMT besteld, maar twijfel er toch sterk aan, ben gewoon benieuwd of er toen iets mis mee was en ik er nu wel van kan genieten. Ben hier en elders ook niemand anders tegengekomen met zulke slechte ervaring met O-DSMT.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha tja je hebt er gewoon teveel v gepakt. Begin eens met 40 mg. Ik Heb er ook jeuk van maar niet vervelend.. je leest idd vaak dat je er misselijk van kan zijn.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
O-DSMT (Desmetramadol) is een opioid wat chemisch verwand is aan Tramadol maar volgens het internet toch duidelijk andere effecten geeft. Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met O-DSMT? Ik zou graag horen over jouw ervaring ermee en (eventueel) een vergelijking met andere opioids... laatste vraag; ik heb 5x30mg pillen, wat raden jullie aan, meteen een hele?



fiijne dag nog toppers
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op psychonautwiki staat 30 mg voor een 'common' dose. Ik zou daarmee beginnen en indien nog niet het gewenste effect max 1tje bijnemen. Hangt ook af van je tolerantie natuurlijk.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Green Dude zei:
Op psychonautwiki staat 30 mg voor een 'common' dose. Ik zou daarmee beginnen en indien nog niet het gewenste effect max 1tje bijnemen.
Klik om te vergroten...
heb je het zelf gebruikt? ik lees ook veel over misselijkheid en dergelijke
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
johndeertrekker zei:
heb je het zelf gebruikt? ik lees ook veel over misselijkheid en dergelijke
Klik om te vergroten...
Nee, heb zelf geen ervaring met opioiden. Maar dit is wat ik zou doen mocht ik het in handen hebben. Emesis (braken) is inderdaad een jammerlijk neveneffect van alle opioiden.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Green Dude zei:
Nee, heb zelf geen ervaring met opioiden. Maar dit is wat ik zou doen mocht ik het in handen hebben. Emesis is inderdaad een jammerlijk neveneffect van alle opioiden.
Klik om te vergroten...
bedankt vriendelijke vreemdeling
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
johndeertrekker zei:
heb je het zelf gebruikt? ik lees ook veel over misselijkheid en dergelijke
Klik om te vergroten...
Dat verschilt toch allemaal per persoon. Anders begin je met een test doisis en als je daar geen misselijkheid merkt een hogere dosis.
Ook geen ervaring met opioiden maar er zijn wel leden die dat wel hebben. Die komen vanzelf 🙂
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn huisarts zei ooit tegen mij:
"Nu ben ik even jouw dealer".
Ik werd hier pislink over.
Zo zie ik het niet, aangezien ik toen de oxcycodon nodig had, en dus niet voor alle andere doeleinden.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeelanddude zei:
Dat verschilt toch allemaal per persoon. Anders begin je met een test doisis en als je daar geen misselijkheid merkt een hogere dosis.
Ook geen ervaring met opioiden maar er zijn wel leden die dat wel hebben. Die komen vanzelf 🙂
Klik om te vergroten...
ik heb wel oxycodon gebruikt maar van wat ik lees is het toch wel something else
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
johndeertrekker zei:
ik heb wel oxycodon gebruikt maar van wat ik lees is het toch wel something else
Klik om te vergroten...
Is oxycodon niet een nog zwaarder opioid?
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Green Dude zei:
Is oxycodon niet een nog zwaarder opioid?
Klik om te vergroten...
geen idee, ik heb nog nooit ODSMT op
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
@benzzzy !!! oh nee, nog 2 weken 😌🙂
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
@benzzzy !!! oh nee, nog 2 weken 😌🙂
Klik om te vergroten...
waar is @benzzzy eigenlijk? heb de beste man lang niet gezien hiero
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Had hij niet een ban?
Jammer ook dat jmths er niet meer is! Hij had altijd zinvolle bijdragen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."