Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een paar gram speed & hoop alcohol, daar wel kapot ziek van geworden.. niet echt chille combinatie bewijst alweer."
"nou dat is bij mij het probleem met mijn vriend, hij wilt niet dat ik gebruik.. hij doet t zelf ookweleens, maar ik doe het toch stiekem maar ga daar helemaal mee kappen, dit is niet leuk meer. Savonds smst hij wat gaje doen? en ik stuur terug jah chillen bij vriendin.. en om half 1 nog een smsje sturen wat ik dan al bijna niet meer kan..om te zeggen dat ik ga slapen, terwijl ik dus een hele nacht ga doortrekken..mmm ik ga alleen nog maar gebruiken als er een grote party is.. niet bij iemand thuis. Als ik jou was zou ik gwoon voor die vriendin kiezen, als het uit is kunje weer verder gaan met gebruiken toch?"
"ik werd ongeloviglijk geil van xtc, heb nog nooit zoon wilde sex gehad, was trouwens afgelopen zaterdag.. & het staat nog goed in mijn gedachten geschreven!"
"zoals hier boven al gezegt word, als je een beginnende gebruiker bent en je neemt goede pep dan blijf je wel wakker, als ik gesnoven heb dan rook ik daarna 1 joint puur wiet & dan kan ik 'redelijk' slapen"