Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"milanos zei: Hallo allemaal, Ik gebruik nu ongeveer 6 weken dagelijks 3mmc. Dit om mij beter te voelen dan normaal. Nu heb ik afgelopen weekend niet gebruikt en kon ik zondagnacht helemaal niet in slaap komen. Telkens angstaanvallen en kwam er maar niet uit. Wel heb ik al eerdere ervaring met angstaanvallen en kan dit normaal goed onder controle houden. Toch ging dit moeilijk die nacht en leek het ook een soort lucide droom (een soort nachtmerrie, maar ik kon hier niet bewegen behalve als ik echt hard ging schreeuwen of heel hard bewegen. Iemand die hier ervaring mee heeft en eventuele tips heeft voor mij? Ik hoor het graag. Klik om te vergroten... Hoi, ja heel herkenbaar vooral dat stuk over lucide droom. Ik weet niet maar gebruik heel veel mmc ook maar geloof heilig erin dat ik nu lucide droom en zoek iemand die dit herkenenook zo ervaart want echt niemand kan ik erover praten"
"Rivalrie zei: Eens. Denk ook dat de problemen rond 3mmc juist mensen nieuwsgierig gemaakt heeft. Niemand wilt zoals boaz worden als in het programma verslaafd, maar de meeste mensen denken dat ze het goedje wel aankunnen. Vaak gaat dit verkeerd. Klik om te vergroten... Helemaal mee eens met alles wat jullie zeggen. Het lijkt onschuldig en had eerst ook vele andere dingen gedaan had mij goed ingelezen dacht ben niet verslavings gevoelig 1 x was genoeg. Klote spul heeft mij in zijn macht"
"Martinus zei: Na XTC heb ik vaak wel rare bewustere slaap sessies. Maar van het weekend heb ik 3MMC geprobeerd en de dag erna was ik nog al suf Toen ben ik in slaap gevallen op bed en had ik een soort rare bewuste droom dat ik op bed lag en mezelf niet kon bewegen. Het schoot me net opeens weer binnen. Heb iemand dat wel eens gehad? Ik kan me herinneren dat ik behoorlijk verward was. Het kwartje valt nu pas soort van :P Klik om te vergroten... Precies dit alleen ik heb het 24/7 dat ik lucide droom ik kom er niet uit uit de droom kut mmc"
"Martinus zei: Na XTC heb ik vaak wel rare bewustere slaap sessies. Maar van het weekend heb ik 3MMC geprobeerd en de dag erna was ik nog al suf Toen ben ik in slaap gevallen op bed en had ik een soort rare bewuste droom dat ik op bed lag en mezelf niet kon bewegen. Het schoot me net opeens weer binnen. Heb iemand dat wel eens gehad? Ik kan me herinneren dat ik behoorlijk verward was. Het kwartje valt nu pas soort van :P Klik om te vergroten... Precies dit alleen ik heb het 24 ur 7 en kom er maar niet uitnkut mmc Mrloverdj zei: Ik droom dit ook heel vaak. Maar ik ben me erin gaan verdiepen dat je onmogelijk dood kan gaan in je droom..dood als in pats boem weg... Wel dat je dood bent geschoten of gestoken en je bent aan het doodgaan. Ik wil je niet bang maken, maar als je plast in je droom..pas op dan plas je echt.ze zeggen als je echt dood bent(niet gaat) je dan ook...je raad het al. Op.de een of andere manier was ik daar zo mee bezig.. ik las dat je alleen dood kan zijn in je droom als je op.een andere manier nog leeft.. Zo droomde ik dat ik tijdens een operatie overleed. En toen vloog ik door de kamer en naar de artsen en maakte alles mee want zij dachten dat ik echt dood dood was. Nou lekker opbeurende reactie weer van me lol Klik om te vergroten... dus in een lucide droom waar ik in kan zitten kan ik niet doodgaan?"
"Luna199263 zei: Hi, Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring. ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving. vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent. ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere). ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten. let me know ! Klik om te vergroten... Heel herkenbaar je schrijft wat ik denk heb ook behoefte om te kunnen praten erover"