Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een teleurstelling zijn voor mijn dierbarare dat vat al mijn angsten wel samen"
"Lieve mensen Ja, ik log straks uit en zal nooit meer deze website bezoeken. Waarom? Ik glij weer af en wil er vroeg bij zijn om erger te voorkomen. Actief op DF sinds 2016 onder een ander account (ik was 16jaar destijds). De verheerlijking van gebruik op deze website is sterk aanwezig neigend naar enabling. Ik blame DF zeker niet btw. Ik ben 22 en ben het zat. Het verlaten van DF zal natuurlijk niet het probleem oplossen . Maar dit keer ga ik alles doen een ‘normaal’ leven te lijden dus ook de kleine dingen Want ik sta al jaren stil gebruik drugs om niet te hoeven dealen met mijzelf en even nep geluk te voelen lieg mezelf voor dat het prima gaat. Dat oprechte geluk wat niet opgaat tegen drug geïnduceerd geluk is waar ik voor ga. Ben 22 de tijd tikt ik MOET beter worden. Bedankt voor alle lieve/grappige/behulpzame interacties de afgelopen 6 jaar John alias Kermit."
"StraatPiraat zei: Ik zat een flinke periode in hetzelfde schuitje, ging een tijd goed en ineens had ik een psychose te pakken. Daarnaast is naar voren gekomen dat ik een hartritmestoornis heb, voorheen nooit last van gehad, nu ongelooflijk veel. Ik wens je heel veel succes, je kan het! Klik om te vergroten... kwam dat van je hartritmestoornis naar voren omdat je last kreeg van je hart? ik heb namelijk sinds een maand soms een raar gevoel aan mijn hart (of er omheen?). het doet geen pijn maar het voelt niet echt goed."
"Flualhamdulillam zei: hmm kan je misschien dat rare gevoel een beetje uitleggen voor me? Klik om te vergroten... drukkend/tintelend meestal duurt het maar een aantal minuten voor het weggaat, in het begin heeft het een paar keer wel een uur ofzo aangehouden, toen kreeg ik ook wel lichte paniek. en hoop maar dat het niet me hart is"
"StraatPiraat zei: Ja. Het is niet bekend of ik dit altijd al had, maar ik had er geen last van voorheen. Ik heb de typische variant van AVNRT Klik om te vergroten... dus je had de klachten die ik omschreef?"
"mag ik vragen waarvoor je in de afkickkliniek zat? welke middelen?. En verder is er niet veel meer te zeggen dan speel open kaart richting je ouders en hulpverlening, je bent nu nare gevoelens aan het opkroppen dat werkt niet, hierdoor maak je het alleen maar erger. en die angsten waar je het over hebt, het kan eventueel zo zijn dat je mett het gebruik van wiet en benzo deze angsten in stand houd, waardoor je dus niet vooruit komt. ik wens je het beste"
"Flualhamdulillam zei: Onder invloed of ook nuchter? Klik om te vergroten... onder invloed meestal"
"Oxycodon Mdma Etizolam 3meopcp Wiet"
"etizolam. wiet."
"Meestal ervaar ik rusteloosheid tijdens de come-up en ga dan wat klusjes doen of een kleine wandeling maken, tijdens de piek vind ik het juist fijn om stil te zitten/liggen en wat simpele meditatie te doen, zoveel mogelijk in het nu zijn en niet druk maken om externe factoren."