#1
Brand los
Brand los
Brand losHi,
Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.
ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.
vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.
ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).
ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.
let me know !
Nee ik bedoelde hier meer mee of er mensen zijn die ook nachten lang wakker zijn aan de 3 en soms het even niet weten.Je hebt al meerdere topics geopend over je problemen met 3mmc. Wat wil je hier nu nog bespreken dan wat niet in 1 van je andere topics kan?
Ik gebruik het nu ook maar heb geen idee waar je het over wilt hebben nog dan of wat je van anderen wilt weten?
Vraag dat eerst maar voordat ik heel verhaal ga typen haha.
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doenDe 1ste praatgroep op DF voor een drug ^^ zegt toch veel over het spul zelf en zijn positie op de markt bij verbruikers.
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
Heb je wat kunnen slapen ? Het is fijn inderdaad dat je hier gewoon dag en nacht je verhaal kwijt kan, en je met anderen je ervaringen deelt. Hoe voel je je nu ?Hi,
Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.
ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.
vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.
ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).
ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.
let me know !
Toevallig iemand nu aan de 3m ?
Ja ik heb vanmiddag ook weer 3mmc pilletje genomen nu eti en lekker slapen , morgen weer eerste werkdag sinds de lockdown 😭Lees het nu pas, maar wij dus icm bommetjes pep.
Nouja zondagmiddag om 16.45 uur begonnen en nacht doorgetrokken. Gister nog paar lijntjes gehad. Vannacht wel in bed gelegen maar niet geslapen. Vanochtend na opstaan, eten en douchen toch nog lijntje gehad tegen brakheid omdat ik vanmiddag nog therapie had.
Nu wel echt uitbrakken en vannacht maar weer eens slapen dan.
Ik vind alleen zo jammer dat ik bij 3m de hele tijd de neiging heb om meer te pakken. Gelukkig kan ik daar wel prima mee omgaan. ik heb begin deze avond een bommetje 2fma gedaan en ben nu nog steeds wakker.Ik vind snuiven van 3mmc wel beste. Heb 1x een bommetje gedaan en ik was zo helder waus dat ik heb bij gesnoven zodat het wat vager werd. (Deed toevallig deze avond 3m en helaas heb ik net nog een onnodige nak genomen toen ik thuis kwam😬dus dat word niet slapen denk. Super dom want had express vanaf 12 niet meer genakt zodat ik rond 3/4 kon slapen)
Oh ja dat snap ik, heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dat na 4 uur smiddags nog neemt word het al spannend hoe laat je gaat slapen. Ik denk hetzelfde over de 3mmc man. Zelfs al denk je dat het bijna uitgewerkt is en je het hebt gehaald zonder bij te snuiven, kan je altijd ineens in een verleiding komen die zo heftig is dat je weer bij neemtIk vind alleen zo jammer dat ik bij 3m de hele tijd de neiging heb om meer te pakken. Gelukkig kan ik daar wel prima mee omgaan. ik heb begin deze avond een bommetje 2fma gedaan en ben nu nog steeds wakker.
Ja inderdaad ben wel blij dat ik geen bijwerkingen hebOh ja dat snap ik, heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dat na 4 uur smiddags nog neemt word het al spannend hoe laat je gaat slapen. Ik denk hetzelfde over de 3mmc man. Zelfs al denk je dat het bijna uitgewerkt is en je het hebt gehaald zonder bij te snuiven, kan je altijd ineens in een verleiding komen die zo heftig is dat je weer bij neemt
Ja inderdaad ben wel blij dat ik geen bijwerkingen heb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."