Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod 3-CMC en EUTYLONE

Verbod 3-CMC en EUTYLONE

237 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Only a few stops away 😂
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn pakket is vandaag ook geleverd gelukkig.
Hopelijk zit er 4 kilo 3cmc bij ... niet dat ik dat besteld heb maar een mens mag hopen toch.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ennnnn tis verboden
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
1000024680.gif
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
diep van binnen is er een stem die zegt , niet gebruiken ,

de volgende mail naar vendor gestuurd

plannen zijn gewijzigd wil als het kan alles annuleren , of anders wachten tpt het wordt terug gestuurd , sorry voor het ongemak
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan wil waarschijnlijk zoveel mogelijk met de octetregel verklaren, denk ik. Geef hem eens ongelijk. 🙂
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb gisteren iets besteld en nu is het nog niet ontvangen door post.nl.
Bekende vendor.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
3m was goud bij slikken veel beter dan snuiven
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
baguettem, ken ik wel


hier neem een stukje

1684959081831.png
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op internet en bij verschillende vendors begin je nu te lezen dat een verbod op 3cmc en eutylone nu echt er aan zit te komen.

Nu vraag ik mij omdat we nu een verbod hebben op 4mmc, 3mmc en straks 3cmc. Bestaat de kans nog dat er een nieuwe RC op de markt komt die de 3m en 4m nog kan evenaren.

Of worden de RC op dit moment alleen maar schadelijker en minder effectief.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er is 3-FMC, dat zou best in de buurt kunnen komen. Ik vrees wel dat verbieden van stoffen het aanbod van andere wellicht schadelijker stoffen in de hand werkt.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook aanbiedingen gekregen voor korting op 3cmc en euthylone.
De kans dat er nu weer nieuwe vervangende RC’s op de markt komen is heel groot.
De RC's zullen ook zwakker en schadelijker worden.
3fmc geeft me een heel naar gevoel, helemaal niet te vergelijken of komt zelfs maar in de buurt van 3cmc.
3cmc vind ik best lekker ,maar voor mij te schadelijk en te aanlokkelijk.
Ik vind het dus helemaal niet erg dat de ban er gaat komen en ik ga niks inslaan (tenminste zo denk ik er nu over).
Voor degenen die er van houden vind ik het wel zuur.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fisherman's friend zei:
De RC's zullen ook zwakker en schadelijker worden
Klik om te vergroten...
Is dit altijd het geval? Of zou het ook kunnen dat ze volgende week iets ontwikkelt hebben wat 3mmc overtreft?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Amfetamine is ook neurotoxisch...
Klik om te vergroten...
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Klik om te vergroten...
Dat zou ik nog wel eens met empirisch onderzoek gestaafd zien dan :wink:

Ja, 4-CA is heel neurotoxisch. Maar je kan daar niet zomaar een algemene veronderstelling uit destilleren dat het dan ook voor andere stoffen geldt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
PinkFluffyUnicorn zei:
Dure vogel jij 😂
Klik om te vergroten...

Geld moet rollen 😎
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Niet zo erg als wanneer je er chloor of fluor aan gaat plakken.
Klik om te vergroten...

Neem ik alvast nooit meer die fluoramfetamines. Vergif voor het lichaam. Je kan niet ff lekker snatsen als met basis amfetamines.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Duwd zei:
@Dirkjan

Vraagje over neurotoxiciteit. Begint zoiets als bij de eerste milligrammen of start het pas wanneer je voor tientallen uren zit te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt per stof. Er is altijd wel een dose-respons ratio ja, wat betekent dat heel weinig minder schadelijk is dan heel veel. Het punt is vooral dat het heel lastig is om neurotoxiciteit te kwantificeren. Daardoor is het lastig vergelijken welke stof nou meer of minder neurotoxisch is, en bij welke dosis nou onacceptabele schade optreedt. Om daarachter te komen is heel veel onderzoek nodig. Daarom weten we wel het een en ander over de neurotoxiciteit van middelen zoals amfetamine, methamfetamine en ketamine, maar veel minder over allerlei andere drugs.
f
fadi_92Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
tja
dat zijn de risico's van drugs
Klik om te vergroten...
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
fadi_92 zei:
Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen
Klik om te vergroten...
*dit zijn geen "medicijnen" dit is drugs

en eigen verantwoordelijkheid imho

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."