#1
Oh ja dat snap ik, heb ik ook wel eens gebruikt. Als je dat na 4 uur smiddags nog neemt word het al spannend hoe laat je gaat slapen. Ik denk hetzelfde over de 3mmc man. Zelfs al denk je dat het bijna uitgewerkt is en je het hebt gehaald zonder bij te snuiven, kan je altijd ineens in een verleiding komen die zo heftig is dat je weer bij neemtIk vind alleen zo jammer dat ik bij 3m de hele tijd de neiging heb om meer te pakken. Gelukkig kan ik daar wel prima mee omgaan. ik heb begin deze avond een bommetje 2fma gedaan en ben nu nog steeds wakker.