Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc praatgroep

3mmc praatgroep

127 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
assie2002 zei:
Ik vind alleen zo jammer dat ik bij 3m de hele tijd de neiging heb om meer te pakken. Gelukkig kan ik daar wel prima mee omgaan. ik heb begin deze avond een bommetje 2fma gedaan en ben nu nog steeds wakker.
Klik om te vergroten...
Oh ja dat snap ik, heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dat na 4 uur smiddags nog neemt word het al spannend hoe laat je gaat slapen. Ik denk hetzelfde over de 3mmc man. Zelfs al denk je dat het bijna uitgewerkt is en je het hebt gehaald zonder bij te snuiven, kan je altijd ineens in een verleiding komen die zo heftig is dat je weer bij neemt
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TeveelKaas zei:
Oh ja dat snap ik, heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dat na 4 uur smiddags nog neemt word het al spannend hoe laat je gaat slapen. Ik denk hetzelfde over de 3mmc man. Zelfs al denk je dat het bijna uitgewerkt is en je het hebt gehaald zonder bij te snuiven, kan je altijd ineens in een verleiding komen die zo heftig is dat je weer bij neemt
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad ben wel blij dat ik geen bijwerkingen heb
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had jij ook dat 2fma super snel tolerantie opbouwt. Ik had het gedaan en dag daarna wilde ik het weer doen en voelde er gwn bijna helemaal niks van. Toen ik het 1/2 weken had laten liggen en toen weer gebruikte voelde ik het wel weer gwn
assie2002 zei:
Ja inderdaad ben wel blij dat ik geen bijwerkingen heb
Klik om te vergroten...
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TeveelKaas zei:
Had jij ook dat 2fma super snel tolerantie opbouwt. Ik had het gedaan en dag daarna wilde ik het weer doen en voelde er gwn bijna helemaal niks van. Toen ik het 1/2 weken had laten liggen en toen weer gebruikte voelde ik het wel weer gwn
Klik om te vergroten...
ja bouwt inderdaad snel tolerantie op
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
assie2002 zei:
ja bouwt inderdaad snel tolerantie op
Klik om te vergroten...
Ja das echt niet goed hoor, lijkt wel ergere tolerantie dan na trippen
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Vind 3mmc maar een mietendrug met veelste veel bijwerkingen vond het eerst wel lekker als energie boost op het werk maar dan gebruik ik toch liever speed voor de energy
Klik om te vergroten...
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeelanddude zei:
Een mietendrug? Omdat het effect je niet bevalt of wat?
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Het woord " mietendrug" alleen al 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Indd, mijn virtuele konings haren gingen al overeind staan.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#9
ChefCurry zei:
Ik ga denk ik ook in therapie om er achter te komen waarom ik toch na lang nuchter zijn mezelf zo verkloot. Nu alleen nog wachten op plek...
Klik om te vergroten...
Ik heb door door alle stress en problemen flinke depressie mer gedachtes aan zelfmoord gekregen.
Hoop snel een plak te krijgen...

jij ook succes met je herstel!
Je kan het💪🏻
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
We hebben pas geleden 5g met z'n drieën op. Geen dip, alleen een beetje comedown.
Ook geen alcohol gedronken, niet geblowed of iets anders gebruikt. Wel vitaminen, mineralen naar binnen, electrolytes en wat eten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
Zoizo is 3mmc al niet geschikt om functioneel te gebruiken/misbruiken.
Klik om te vergroten...
Noot:
Voor 3 mmc kan je vwb "misbruik" i e d e r e drug invullen, toch?
Misbruik is altijd foute koek i.m.o.
P
PeteraaaaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik capsules oraal 200 mg
Gebruik is een weekend in de maand losgaan superfijn gevoel, verliefd wil zoenen ga fantaseren en chatten ( kost veel Google cards)
Op maandagmiddag ben ik weer het mannetje
De volgende maand ga ik opzoek naar een vrouw om samen te gebruiken
P
PeteraaaaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Luna199263 zei:
Tsja. Merk dat ik tijdens het gebruiken toch wel lekker vind om te praten met mensen die op dat moment het zelfde doen
Klik om te vergroten...
Ik ook
Ervaringen delen en omschrijven
Laat maar weten
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Peteraaaa zei:
Ik ook
Ervaringen delen en omschrijven
Laat maar weten
Klik om te vergroten...
Probeer je nou chickies hier op het forum te fixen? Ouwe smeerpijp!😉
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga heel eerlijk zeggen, afgelopen jaar (2020) ging t niet goed en greep ik naar 3m. Na ongv 2.5 maand gebruik heeft het een epileptische aanval bezorg EN een hartstilland. Sindsdien clean van al die shit. Jongens en meiden ik dacht ook dat ik alles aankon totdat met een blackout ineens in de abulance zat. Pas alsjeblieft op met dit spul mensen, als iemand vragen heeft don't hesitate to ask. Groetjes
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
A'dam student zei:
Ik ga heel eerlijk zeggen, afgelopen jaar (2020) ging t niet goed en greep ik naar 3m. Na ongv 2.5 maand gebruik heeft het een epileptische aanval bezorg EN een hartstilland. Sindsdien clean van al die shit. Jongens en meiden ik dacht ook dat ik alles aankon totdat met een blackout ineens in de abulance zat. Pas alsjeblieft op met dit spul mensen, als iemand vragen heeft don't hesitate to ask. Groetjes
Klik om te vergroten...
Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.
Wel een leermoment.
Ik ben al een stuk ouder, maar ben wel benieuwd hoe vaak je nam en hoe veel (dosering). En combineerde je nog met andere middelen?

