Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"miles zei: Alleen t bord opwarmen en daarna je coke of 3m er op leggen en verpulveren, dan droogt het mooi en kun je het superfijn verpoederen Klik om te vergroten... Maar 3m sowieso al droog? In kristal en poeder vorm"
"Passiegebruiker zei: Je moet ook alleen her bord er in doen… niet de 3mmc haha Klik om te vergroten... Ahh zo haha , ja hotplaten idk of t zin heeft met 3m t heeft sowieso een rare kut structuur met lijntjes leggen, t plak aan mekaar en wil geen poeder worden"
"Neo-Shulginist zei: Ja de zakjes zijn wel wat veel afval voor weinig wiet. Ik vind het wel goed dat die van cellofaan gemaakt zijn, want cannabinoïden plakken daar niet aan en je krijgt er ook geen stukjes plastic van in je wiet. Klik om te vergroten... Nog even terug komend op de verpakkingen van de zo ge heten “StaatsCannabis” Plastic en verwanten ervan zijn een probleem in deze maatschappij. Denk hierbij aan Petflessen, verpakkingen etcetera.. de overheid is vóór het klimaat als in minder plastic maaaarrr ondertussen keurt het wel goed dat Cannabis wordt verkocht in te grote verpakkingen… lijkt het dan? Natuurlijk ik ben niet dom , ik weet zelf ook dat er meer werkprocessen en al aan voorafgaat maar alsnog."
"Raoul_Duke zei: Ik heb de laatste tijd behoorlijk wat legaal spul gekocht bij verschillende shops in Tilburg. Kwaliteit van de weed is over het algemeen behoorlijk goed en relatief goedkoop. Verpakking varieert nogal per leverancier, maar is over het algemeen netjes. THC percentages variëren van 15 tot 28%. Hash heb ik ook een aantal keren gekocht. Als het gaat om stoned worden, dan lukt dat prima, maar de smaak is niet optimaal. Beste ervaringen heb ik met de static hash die van verschillende soorten wordt aangeboden met THC percentages van rond de 50 procent. Smaakt redelijk, maar vooral ideaal om edibles van te maken, aangezien je erg veel THC krijgt voor je geld. Ook hebben ze tegenwoordig vapes met een halve gram rosin erin (als ik het me goed herinner 64 en 66% THC). Zowel een indica als een sativa. Beetje gemengde gevoelens hierover. De smaak is prima, het werkt prima en zeer snel en je ruikt er niet heel veel van, waardoor je vrij anoniem op straat of binnen kan roken. Nadeel is dat je vaak flink hard moet hijsen om wat binnen te krijgen. Volgens de medewerker in de shop hadden al meerdere mensen hierover geklaagd. Daarnaast is zo'n vape nogal prijzig. Ongeveer 20 euro duurder dan de rosin, die ook los verkrijgbaar is. Nogal een groot prijsverschil voor een wegwerp vape (wel oplaadbaar). Verwacht van de rosin trouwens geen topkwaliteit, zoals in het minder legale circuit wel eens beschikbaar is. Maar de prijs is dan ook de helft lager als wat ik voor topkwaliteit wel eens betaald heb. Alles samen ben ik erg positief over het experiment. Fijn idee om te weten dat de weed echt schoon is, qua weed ruim voldoende keuze en ook nog eens fijn geprijsd. Het wordt wel tijd dat er ook edibles beschikbaar komen. Ik heb deze slechts een keer gezien in een shop en dat waren erg dure bonbons met maar 5mg THC per bonbon. Zaten wel in een mooi doosje. Klik om te vergroten... Bij welke shop verkopen ze die vapes of mag dat hier niet genoemd worden? Zo niet dan zoek ik zelf wel bij de shops"
"Raver zei: Mag hier niet vernoemd worden. Misschien even greenmeister checken. Klik om te vergroten... Oke danku"
