Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ga jij doen NA het research chemicals verbod?

Wat ga jij doen NA het research chemicals verbod?

76 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eigenlijk niets. Ik heb jaren stimulanten misbruikt van speed naar 3-FA naar 2-FMA dagenlijks.
Nu al 4 maanden clean!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk stop ik ermee.

Drugs zijn toch al een stuk minder interessant geworden, ik word ouder, heb veel verantwoordelijkheden en haal ook een stuk meer voldoening uit het echte leven dan uit drugervaringen.

Ik vind het ergens wel goed geweest.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zal niet meer lang duren voordat een deel van de RC's verboden zal worden.
Dan zullen de legale RC vendors het dus ook niet meer in de verkoop mogen hebben.
Ik ben eens benieuwd wat jullie doen NA het verbod.
Is het dan mooi geweest? Ga je op zoek hoe je er toch aan komt? Stap je over op een nog legale RC (bv van stimulant naar benzo)?

Om te beginnen:
Ik moet bekennen dat ik afgelopen tijd best nog wat stofjes heb geprobeerd. Vooral door het verbod wat er aan komt. Mijn hele leven ben ik al nieuwsgierig aangelegd en zo ook nu. RC benzo's kocht ik al een tijdje en gebruik ik niet veel. Als het verbod hier niet voor in gaat koop ik er misschien nog eens een paar per jaar. Maar voor de stimulanten is het mooi geweest. Ik ga me niet verknochten in het illegale circuit ofzo.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er de afgelopen weken ook een aantal uitgetest nog (zie je andere topic voor uitgebreid verslag 😅).
Maar ik vind ze niet bijzonder genoeg om ze nog te gaan zoeken in het illegale circuit straks. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd en ik vind het wel prima zo.
RC benzo's ga ik al helemaal niet meer aan beginnen na mijn Bromozolam-verslaving. Daar blijft ik ver van uit de buurt.
Er zijn nog wel een aantal RC's die we gebruiken die niet verboden worden, zoals disso's. Dus die blijven we wel gewoon af en toe gebruiken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ruim 60 verschillende drugs uitgeprobeerd. Ik vind het goed zo. Bij de meeste middelen dacht ik achteraf "eigenlijk is het origineel beter". Sowieso kon ik steeds minder goed aan mezelf uitleggen waarom ik het eigenlijk zó belangrijk vond om nog een heel nieuwe drug te nemen. Zeker omdat ik daarmee grote risico's nam voor mijn eigen gezondheid.

Ik zal niet zeggen dat ik echt absoluut nooit meer een nieuwe drug zal proberen. Maar de drive om weer grenzen te verleggen is wel verdwenen eigenlijk.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga nog wat dingen uitproberen die nog niet verboden zijn en misschien DMT proberen te isoleren.

Heb een bloedhekel aan geörganiseerde criminaliteit en vind veel coffeeshopmensen lullen met vingers.

Toch nog wel met een base- of methpijpje in mijn waffel en misschien nog een naald of wat in mijn arm.

Toch... spul waarvoor gemoord wordt, moet ik dat gaan sponsoren?
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach het wordt ietsjes lastiger maar het gebruikt blijft altijd wel wat ze ook bedenken of doen. ik hou me daar niet mee bezig heb voldoende. En anders vind je via via wel wat of onder een balie bij een shop.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb voorraad genoeg..... denk ik.

Cannabis is te kweken en paddestoelen ook.

Verder is het isoleren, of ten minste concentreren, van alkaloïden uit natuurlijke bronnen, mij niet vreemd.

Komt wel goed dus
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Massaal aan de disso's
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeqwyar zei:
Ach het wordt ietsjes lastiger maar het gebruikt blijft altijd wel wat ze ook bedenken of doen. ik hou me daar niet mee bezig heb voldoende. En anders vind je via via wel wat of onder een balie bij een shop.
Klik om te vergroten...
Daarom... daarom...
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeebats zei:
Massaal aan de disso's
Klik om te vergroten...

Disso en benzo wordt al snel volgend verbod vrees ik
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik blijf lekker nuchter. Dat bevalt me uitstekend. Ik kan toch helemaal geen maat houden en ik heb wat leipe (bij)werkingen gehad met de RCs die ik heb gehad, o.a. (deels) gevoelloze vingers na een NEP binge en een superweirde state of mind na een gram Isopropylphenidate in een nacht (niet nadoen!) en wakker worden onder de blauwe plekken na een hoge dosis Flualprazolam. Dat is wel ff genoeg voor een mensenleven :wink:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor 2c's de illegale markt op, hoop dat iemand de 6-apb bel hoort rinkelen en het ook aandurft die te gaan produceren en uitbrengen.

Verder gewoon lekker terug naar de classics die sowieso al zwart of smart verkrijgbaar waren.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een paar honderd euro aan RC's die illegaal worden en ik denk dat ik daar echt wel ver mee vooruit kan gezien mijn frequentie.

Hopelijk zit ik dan ook een andere levensfase, waardoor deze "hobby" ook niet echt meer prio heeft.

Mocht er toch wat niche zijn wat ik wil hebben ga ik rondkijken op de darkweb. Daar zie ik niet nauwelijks RC's behalve cathinones maar wellicht veranderd dat tegen die tijd.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#15
, ik ben blij eigenlijk nooit rc’s te bestellen. Enigste RC’s die ik heb besteld waren Euthylone, (4aco-met en 4ho-mipt was leuk spul maar de werkingsduur te kort) 4ho-mipt zou ik toch nog wel eens een keer willen proberen vanwege de aparte visuals.zou zelf nog MaL willen maar is me wat te duur zo een blisterpack. 2C-E zie ik wel voor bij komen maar daar staat dan bij 25-ENbome en wordt verkocht als 1000ugl dus dit is mij te shady.

Wat ik na t verbod doe? Geen idee denk even kijken wat er dan nog verkocht wordt en maar ff kijken of daar wat leuks tussen zit.
Veel stoffen zullen niet de illegale markt op gaan omdat de markt dan te groot wordt, dealers kunnen t niet bij houden 10-15 verschillende stoffen te verkopen die ook nog eens zuiver zijn en veel stoffen is de gebruikersgroep te klein voor IMO immers hebben de meeste gemiddelde gebruiker geen enkele weet van alle RC’s
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zit net door dit topic mijn voorraad te bekijken en ik denk dat ik met 5 - 10 pellets per 2/3/4-FMA, 2/3-FEA, 6-APB, 5-MAPB, 2-MMC en nog een paar combo's van mijn vendor genoeg heb voor de rest van mijn leven. Vooral aangezien ik van plan ben minder te gaan gebruiken kan ik hier nog wel ff mee vooruit
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mij veranderd er niet zo veel, heb alleen 1 keer 2cb, 4fa & 4mmc geprobeerd.
Wel ben ik benieuwd naar 5meo dmt en NEP.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
3 weken Cuba!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Genieten van de opgebouwde ‘lifetime’ voorraad van enkele RC middelen.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Genieten van de opgebouwde ‘lifetime’ voorraad van enkele RC middelen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd, wat zie jij als een "lifetime" voorraad? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."