Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelfs als het echte liefde is gaat het je niet lukken te stoppen als je al zo ver heen bent.. Ik ga zelf met een jongen die aan de drugs zit en zie hem steeds meer veranderen. Altijd liegen dat hij niet gebruikt, maar dan komt de aap uit de mouw en heeft hij er 1000 euro doorheen gejaagd in een week.. Hij gaat naar de klote en ik samen met hem, ik gebruik zelf niet, maar kan hem niet loslaten.. Weet niet meer wat ik moet doen"
"Drientje zei: JossieJoosten zei: Zelfs als het echte liefde is gaat het je niet lukken te stoppen als je al zo ver heen bent.. Ik ga zelf met een jongen die aan de drugs zit en zie hem steeds meer veranderen. Altijd liegen dat hij niet gebruikt, maar dan komt de aap uit de mouw en heeft hij er 1000 euro doorheen gejaagd in een week.. Hij gaat naar de klote en ik samen met hem, ik gebruik zelf niet, maar kan hem niet loslaten.. Weet niet meer wat ik moet doen Klik om te vergroten... Lieverd, ik geef je 1 raad, wegwezen! Ik heb dit ook meegemaakt en ja het doet pijn, maar geen enkele jongen is het waard om jou mee in de rotzooi te trekken! Geen enkel mens verdient het om meegesleurd te worden in de rotzooi van drugs en wat daarbij komt kijken. Laat hem los, ga weg, pak je spullen en verdwijn. Voor je het weet zit jij tot aan je nek in de shit en wil je dat? Ik weet hoe het voelt om in een hoek gedreven te zijn door dealers die je niet kunt betalen, en dat voelt heel kut. Zo kut dat ik het laatste restje eigenwaarde bijna aan de kant had gezet. Laat jou dat niet gebeuren! Echt je bent het niet waard! Dit is geen keuze, je vriendje of drugs, deze keuze is jou of je vriendje mét drugs. En wat die keuze betreft zou ik als een egoïstisch varken voor mezelf kiezen, want drugs gebruikers kun je niet helpen, die kunnen alleen zichzelf helpen, trust me! Klik om te vergroten... Ja je hebt gelijk, ik weet het.. Een drugsgebruiker kan ook alleen zichzelf helpen. Hij wil geen professionele hulp inschakelen en mijn ervaring is dat het hem zelf toch niet lukt. Ben er vaak ingetrapt, blij dat hij weer aankwam, maar lang heeft hij het nooit volgehouden. We hebben ook heel andere levens, hij heeft andere vrienden, ik zou niet het meisje zijn dat je bij hem verwacht. Maar het moeilijke is dat het al moeilijk is om je vriendje te verliezen, maar helemaal als je weet dat hij zo verloren is. Hij heeft geen eigenwaarde meer, hij vind zichzelf niets, hij heeft boetes en ik denk dat hij de hoop zelf heeft opgegeven. Vind het alleen zo erg, een jongen van 21, en ik weet hoe hij kan zijn.. Het is zo zonde, leve de gebruiker die het volhoud het alleen op feestjes te doen, maar die troep kan levens zo verwoesten.."