#1
3 weken Cuba!
Ik ben wel benieuwd, wat zie jij als een "lifetime" voorraad?Genieten van de opgebouwde ālifetimeā voorraad van enkele RC middelen.
Haha ik hou de hoeveelheid voor mezelf, maar ben al wat ouder, dus lifetime is voor mij overzichtelijker dan voor veel andere leden hier.Ik ben wel benieuwd, wat zie jij als een "lifetime" voorraad?![]()
''We had two bags of grass,Ik ben wel benieuwd, wat zie jij als een "lifetime" voorraad?![]()
Ik ben wel benieuwd, wat zie jij als een "lifetime" voorraad?![]()
Haha ik hou de hoeveelheid voor mezelf, maar ben al wat ouder, dus lifetime is voor mij overzichtelijker dan voor veel andere leden hier.
Genoeg voor vele vele jaren bij (in mijn ogen) normaal en recreatief gebruik.
Mijn ervaring is inderdaad dat een lifetime stash altijd sneller op gaat dan gedacht..Not that we needed all that for the trip, but once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.''
Haha ik hou de hoeveelheid voor mezelf, maar ben al wat ouder, dus lifetime is voor mij overzichtelijker dan voor veel andere leden hier.
Genoeg voor vele vele jaren bij (in mijn ogen) normaal en recreatief gebruik.
Daar is inderdaad wel wat geld in gestopt.Dan heb je er even wat geld tegen aan gegooid afgelopen tijd denk ik. Of ben je al lang bezig en langzaam die kluis aan het vullen?
Die laatste zin herhaal ik maar al te vaak. Een maat van mij deed dat ook. Helaas is hij er niet meer door zelfmoord. Maar wat een mooi koffertje had hij destijds''We had two bags of grass,
seventy-five pellets of mescaline,
five sheets of high powered blotter acid,
a salt shaker half full of cocaine
and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers
and also a quarter of tequila,
quarter of rum, a case of Beer,
a pint of raw ether
and two dozen amyls.
Not that we needed all that for the trip, but once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.''
Ik heb al lang een andere vendor gevonden. Verzendt vanuit de hele wereld. Geen douanegezever. Rara? Yeps, de maffia. Zeer professioneel georganiseerd š
Dit. Alleen 4RMPH vind ik het nog een beetje waard, het verbod zou eigenlijk een goed moment zijn om, na hard drugs en jaren RCās; dan te stoppen met RCās. Maar, eigenlijk wil ik dat moment ook weer niet laten bepalen door de politiek. āThe war on drugsā (zelfs op wiet) is de meest averechts werkende en dure wetgeving ooit (het gevolg dan). Het kost miljarden, heeft een gigantische onderwereld veroorzaakt, en de Taghās van deze wereld groot gemaakt. De drugs, zoals coke zijn er dus ook niet door verdwenen: Enkel populairder; en tegelijkertijd gevaarlijker en uit zicht geraak bij de overheid: Dus juist wie vindt dat het zo slecht en schadelijk is, zou voor reguleren moeten pleiten: En hovendien, je kan geen opiumlijst eh war ons drugs hebben zolang alle āargumentenā tegen alcohol ook gelden:Ik heb ruim 60 verschillende drugs uitgeprobeerd. Ik vind het goed zo. Bij de meeste middelen dacht ik achteraf "eigenlijk is het origineel beter". Sowieso kon ik steeds minder goed aan mezelf uitleggen waarom ik het eigenlijk zó belangrijk vond om nog een heel nieuwe drug te nemen. Zeker omdat ik daarmee grote risico's nam voor mijn eigen gezondheid.
Ik zal niet zeggen dat ik echt absoluut nooit meer een nieuwe drug zal proberen. Maar de drive om weer grenzen te verleggen is wel verdwenen eigenlijk.
Eerst was het top, toen goed, toen zwak.Eerst was het 4mmc, 3mmc, toen 2mmc, en ze zullen vast wel weer een nieuwere variant erop verzinnen die misschien wel legaal te verkrijgen is. En zoniet zoek ik het gewoon op een buitenlandse website ofzo of via het darkweb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."