Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc praatgroep

3mmc praatgroep

127 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
gekkemanlol zei:
voor ook niet de ene verslaving combineren met de andere
ik verloor mezelf helemaal in 3mmc + porno kijken
Klik om te vergroten...
Herken ik heel erg . Dansen vind ik ook erg tof of deejayen
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Poeh. Ik heb het nu iets van 4 keer gebruikt. De laatste keer had ik de dosis en timing perfect. Denk dat ik er maar een tijdje van af moet blijven.

Misschien is de ban zo slecht nog niet. Ik kan wel begrijpen dat mensen zich er totaal in kunnen verliezen. De euforie is echt verrukkelijk.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Vind 3mmc maar een mietendrug met veelste veel bijwerkingen vond het eerst wel lekker als energie boost op het werk maar dan gebruik ik toch liever speed voor de energy
Klik om te vergroten...
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeelanddude zei:
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Indd, mijn virtuele konings haren gingen al overeind staan.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#6
ChefCurry zei:
Ik ga denk ik ook in therapie om er achter te komen waarom ik toch na lang nuchter zijn mezelf zo verkloot. Nu alleen nog wachten op plek...
Klik om te vergroten...
Ik heb door door alle stress en problemen flinke depressie mer gedachtes aan zelfmoord gekregen.
Hoop snel een plak te krijgen...

jij ook succes met je herstel!
Je kan het💪🏻
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
We hebben pas geleden 5g met z'n drieën op. Geen dip, alleen een beetje comedown.
Ook geen alcohol gedronken, niet geblowed of iets anders gebruikt. Wel vitaminen, mineralen naar binnen, electrolytes en wat eten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Noot:
Voor 3 mmc kan je vwb "misbruik" i e d e r e drug invullen, toch?
Misbruik is altijd foute koek i.m.o.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."