#1
Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken!3cmc vind ik best lekker ,maar voor mij te schadelijk en te aanlokkelijk.
Tolerantie bouw je te snel op. Waardoor je te veel neemt. Waardoor je te veel chloor tot je op neemt. Dit gaat op je hartslag slaan en als je het nasaal gebruikt...mag je hopen dat je geen infectie krijgt. Als je er gevoelig voor chloor bent zou ik het niet nasaal nemen.
Spreek uit ervaring.