#1
Mindgamer zei:Weer een woord die Marky van mij heeft overgenomen![]()
Dat lijkt mij nagenoeg onmogelijk, als je namelijk wist wat transcendentie was, waren drugs op dit moment niet bodemloos geweest.
Mindgamer zei:Weer een woord die Marky van mij heeft overgenomen![]()
De benamingen die jij om Transcendentie vormt, kun je makkelijk associëren met het boven staan van iets: "los staan van bedradingen", "weerloos en naakt zijn" en "los van voorstuwing en bevroren tijdsontwikkeling"Atropa zei:Mindgamer zei:Weer een woord die Marky van mij heeft overgenomen![]()
Dat lijkt mij nagenoeg onmogelijk, als je namelijk wist wat transcendentie was, waren drugs op dit moment niet bodemloos geweest.Heeft weinig te maken met ergens boven staan of overstijgen. Maar eerder kwestbaar en weerloos naakt zijn, los van voorstuwing en bevroren tijdsontwikkeling. Voor de rest krijg je een knuffel.
Drientje zei:Als iemand mij zou laten kiezen dan probeert de persoon niet van MIJ te houden maar van iemand die hij denkt dat ik kan zijn. Drugs en Doortje horen bij elkaar. Ik gebruik recreatief, 1 keer in de 2-3 weken een zegel lsd en soms wat speed of mdma, ayahusaca 1 x in de 4-5 maanden en andere psychedelica wanneer het me aangeboden wordt, wat bijna nooit is, dus vind ik mijn gebruik heel erg normaal.
Als ik een relatie zou krijgen waarin de persoon mij vraagt te kiezen voor hem.haar of drugs dan denk ik dat ik voor de drugs zou kiezen. Ik heb erg veel te danken aan drugs, zowel slecht als goed, dus vraag me niet te kiezen, Have me with, or don't have me at all....
Ik heb een enorme dosis verstand. De drugs hebben mij gemaakt tot wie ik ben, accepteer het of bemoei je er niet mee, wat weet jij nou van mij situatie?cronos zei:Drientje zei:Als iemand mij zou laten kiezen dan probeert de persoon niet van MIJ te houden maar van iemand die hij denkt dat ik kan zijn. Drugs en Doortje horen bij elkaar. Ik gebruik recreatief, 1 keer in de 2-3 weken een zegel lsd en soms wat speed of mdma, ayahusaca 1 x in de 4-5 maanden en andere psychedelica wanneer het me aangeboden wordt, wat bijna nooit is, dus vind ik mijn gebruik heel erg normaal.
Als ik een relatie zou krijgen waarin de persoon mij vraagt te kiezen voor hem.haar of drugs dan denk ik dat ik voor de drugs zou kiezen. Ik heb erg veel te danken aan drugs, zowel slecht als goed, dus vraag me niet te kiezen, Have me with, or don't have me at all....
drugs en doortje horen bij elkaar?
Als ik een relatie zou krijgen waarin de persoon mij vraagt te kiezen voor hem.haar of drugs dan denk ik dat ik voor de drugs zou kiezen. Ik heb erg veel te danken aan drugs, zowel slecht als goed, dus vraag me niet te kiezen, Have me with, or don't have me at all....![]()
drientje niks tegen jou hoor,maar neem het mij niet kwalijk...ik dacht echt dat je een vrouw met een hoge dosis verstand was,nu moet ik toch mijn mening herzien...sorry,maar het kwetst mij als je zulke dingen zegt...hoog tijd dat je defintief stopt met drugs(net als ik trouwens).

Je mag best op me reageren, geen probleem, maar je verdiept je niet in me. Het is mijn forum niet en ik ben ook geen Queen, zeer zeker niet.cronos zei:ik mag toch mijn gedacht zeggen zeker,net zoals anderen mij ook kritiek mogen geven...jij heeft ook wel eens kritiek op anderen,waarom mogen anderen eens geen kritiek geven dan op jou?het is net of jij de Queen hier bent...het is hier toch drugsforum en geen drientjes forum...nevermind,ik geef geen Quotes of reacties meer op jou...daar je toch agressief reageert...toch een gelukkig leven toegewenst vanwege cronos![]()
Drientje zei:Nee het hoeft niet ergens te stoppen. Blijkbaar zie jij drugs als vluchtmiddel. Je hebt veel meegemaakt en je vlucht in de drugs. Alleen al het feit dat je niet zelfverzekerd bent en je jezelf een beetje wegstopt af en toe bewijst dat. Ieder mens is het waard om er te zijn. Wees jezelf en wees trots op wat je doet, als jij jezelf niet leuk vind mét drugs dan is dat een probleem waar je aan moet werken, geef niet een middel de schuld en verwijt mensen die zich oke voelen bij hun gebruik niet.
Voor mij hoeft het nooit te stoppen, Albert Hoffmann nam zelfs op hele hoge leeftijd, en de man is over de 100 gegaan, nog af en toe een zegel lsd. Niet vaak, niet zo vaak als ik nu, maar hij had ook prioriteiten. