#1
stuiterbal. zei:nou dat is bij mij het probleem met mijn vriend, hij wilt niet dat ik gebruik.. hij doet t zelf ookweleens, maar ik doe het toch stiekem maar ga daar helemaal mee kappen, dit is niet leuk meer. Savonds smst hij wat gaje doen? en ik stuur terug jah chillen bij vriendin.. en om half 1 nog een smsje sturen wat ik dan al bijna niet meer kan..om te zeggen dat ik ga slapen, terwijl ik dus een hele nacht ga doortrekken..mmmik ga alleen nog maar gebruiken als er een grote party is.. niet bij iemand thuis.
Als ik jou was zou ik gwoon voor die vriendin kiezen, als het uit is kunje weer verder gaan met gebruiken toch?![]()
Quote of the year 2008! haha...
ik ga alleen nog maar gebruiken als er een grote party is.. niet bij iemand thuis.