Je verhaal is een waarschuwing, maar ik wil altijd wel de omstandigheden er om heen graag weten. Meestal gaat het daar namelijk mis.

Toch ben je hier op dit forum en goed dat je dit met ons deelt.
Welke middelen gebruik je nu nog wel ?
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Wat een verschrikkelijk verhaal en dat je dit nog na kunt vertellen na je hartstilstand ❤️.
Wel een leermoment.
Ik ben al een stuk ouder, maar ben wel benieuwd hoe vaak je nam en hoe veel (dosering). En combineerde je nog met andere middelen?

Je verhaal is een waarschuwing, maar ik wil altijd wel de omstandigheden er om heen graag weten. Meestal gaat het daar namelijk mis.

Toch ben je hier op dit forum en goed dat je dit met ons deelt.
Welke middelen gebruik je nu nog wel ?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet meer precies hoeveel ik nam maar kon zo op 1-1.5 gram de avond i.c.m slaaptekort, niet eten etc.
Mijn doel is inderdaad waarschuwen want 99 keer gaat het goed maar de 100e ben je zomaar de sjaak.
Tegenwoordig gebruik ik nog van alles (geen 3m dat nooit meer) met mate en enigszins verantwoordelijkheid. Nog steeds niet goed eigenlijk maar zoals het nu gaat is het prima and i've never been better.
Engeltje op m'n schouder gehad zullen we maar zeggen.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een zware terug al gehad waar ik 2 weken met 2 bingesessies 2 gram er doorheen heb gejaagd. Ik heb maandag gellukig een gesprek met de praktijk ondersteunende hulpverlener maar ik denk dat ik het niet meer in huis moet halen om beter om te gaan met deze dreigende verslaving. Soms weet ik echt ff niet meer wat ik moet doen. Begin problemen te krijgen met mijn vriendin en wil dit niet zo ver laten komen dat ik haar kwijt raak. Ik hou zoveel van haar en mijn katjes en familie. Ik hoop echt dat die ban snel komt want wat een gevaarlijk spul is 3mmc.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#19
ChefCurry zei:
Ik heb een zware terug al gehad waar ik 2 weken met 2 bingesessies 2 gram er doorheen heb gejaagd. Ik heb maandag gellukig een gesprek met de praktijk ondersteunende hulpverlener maar ik denk dat ik het niet meer in huis moet halen om beter om te gaan met deze dreigende verslaving. Soms weet ik echt ff niet meer wat ik moet doen. Begin problemen te krijgen met mijn vriendin en wil dit niet zo ver laten komen dat ik haar kwijt raak. Ik hou zoveel van haar en mijn katjes en familie. Ik hoop echt dat die ban snel komt want wat een gevaarlijk spul is 3mmc.
Klik om te vergroten...
Ik lees dit terug met wat schaamte maargoed update. Het gaat gellukig goed en ben er vanaf gekomen. Zeer verslavend spul maar met goede hulp en afleiding lukt het om weer gezonder te leven zonder verslaving. Ik moet nogsteeds oppassen dat ik niet iets nieuws zoek en mij verlies er in.
K
Krike2222Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb geprobeerd af te kicken maar de verslaving is nu erger als ooit. 1 keer ook een close call gehad waarbij ik 5,5 uur rondliep en functioneerde en dergelijke maar geen gesprekken kon voeren en de meeste random dingen uitkraamde (ik weet van die 5,5 uur niks meer). Het eerste wat ik me weer herinner is dat ik buiten stond en niet wist met wie/wat/waar of waarom ik buiten stond. (vragen over de weken daarna mogen gerust gesteld worden)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."