"guap zei: En nu zijn de pillen beresterk😂 Laatst kwam een vriend van me aan met pillen van 350mg, vanzelfsprekend dat ik even oversloeg met mijn 65kg Klik om te vergroten... Nou dat betwijfel ik"
"wanneer? Afgelopen nacht on 02:00 Met wie? Alleen plus mijn fiets Hoeveel MG 2C-B? Uh teveel op het oog gedoseerd gaat normaal altijd goed😅 nou hier beginnen we , dit wordt toch maar een kort verhaal want ben slecht in trip reports schrijven. Gister avond een lijntje 2C-B genomen ik denk van omstreeks 50MG was uiterlijk niet mn bedoeling. Ik besefte dit eigenlijk pas 15 minuten later dat ik teveel had genomen De body load en nausea waren zo verschrikkelijk sterk dat ik 2 x heb moeten over geven. De visuals waren daarin tegen erg sterk hahaha, heel mn wereld draaiden en had t volledige spectrum van de effecten van 2C-B. Na 1 uurtje toen de come up gezakt was en de nare lichamelijke effecten verdragen waren heb ik 80MG+- ketamine genomen hier begon de trip echt ik had levensechte open eye visuals denk aan tracers , fonkelingen , morphing , drifting wat over sloeg op full machine shapes en dat allemaal terwijl ik aan het fietsen was. Toen ik thuis was ben ik lekker in bed gaan liggen volledig in het donker, en wauw🤩 😆😆 die afterglow (lichamelijk en visueel) was heerlijk ik belande in volledige andere ruimtes. Mijn werkplek kreeg ik in een keer voor me te zien maar dan op een hele aparte en vette manier, ook mijn collegas kwamen er in voor. ik had volledige controle over de visuals ook over de kaleidoscopen en kleuren. Dit was t zo een beetje ik ben echt slecht in dingen op tekst overzetten heb nog wel meer gezien maar weet niet hoe ik t moet beschrijven. Een ding weet ik wel en dat is dat dit een van de meest Mooie trips ooit was die ik heb gehad🤩🤩"
"Neo-Shulginist zei: Moraal van het verhaal: 2C-B kan je het best eyeballen? 😅😂 Klik om te vergroten... In principe wel maar had wel alcohol gedronken dus verkeerd ingeschat , heb t al meerdere malen ge eyeballed , oraal en nasaal en ging altijd top. Nu weer een ervaring en lesje rijker 😅👍🏻"
"Roze Olifant zei: Even los van het eyeballen, waarom de combinatie met alcohol? Alcohol kan de intensiteit van de trip afvlakken, en ongewenste lichamelijke effecten van 2C-B juist versterken. Alleen daarom al is psychedelica x alcohol over het algemeen een sterke afrader. Gevoelsmatig ‘bijten’ die twee elkaar ook i.m.o. Klik om te vergroten... Ja was niet perse in combinatie had 2 uur van te voren voor het laatst gedronken en had maar 3 biertjes op 2x bavaria 1x leffe blond 6,6 procent 250ML en die gedronken in 2 uur tijd. En voelde me heel goed en had erg zin om te trippen. “volgende keer nuchter erin stappen” zo ver was ik zelf ook al. Heb r alsnog zeker heel erg van genoten aangezien dit een van me mooiste en lekkerste trips ooit was😆🤩+ eyeballen is iets wat ik zelf wel besluit of t verstandig of niet is. Andere stoffen gebruiken ik niet, die eyeball gevoelig zijn dus dat zit wel safe. Ik fuck niet met benzo’s , opiaten , stimulanten"
"Passiegebruiker zei: Het beste werkt is als je een bord in de magnetron doet, echt goed het maakt dat je heb bijna niet kan pakken. Snel de coke er op leggen en met het pasje versprijden zodat de olie/vocht direct verdamt, Zo versnijden ze het ook vaak. (Sukkels) Ook is dit mogelijk met 3MMC Klik om te vergroten... Met 3mmc? Wat gebeurd er dan? Als je 3m in de magnetron doet?"