#1
Probeer je nou chickies hier op het forum te fixen? Ouwe smeerpijp!😉Ik ook
Ervaringen delen en omschrijven
Laat maar weten
Probeer je nou chickies hier op het forum te fixen? Ouwe smeerpijp!😉Ik ook
Ervaringen delen en omschrijven
Laat maar weten
Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.Ik ga heel eerlijk zeggen, afgelopen jaar (2020) ging t niet goed en greep ik naar 3m. Na ongv 2.5 maand gebruik heeft het een epileptische aanval bezorg EN een hartstilland. Sindsdien clean van al die shit. Jongens en meiden ik dacht ook dat ik alles aankon totdat met een blackout ineens in de abulance zat. Pas alsjeblieft op met dit spul mensen, als iemand vragen heeft don't hesitate to ask. Groetjes
Ik weet niet meer precies hoeveel ik nam maar kon zo op 1-1.5 gram de avond i.c.m slaaptekort, niet eten etc.Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.
Wel een leermoment.
Ik ben al een stuk ouder, maar ben wel benieuwd hoe vaak je nam en hoe veel (dosering). En combineerde je nog met andere middelen?
Je verhaal is een waarschuwing, maar ik wil altijd wel de omstandigheden er om heen graag weten. Meestal gaat het daar namelijk mis.
Toch ben je hier op dit forum en goed dat je dit met ons deelt.
Welke middelen gebruik je nu nog wel ?
Ik lees dit terug met wat schaamte maargoed update. Het gaat gellukig goed en ben er vanaf gekomen. Zeer verslavend spul maar met goede hulp en afleiding lukt het om weer gezonder te leven zonder verslaving. Ik moet nogsteeds oppassen dat ik niet iets nieuws zoek en mij verlies er in.Ik heb een zware terug al gehad waar ik 2 weken met 2 bingesessies 2 gram er doorheen heb gejaagd. Ik heb maandag gellukig een gesprek met de praktijk ondersteunende hulpverlener maar ik denk dat ik het niet meer in huis moet halen om beter om te gaan met deze dreigende verslaving. Soms weet ik echt ff niet meer wat ik moet doen. Begin problemen te krijgen met mijn vriendin en wil dit niet zo ver laten komen dat ik haar kwijt raak. Ik hou zoveel van haar en mijn katjes en familie. Ik hoop echt dat die ban snel komt want wat een gevaarlijk spul is 3mmc.
Brand los
Brand losHi,
Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.
ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving.
vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent.
ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere).
ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten.
let me know !
Nee ik bedoelde hier meer mee of er mensen zijn die ook nachten lang wakker zijn aan de 3 en soms het even niet weten.Je hebt al meerdere topics geopend over je problemen met 3mmc. Wat wil je hier nu nog bespreken dan wat niet in 1 van je andere topics kan?
Ik gebruik het nu ook maar heb geen idee waar je het over wilt hebben nog dan of wat je van anderen wilt weten?
Vraag dat eerst maar voordat ik heel verhaal ga typen haha.
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doenDe 1ste praatgroep op DF voor een drug ^^ zegt toch veel over het spul zelf en zijn positie op de markt bij verbruikers.
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."