Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs of je vriendin

drugs of je vriendin

83 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zelf zou niet snel met een meisje gaan die je voor zo een keuze stelt. voor mij is het leven en laten leven. ook in een relatie. maar als je dat meisje echt leuk vind en je bent bereid met drugs te stoppen...sjah, dan is daar je antwoord he. zou er in ieder geval niet over gaan liegen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je haar kan laten zien dat je gebruik niet problematisch is voor jezelf, en dat je relatie er ook niet onder leidt, dan zou ze het makkelijker accepteren. Ik zou zowieso even een goed gesprek met haar hebben over de drugs, want een grote kans de ze er een verkeerd beeld over heeft.

Als ze het toch echt niet wil dat je niet gebruikt zou ik voor haar kiezen! Drugs kun je kopen, liefde niet :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petrovic zei:
Als je haar kan laten zien dat je gebruik niet problematisch is voor jezelf, en dat je relatie er ook niet onder leidt, dan zou ze het makkelijker accepteren. Ik zou zowieso even een goed gesprek met haar hebben over de drugs, want een grote kans de ze er een verkeerd beeld over heeft.

Als ze het toch echt niet wil dat je niet gebruikt zou ik voor haar kiezen!
Drugs kun je kopen, liefde niet :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd man
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze vind jou toch leuk om wie je bent, en heeft je ook leren kennen als een hele leuke jongen, die wel eens wat drugs nuttigt, niks mis mee toch?

Ze kan jou niet dwingen om dat nooit meer te doen, dat is toch hypocriet?

peace
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou persoonlijk voor het meisje gaan :wink: is het eens uit,dan kun je toch terug drugs nemen :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou voor alle twee gaan
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
vriendin natuurlijk
drugs dienen bijzaak te blijven in het bestaan :sunglasses:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flugeltje zei:
Ik zou voor alle twee gaan
Klik om te vergroten...
inderdaad, gewoon stiekem doen :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je daartussen twijfelt zou ik echt eens kijken hoe belangrijk drugs voor mij is als ik jou was.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
yeti zei:
vriendin natuurlijk
drugs dienen bijzaak te blijven in het bestaan :sunglasses:
Klik om te vergroten...

je hebt gelijk,yeti :rock:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een huwelijk gesloten met transcendentie. :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Atropa zei:
Ik heb een huwelijk gesloten met transcendentie. :grin:
Klik om te vergroten...

Allemaal goed en wel dat je zulke woordenschat hebt Marky, maar je moet nog wel verstaanbaar blijven he..


Transcendentie betekent letterlijk "het voorbij-schrijden", en slaat op het " boven iets staan".
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn vriendin is er ook op tegen. heb een keer goed met haar gepraat, en nu weet ze dat ik het verstandig doe en het gewoon voor mij een manier is om af en toe wat extra te genieten van het leven.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jammer genoeg bouw ik alleen vertrouwensband op met een vrouw, als ik de volledige macht heb over haar :(
Door drugs kunnen hun gedrag veranderen...Mensen en drugs = taboe als er liefde aanwezig is.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat vreemd om te zeggen,maar ik wil geen vriendin,die aanvaardt dat ik drugs neem,ben ik toch ne rare :tearsofjoy: :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Wat gebruik je dan?
Klik om te vergroten...
Wat boeit dat?


OT: Als je moet kiezen in een relatie om die relatie te behouden zit er iets scheef. Persoonlijk vind ik niet dat je moet hoeven kiezen zolang het gebruik recreatief/met verstand is.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
Angramar Temenos zei:
Wat gebruik je dan?
Klik om te vergroten...
Wat boeit dat?
Klik om te vergroten...

Er is wel een groot verschil tussen af en toe blowen en recreatief paddo-gebruik, en tussen bijv. heroine/cocaine.
Het maakt mij vrij weinig uit als mijn vriend zou blowen, maar als hij zich te vaak helemaal zou uitleven met allerlei harddrugs, maakt mij dat wel uit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil iemand die verstandig is en een scherpe opmerkingsgave heeft...


Fuck, dus toch maar lesbi worden dan......
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drugs is bodemloos, een stabiele vriendin niet..
Met drugs verander je uit eindelijk in een zielig hoopje ellende, met een stabiele vriendin is dit wel anders. Maar fuck het allebei trouwens..
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
op de eerste plaats komt toch je vriendin :hearteyes: ,of zijn jullie zooo hopeloos aan de drugs? :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."