Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc praatgroep

3mmc praatgroep

127 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Peteraaaa zei:
Ik ook
Ervaringen delen en omschrijven
Laat maar weten
Klik om te vergroten...
Probeer je nou chickies hier op het forum te fixen? Ouwe smeerpijp!😉
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga heel eerlijk zeggen, afgelopen jaar (2020) ging t niet goed en greep ik naar 3m. Na ongv 2.5 maand gebruik heeft het een epileptische aanval bezorg EN een hartstilland. Sindsdien clean van al die shit. Jongens en meiden ik dacht ook dat ik alles aankon totdat met een blackout ineens in de abulance zat. Pas alsjeblieft op met dit spul mensen, als iemand vragen heeft don't hesitate to ask. Groetjes
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
A'dam student zei:
Ik ga heel eerlijk zeggen, afgelopen jaar (2020) ging t niet goed en greep ik naar 3m. Na ongv 2.5 maand gebruik heeft het een epileptische aanval bezorg EN een hartstilland. Sindsdien clean van al die shit. Jongens en meiden ik dacht ook dat ik alles aankon totdat met een blackout ineens in de abulance zat. Pas alsjeblieft op met dit spul mensen, als iemand vragen heeft don't hesitate to ask. Groetjes
Klik om te vergroten...
Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.
Wel een leermoment.
Ik ben al een stuk ouder, maar ben wel benieuwd hoe vaak je nam en hoe veel (dosering). En combineerde je nog met andere middelen?

Je verhaal is een waarschuwing, maar ik wil altijd wel de omstandigheden er om heen graag weten. Meestal gaat het daar namelijk mis.

Toch ben je hier op dit forum en goed dat je dit met ons deelt.
Welke middelen gebruik je nu nog wel ?
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.
Wel een leermoment.
Ik ben al een stuk ouder, maar ben wel benieuwd hoe vaak je nam en hoe veel (dosering). En combineerde je nog met andere middelen?

Je verhaal is een waarschuwing, maar ik wil altijd wel de omstandigheden er om heen graag weten. Meestal gaat het daar namelijk mis.

Toch ben je hier op dit forum en goed dat je dit met ons deelt.
Welke middelen gebruik je nu nog wel ?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet meer precies hoeveel ik nam maar kon zo op 1-1.5 gram de avond i.c.m slaaptekort, niet eten etc.
Mijn doel is inderdaad waarschuwen want 99 keer gaat het goed maar de 100e ben je zomaar de sjaak.
Tegenwoordig gebruik ik nog van alles (geen 3m dat nooit meer) met mate en enigszins verantwoordelijkheid. Nog steeds niet goed eigenlijk maar zoals het nu gaat is het prima and i've never been better.
Engeltje op m'n schouder gehad zullen we maar zeggen.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een zware terug al gehad waar ik 2 weken met 2 bingesessies 2 gram er doorheen heb gejaagd. Ik heb maandag gellukig een gesprek met de praktijk ondersteunende hulpverlener maar ik denk dat ik het niet meer in huis moet halen om beter om te gaan met deze dreigende verslaving. Soms weet ik echt ff niet meer wat ik moet doen. Begin problemen te krijgen met mijn vriendin en wil dit niet zo ver laten komen dat ik haar kwijt raak. Ik hou zoveel van haar en mijn katjes en familie. Ik hoop echt dat die ban snel komt want wat een gevaarlijk spul is 3mmc.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#6
ChefCurry zei:
Ik heb een zware terug al gehad waar ik 2 weken met 2 bingesessies 2 gram er doorheen heb gejaagd. Ik heb maandag gellukig een gesprek met de praktijk ondersteunende hulpverlener maar ik denk dat ik het niet meer in huis moet halen om beter om te gaan met deze dreigende verslaving. Soms weet ik echt ff niet meer wat ik moet doen. Begin problemen te krijgen met mijn vriendin en wil dit niet zo ver laten komen dat ik haar kwijt raak. Ik hou zoveel van haar en mijn katjes en familie. Ik hoop echt dat die ban snel komt want wat een gevaarlijk spul is 3mmc.
Klik om te vergroten...
Ik lees dit terug met wat schaamte maargoed update. Het gaat gellukig goed en ben er vanaf gekomen. Zeer verslavend spul maar met goede hulp en afleiding lukt het om weer gezonder te leven zonder verslaving. Ik moet nogsteeds oppassen dat ik niet iets nieuws zoek en mij verlies er in.
K
Krike2222Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb geprobeerd af te kicken maar de verslaving is nu erger als ooit. 1 keer ook een close call gehad waarbij ik 5,5 uur rondliep en functioneerde en dergelijke maar geen gesprekken kon voeren en de meeste random dingen uitkraamde (ik weet van die 5,5 uur niks meer). Het eerste wat ik me weer herinner is dat ik buiten stond en niet wist met wie/wat/waar of waarom ik buiten stond. (vragen over de weken daarna mogen gerust gesteld worden)
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een discord server met een gezellig groepje mensen, hier kan je met al je problemen, verhalen en whatever terecht.
Ik en een vriend in die server hebben beide problemen met 3mmc gebruik (gehad).
Stuur maar een dm bij interesse, weet niet of het verstandig is de link hier te plaatsen.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hi,

Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.

ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.

vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.

ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).

ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.

let me know !
B
BartoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brand los
B
BartoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Barto zei:
Brand los
Klik om te vergroten...

Luna199263 zei:
Hi,

Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.

ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.

vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.

ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).

ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.

let me know !
Klik om te vergroten...
Brand los
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt al meerdere topics geopend over je problemen met 3mmc. Wat wil je hier nu nog bespreken dan wat niet in 1 van je andere topics kan?

Ik gebruik het nu ook maar heb geen idee waar je het over wilt hebben nog dan of wat je van anderen wilt weten?

Vraag dat eerst maar voordat ik heel verhaal ga typen haha.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Je hebt al meerdere topics geopend over je problemen met 3mmc. Wat wil je hier nu nog bespreken dan wat niet in 1 van je andere topics kan?

Ik gebruik het nu ook maar heb geen idee waar je het over wilt hebben nog dan of wat je van anderen wilt weten?

Vraag dat eerst maar voordat ik heel verhaal ga typen haha.
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoelde hier meer mee of er mensen zijn die ook nachten lang wakker zijn aan de 3 en soms het even niet weten.
Kan zijn uit verveling of echt even in een diepte punt op dat moment. Dat er dan misschien iemand ook wakker is om mee te praten
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
De 1ste praatgroep op DF voor een drug ^^ zegt toch veel over het spul zelf en zijn positie op de markt bij verbruikers.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#15
🐺PsyTekz zei:
De 1ste praatgroep op DF voor een drug ^^ zegt toch veel over het spul zelf en zijn positie op de markt bij verbruikers.
Klik om te vergroten...
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
j
jorg5431Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hallo allemaal goede avond, ik heb binnekort mijn examens en wil ze natuurlijk graag halen. help het hierbij om van te voren 3mmc te nemen om wat scherper te zijn tijdens de toets. ook vraag ik me af of de mensen om mij heen gaan zien dat ik wat gebruikt heb?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Luna199263 zei:
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
Klik om te vergroten...

Ooh is dit het doel van de groep? Dacht dat het specifiek over verslaving of problemen met 3mmc zou gaan. Er word bijna elke week een topic geopend om vrij in te lullen onder invloed...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad wel handig om het specifieke doel van je topic even goed duidelijk te maken, dan weten wij ook in welk subforum we het moeten plaatsen, wat dat is nu een beetje onduidelijk.
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toevallig iemand nu aan de 3m ?
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#20
bedoel er mee dat je met elkaar kan praten. Kan over verslaving en stoppen zijn of gewoon en praatje tijdens de trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."