Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc praatgroep

3mmc praatgroep

127 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hé mensen ik gebruik nu al vanaf vorige week donderdag 3mmc. Met steeds na gebruik een rust periode van ongeveer 20 uur dus ik krijg zo nu en dan wel wat slaap. Maar ik denk dat ik vandaag maar eens moet stoppen voor een paar dagen. Wat gebruiken de mensen zal hier hoeveel dagen achter elkaar of zo? Als ik zal avonds pak dan slaap ik de hele nacht niet al is het maar 1 sleutelpuntje.
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja mij lijkt het niet zo gezond omdat bij gebruik mijn hartslag rond de 100 zit. Dit is wel oké. Maar omdat dan zo lang te hebben weet ik niet. Lijkt me niet. Ach ja we zien wel. Hij gaat nog lekker oprijd stoppen moet vanavond wel 😴
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bobbob206 zei:
Maar ik denk dat ik vandaag maar eens moet stoppen voor een paar dagen.
Klik om te vergroten...
Ietsjes langer als een paar dagen kan ook geen kwaad hoor.
Bobbob206 zei:
Wat gebruiken de mensen zal hier hoeveel dagen achter elkaar of zo? Als ik zal avonds pak dan slaap ik de hele nacht niet al is het maar 1 sleutelpuntje.
Klik om te vergroten...
Om je beter te laten voelen kan ik wel meedelen dat sommige mensen wel 2 weken achter elkaar doorgaan maar wat maakt dat voor verschil voor jou?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bobbob206 zei:
Ja mij lijkt het niet zo gezond omdat bij gebruik mijn hartslag rond de 100 zit. Dit is wel oké. Maar omdat dan zo lang te hebben weet ik niet. Lijkt me niet. Ach ja we zien wel. Hij gaat nog lekker oprijd stoppen moet vanavond wel 😴
Klik om te vergroten...
Stop nu het nog kan. Dit zijn wat willekeurige dagen bij mij, ik sport overigens niet.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
Stop nu het nog kan. Dit zijn wat willekeurige dagen bij mij, ik sport overigens niet.
Klik om te vergroten...
Dacht even dat dit market grafieken warenn. 🙌
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
[email protected]
Peroxide zei:
Dacht even dat dit market grafieken warenn. 🙌
Klik om te vergroten...
Hahhaha drug met crypto geweest?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraatPiraat zei:
[email protected]

Hahhaha drug met crypto geweest?
Klik om te vergroten...
Ja. Ik kan officieel zeggen dat ik nooit meer moet werken. Ik heb mijn eigen bedrijf opgezet inclusief onderneming en btw nummer. Mijn computers en servers maken geld voor me. 🤣
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Peroxide zei:
Ja. Ik kan officieel zeggen dat ik nooit meer moet werken. Ik heb mijn eigen bedrijf opgezet inclusief onderneming en btw nummer. Mijn computers en servers maken geld voor me. 🤣
Klik om te vergroten...
Zoek je nog een collega? :tilttearlaugh:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Vind 3mmc maar een mietendrug met veelste veel bijwerkingen vond het eerst wel lekker als energie boost op het werk maar dan gebruik ik toch liever speed voor de energy
Klik om te vergroten...
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Indd, mijn virtuele konings haren gingen al overeind staan.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#12
ChefCurry zei:
Ik ga denk ik ook in therapie om er achter te komen waarom ik toch na lang nuchter zijn mezelf zo verkloot. Nu alleen nog wachten op plek...
Klik om te vergroten...
Ik heb door door alle stress en problemen flinke depressie mer gedachtes aan zelfmoord gekregen.
Hoop snel een plak te krijgen...

jij ook succes met je herstel!
Je kan het💪🏻
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
We hebben pas geleden 5g met z'n drieën op. Geen dip, alleen een beetje comedown.
Ook geen alcohol gedronken, niet geblowed of iets anders gebruikt. Wel vitaminen, mineralen naar binnen, electrolytes en wat eten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeelanddude zei:
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Noot:
Voor 3 mmc kan je vwb "misbruik" i e d e r e drug invullen, toch?
Misbruik is altijd foute koek i.m.o.
P
PeteraaaaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik capsules oraal 200 mg
Gebruik is een weekend in de maand losgaan superfijn gevoel, verliefd wil zoenen ga fantaseren en chatten ( kost veel Google cards)
Op maandagmiddag ben ik weer het mannetje
De volgende maand ga ik opzoek naar een vrouw om samen te gebruiken
P
PeteraaaaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Luna199263 zei:
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
Klik om te vergroten...
Ik ook
Ervaringen delen en omschrijven
Laat maar weten
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Peteraaaa zei:
Ik ook
Ervaringen delen en omschrijven
Laat maar weten
Klik om te vergroten...
Probeer je nou chickies hier op het forum te fixen? Ouwe smeerpijp!😉
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga heel eerlijk zeggen, afgelopen jaar (2020) ging t niet goed en greep ik naar 3m. Na ongv 2.5 maand gebruik heeft het een epileptische aanval bezorg EN een hartstilland. Sindsdien clean van al die shit. Jongens en meiden ik dacht ook dat ik alles aankon totdat met een blackout ineens in de abulance zat. Pas alsjeblieft op met dit spul mensen, als iemand vragen heeft don't hesitate to ask. Groetjes
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
A'dam student zei:
Ik ga heel eerlijk zeggen, afgelopen jaar (2020) ging t niet goed en greep ik naar 3m. Na ongv 2.5 maand gebruik heeft het een epileptische aanval bezorg EN een hartstilland. Sindsdien clean van al die shit. Jongens en meiden ik dacht ook dat ik alles aankon totdat met een blackout ineens in de abulance zat. Pas alsjeblieft op met dit spul mensen, als iemand vragen heeft don't hesitate to ask. Groetjes
Klik om te vergroten...
Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.
Wel een leermoment.
Ik ben al een stuk ouder, maar ben wel benieuwd hoe vaak je nam en hoe veel (dosering). En combineerde je nog met andere middelen?

Je verhaal is een waarschuwing, maar ik wil altijd wel de omstandigheden er om heen graag weten. Meestal gaat het daar namelijk mis.

Toch ben je hier op dit forum en goed dat je dit met ons deelt.
Welke middelen gebruik je nu nog wel ?
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.
Wel een leermoment.
Ik ben al een stuk ouder, maar ben wel benieuwd hoe vaak je nam en hoe veel (dosering). En combineerde je nog met andere middelen?

Je verhaal is een waarschuwing, maar ik wil altijd wel de omstandigheden er om heen graag weten. Meestal gaat het daar namelijk mis.

Toch ben je hier op dit forum en goed dat je dit met ons deelt.
Welke middelen gebruik je nu nog wel ?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet meer precies hoeveel ik nam maar kon zo op 1-1.5 gram de avond i.c.m slaaptekort, niet eten etc.
Mijn doel is inderdaad waarschuwen want 99 keer gaat het goed maar de 100e ben je zomaar de sjaak.
Tegenwoordig gebruik ik nog van alles (geen 3m dat nooit meer) met mate en enigszins verantwoordelijkheid. Nog steeds niet goed eigenlijk maar zoals het nu gaat is het prima and i've never been better.
Engeltje op m'n schouder gehad zullen we maar zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."