Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs of je vriendin

drugs of je vriendin

83 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
stuiterbal. zei:
nou dat is bij mij het probleem met mijn vriend, hij wilt niet dat ik gebruik.. hij doet t zelf ookweleens, maar ik doe het toch stiekem maar ga daar helemaal mee kappen, dit is niet leuk meer. Savonds smst hij wat gaje doen? en ik stuur terug jah chillen bij vriendin.. en om half 1 nog een smsje sturen wat ik dan al bijna niet meer kan..om te zeggen dat ik ga slapen, terwijl ik dus een hele nacht ga doortrekken..mmm :rolleyes: ik ga alleen nog maar gebruiken als er een grote party is.. niet bij iemand thuis.
Als ik jou was zou ik gwoon voor die vriendin kiezen, als het uit is kunje weer verder gaan met gebruiken toch? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Quote of the year 2008! haha...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ze is weg en ik ben weer lekker van het patje, ik heb besloten om voorlopig nog even door te feesten en even geen serieuze relatie aan te gaan, ik wil gewoon nog even een paar jaartjes lekker gebruiken en jong zijn, en later bij de open haard tegen mijn kinderen vertellen wat ik nou allemaal uitgefreten heb, een soort mooie nostalgische verhalen verzamelen nou ik nog jong ben, dan maar even zonder de vrouwtjes...

mocht er een vrouw bestaan die net zo`n freak is als ik, niet alleen qua drugs

vrijwilligers?? :P :P
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
...
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
allebei :3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."