Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc praatgroep

3mmc praatgroep

127 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
B
BartoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brand los
B
BartoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Barto zei:
Brand los
Klik om te vergroten...

Luna199263 zei:
Hi,

Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.

ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.

vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.

ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).

ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.

let me know !
Klik om te vergroten...
Brand los
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt al meerdere topics geopend over je problemen met 3mmc. Wat wil je hier nu nog bespreken dan wat niet in 1 van je andere topics kan?

Ik gebruik het nu ook maar heb geen idee waar je het over wilt hebben nog dan of wat je van anderen wilt weten?

Vraag dat eerst maar voordat ik heel verhaal ga typen haha.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Je hebt al meerdere topics geopend over je problemen met 3mmc. Wat wil je hier nu nog bespreken dan wat niet in 1 van je andere topics kan?

Ik gebruik het nu ook maar heb geen idee waar je het over wilt hebben nog dan of wat je van anderen wilt weten?

Vraag dat eerst maar voordat ik heel verhaal ga typen haha.
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoelde hier meer mee of er mensen zijn die ook nachten lang wakker zijn aan de 3 en soms het even niet weten.
Kan zijn uit verveling of echt even in een diepte punt op dat moment. Dat er dan misschien iemand ook wakker is om mee te praten
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
De 1ste praatgroep op DF voor een drug ^^ zegt toch veel over het spul zelf en zijn positie op de markt bij verbruikers.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#6
🐺PsyTekz zei:
De 1ste praatgroep op DF voor een drug ^^ zegt toch veel over het spul zelf en zijn positie op de markt bij verbruikers.
Klik om te vergroten...
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
j
jorg5431Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hallo allemaal goede avond, ik heb binnekort mijn examens en wil ze natuurlijk graag halen. help het hierbij om van te voren 3mmc te nemen om wat scherper te zijn tijdens de toets. ook vraag ik me af of de mensen om mij heen gaan zien dat ik wat gebruikt heb?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Luna199263 zei:
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
Klik om te vergroten...

Ooh is dit het doel van de groep? Dacht dat het specifiek over verslaving of problemen met 3mmc zou gaan. Er word bijna elke week een topic geopend om vrij in te lullen onder invloed...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad wel handig om het specifieke doel van je topic even goed duidelijk te maken, dan weten wij ook in welk subforum we het moeten plaatsen, wat dat is nu een beetje onduidelijk.
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toevallig iemand nu aan de 3m ?
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bedoel er mee dat je met elkaar kan praten. Kan over verslaving en stoppen zijn of gewoon en praatje tijdens de trip.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
Luna199263 zei:
Hi,

Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.

ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.

vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.

ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).

ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.

let me know !
Klik om te vergroten...
Heb je wat kunnen slapen ? Het is fijn inderdaad dat je hier gewoon dag en nacht je verhaal kwijt kan, en je met anderen je ervaringen deelt. Hoe voel je je nu ?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brid zei:
Toevallig iemand nu aan de 3m ?
Klik om te vergroten...

Lees het nu pas, maar wij dus icm bommetjes pep.
Nouja zondagmiddag om 16.45 uur begonnen en nacht doorgetrokken. Gister nog paar lijntjes gehad. Vannacht wel in bed gelegen maar niet geslapen. Vanochtend na opstaan, eten en douchen toch nog lijntje gehad tegen brakheid omdat ik vanmiddag nog therapie had.
Nu wel echt uitbrakken en vannacht maar weer eens slapen dan.
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb toevallig laatst van een vriend een voorraadje 3M gekregen (hij was betrapt door z'n ouders, het was weggooien of aan mij geven). Heb het nog nooit gebruikt en lees heel gemengde berichten hierover. Hebben jullie tips? Gebruiken of toch weggooien? En als ik het zou gebruiken, in wat voor setting zou dit oké zijn? Heb wel ervaring met andere drugs (ketamine, benzo fury, sos, xtc, wiet, ghb) maar 3MMC is echt compleet nieuw voor me.
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Lees het nu pas, maar wij dus icm bommetjes pep.
Nouja zondagmiddag om 16.45 uur begonnen en nacht doorgetrokken. Gister nog paar lijntjes gehad. Vannacht wel in bed gelegen maar niet geslapen. Vanochtend na opstaan, eten en douchen toch nog lijntje gehad tegen brakheid omdat ik vanmiddag nog therapie had.
Nu wel echt uitbrakken en vannacht maar weer eens slapen dan.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb vanmiddag ook weer 3mmc pilletje genomen nu eti en lekker slapen , morgen weer eerste werkdag sinds de lockdown 😭
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#16
TeveelKaas zei:
Ik vind snuiven van 3mmc wel beste. Heb 1x een bommetje gedaan en ik was zo helder waus dat ik heb bij gesnoven zodat het wat vager werd. (Deed toevallig deze avond 3m en helaas heb ik net nog een onnodige nak genomen toen ik thuis kwam😬dus dat word niet slapen denk. Super dom want had express vanaf 12 niet meer genakt zodat ik rond 3/4 kon slapen)
Klik om te vergroten...
Ik vind alleen zo jammer dat ik bij 3m de hele tijd de neiging heb om meer te pakken. Gelukkig kan ik daar wel prima mee omgaan. ik heb begin deze avond een bommetje 2fma gedaan en ben nu nog steeds wakker.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
assie2002 zei:
Ik vind alleen zo jammer dat ik bij 3m de hele tijd de neiging heb om meer te pakken. Gelukkig kan ik daar wel prima mee omgaan. ik heb begin deze avond een bommetje 2fma gedaan en ben nu nog steeds wakker.
Klik om te vergroten...
Oh ja dat snap ik, heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dat na 4 uur smiddags nog neemt word het al spannend hoe laat je gaat slapen. Ik denk hetzelfde over de 3mmc man. Zelfs al denk je dat het bijna uitgewerkt is en je het hebt gehaald zonder bij te snuiven, kan je altijd ineens in een verleiding komen die zo heftig is dat je weer bij neemt
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TeveelKaas zei:
Oh ja dat snap ik, heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dat na 4 uur smiddags nog neemt word het al spannend hoe laat je gaat slapen. Ik denk hetzelfde over de 3mmc man. Zelfs al denk je dat het bijna uitgewerkt is en je het hebt gehaald zonder bij te snuiven, kan je altijd ineens in een verleiding komen die zo heftig is dat je weer bij neemt
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad ben wel blij dat ik geen bijwerkingen heb
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had jij ook dat 2fma super snel tolerantie opbouwt. Ik had het gedaan en dag daarna wilde ik het weer doen en voelde er gwn bijna helemaal niks van. Toen ik het 1/2 weken had laten liggen en toen weer gebruikte voelde ik het wel weer gwn
assie2002 zei:
Ja inderdaad ben wel blij dat ik geen bijwerkingen heb
Klik om te vergroten...
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hi,

Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.

ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.

vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.

ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).

ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.

let me know !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."