#1
Aansteller! GHB verslaving bestaat niet. Placebo in de vorm van 2 cl water en echt zit allemaal tussen je oren!Hoewel ik zelf GHB overigens veel erger vond dan benzos en opiaten bij elkaar. Dat was echt een verschrikkelijke ontwenning. Dat is het enige middel dat ik echt nooit meer zou nemen door de angst voor de ontwenning.
Grapje, ik weet even niet precies wat je probeert te zeggen, maar volgens mij heb je meer meegemaakt dan de gemiddelde drugsgebruikers en probeer je iets duidelijk te maken, waar zeker een kern van waarheid in verscholen zit!
Succes met een evenwichtig leven en ik zelf kan weer perfect leven met placebo gelukkig!

