#1
Only a few stops away 😂
Is dit altijd het geval? Of zou het ook kunnen dat ze volgende week iets ontwikkelt hebben wat 3mmc overtreft?De RC's zullen ook zwakker en schadelijker worden
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.Amfetamine is ook neurotoxisch...
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien danNiet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Dure vogel jij 😂
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Dat verschilt per stof. Er is altijd wel een dose-respons ratio ja, wat betekent dat heel weinig minder schadelijk is dan heel veel. Het punt is vooral dat het heel lastig is om neurotoxiciteit te kwantificeren. Daardoor is het lastig vergelijken welke stof nou meer of minder neurotoxisch is, en bij welke dosis nou onacceptabele schade optreedt. Om daarachter te komen is heel veel onderzoek nodig. Daarom weten we wel het een en ander over de neurotoxiciteit van middelen zoals amfetamine, methamfetamine en ketamine, maar veel minder over allerlei andere drugs.@Dirkjan
Vraagje over neurotoxiciteit. Begint zoiets als bij de eerste milligrammen of start het pas wanneer je voor tientallen uren zit te gebruiken?
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnentja
dat zijn de risico's van drugs
*dit zijn geen "medicijnen" dit is drugsHallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."