Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc praatgroep

3mmc praatgroep

127 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Slimme keuze. Al zeker na een slechte ervaring ( jammer voor u wel ).
Moet wel eerlijk bekennen dat ik nog niet veel reports gelezen hebben waar mensen zieke cravings hadden bij orale inname van 3mmc. Meestal is bij nasalr inname.
Succes alvast !
Klik om te vergroten...
Allereerst bedankt. Ik had ook veel gelezen dat bij oraal de drang niet zo hoog was maar ik bleef die rush najagen. En die krijg je eigenlijk niet meer zoals de eerste keer. Had bij die tweede keer gebruik ook tussendoor gesnoven maar veel teveel in 1 avond gedaan waardoor ik nu geen drang meer heb door de heftige kater. Mischien ook maar beter zo wat mij betreft.
v
verslapenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 2 weken geleden 3MMC gedaan en was toen echt ontzettend vaag en moest er 2 dagen van bijkomen. Nu ga ik het a.s vrijdag weer doen, maar ik wil eigenlijk niet te waus worden en ook niet zo’n erge kater. Heeft iemand tips?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
verslapen zei:
Ik heb 2 weken geleden 3MMC gedaan en was toen echt ontzettend vaag en moest er 2 dagen van bijkomen. Nu ga ik het a.s vrijdag weer doen, maar ik wil eigenlijk niet te waus worden en ook niet zo’n erge kater. Heeft iemand tips?
Klik om te vergroten...
hoeveel had je genomen ? en op welke manier ?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
verslapen zei:
Ik heb 2 weken geleden 3MMC gedaan en was toen echt ontzettend vaag en moest er 2 dagen van bijkomen. Nu ga ik het a.s vrijdag weer doen, maar ik wil eigenlijk niet te waus worden en ook niet zo’n erge kater. Heeft iemand tips?
Klik om te vergroten...
Welke dosering heb je genomen?
Hoeveel doseringen?
Oraal of gesnoven?

Sowieso beter om langer pauze te houden. Beter voor je hersenen, je bent nog jong schat ik in. Minder vaak is ook minder kans op verslaving. Dat ligt bij dit spul echt op de loer.

Beetje kater of moeheid hoort er vaak bij.
Hoe minder je neemt hoe beter voor je!
Als het lukt houd het bij 1 dosering (neem niet meer mee dan je van tevoren met jezelf hebt afgesproken, want op dat moment zelf wil je niet stoppen: dat weet je nu al).
Bereid je lichaam voor door goed uitgerust te zijn, gezond te eten de laatste dagen er voor met veel vers fruit, verse vis zoals zalm. Drink liefst geen alcohol.
Neem de komende dagen magnesium iedere dag, voorkomt vaak kaakspanning.
Ook de dagen na gebruik goed voor jezelf zorgen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
verslapen zei:
Ik heb 2 weken geleden 3MMC gedaan en was toen echt ontzettend vaag en moest er 2 dagen van bijkomen. Nu ga ik het a.s vrijdag weer doen, maar ik wil eigenlijk niet te waus worden en ook niet zo’n erge kater. Heeft iemand tips?
Klik om te vergroten...

oraal 150mg nemen en dan later op de avond 1x 150mg bij nemen. Daarna stoppen.

In mijn ervaring is de dip dan niet zo erg. Beetje moe en zinloos. Ik slaap altijd wel lekker op zo een mild dipje 🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet was willen zijn?!
Niet nemen!
Of....weinig!
Meer is er niet te adviseren...
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik haat die kutzooi, voel dr geen fluit van maar toch even in 2 maanden mijn hele leven verneukt. Met dank aan mezelf en die kut tering tyfus 3mmc
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Witte et zei:
Ik haat die kutzooi, voel dr geen fluit van maar toch even in 2 maanden mijn hele leven verneukt. Met dank aan mezelf en die kut tering tyfus 3mmc
Klik om te vergroten...
i feel you vind het ook moeilijk om eraf te blijven kut zooi idd vooral voor mensen die verslavingsgevoelig zijn
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkemanlol zei:
i feel you vind het ook moeilijk om eraf te blijven kut zooi idd vooral voor mensen die verslavingsgevoelig zijn
Klik om te vergroten...
Ik ga ik therapie om overal mee te stoppen, ben klaar met dat gekloot met drugs. Especially benzo’s
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alhoewel ik verslavingsgevoelig ben, was 1 x 3mmc meteen de laatste keer.
Dit vanwege de bijwerkingen.
Gevoelloosheid in vingers en tenen, maar vooral die kater....ik was bijna rijp voor een opname!
En dan bkepdb mix met 3 mmc, nou, doe dit maar nooit, is mijn advies!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#11
Idd zoveel bijwerkingen.. ik ben elke keer zwaar verdrietig na gebruik en een week lang slap en futloos.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#12
Witte et zei:
Ik ga ik therapie om overal mee te stoppen, ben klaar met dat gekloot met drugs. Especially benzo’s
Klik om te vergroten...
Ik ga denk ik ook in therapie om er achter te komen waarom ik toch na lang nuchter zijn mezelf zo verkloot. Nu alleen nog wachten op plek...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind 3mmc maar een mietendrug met veelste veel bijwerkingen vond het eerst wel lekker als energie boost op het werk maar dan gebruik ik toch liever speed voor de energy
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Vind 3mmc maar een mietendrug met veelste veel bijwerkingen vond het eerst wel lekker als energie boost op het werk maar dan gebruik ik toch liever speed voor de energy
Klik om te vergroten...
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeelanddude zei:
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Indd, mijn virtuele konings haren gingen al overeind staan.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#17
ChefCurry zei:
Ik ga denk ik ook in therapie om er achter te komen waarom ik toch na lang nuchter zijn mezelf zo verkloot. Nu alleen nog wachten op plek...
Klik om te vergroten...
Ik heb door door alle stress en problemen flinke depressie mer gedachtes aan zelfmoord gekregen.
Hoop snel een plak te krijgen...

jij ook succes met je herstel!
Je kan het💪🏻
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
We hebben pas geleden 5g met z'n drieën op. Geen dip, alleen een beetje comedown.
Ook geen alcohol gedronken, niet geblowed of iets anders gebruikt. Wel vitaminen, mineralen naar binnen, electrolytes en wat eten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Noot:
Voor 3 mmc kan je vwb "misbruik" i e d e r e drug invullen, toch?
Misbruik is altijd foute koek i.m.o.
P
PeteraaaaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik capsules oraal 200 mg
Gebruik is een weekend in de maand losgaan superfijn gevoel, verliefd wil zoenen ga fantaseren en chatten ( kost veel Google cards)
Op maandagmiddag ben ik weer het mannetje
De volgende maand ga ik opzoek naar een vrouw om samen te gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."