#1
Hah geen idee. Vroeger was 4-FA bijvoorbeeld heel makkelijk te krijgen en helemaal in. Toen gebruikte ik alleen nog geen drugs en ik heb dit dus niet mijn collectie. Is ook nergens te verkrijgen tegenwoordig. Was leuk geweest om een beetje over te hebben om te bewaren. Wellicht over 50 jaar is hetzelfde geval bij mijn eerder genoemde middelen. Voor vele niks waard maar voor enige psychonaut voor onschatbare waarde. 4-ho-met vind ik bv helemaal geweldig (echt wel de moeite waard!!! dat zeg ik niet heel vaak hoor), misschien is dit over 50 jaar wel helemaal van de aardbodem verdwenen. Ik ben wel benieuwd hoeveel 1 gram goede kwaliteit 6-apb dan waard is bijvoorbeeld (ook al gaat mijn voorkeur alsnog naar MDMA om eerlijk te zijn).Dan denken ze: "al die afkortingen WTF ! Is dat om muizen mee te verjagen ?"