#1
Vaag figuur ben je! 2 tot 4 weken max max is het bij benzo anders kun je rare zaken meemaken. Ook 3 mg lorazepam is een hoeveelheid die voor de 1 laag lijkt, maar voor anderen wel degelijk enorme hoeveelheden zijn. Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt is mijn conclusie.Dat is raar, want 3 mg is geen hele hoge dosis lorazepam en 6 maanden is niet zo lang. Misschien ben je gewoon heel gevoelig maar kan me ook goed voorstellen dat verwachting en placebo een grote rol hebben gespeeld. En ontwenning van 3 mg lorazepam voor 6 maanden is echt niet gevaarlijk. Dat is gewoon onzin. Benzo ontwenning is alleen gevaarlijk in hele extreme gevallen.
En ik heb zelf ervaring met een verslaving waar ik U tegen zegt en was groot en deels na ongeveer 6 maanden op 0.25 mg Xanax en lichaam smeekte om 0.5 mg Xanax.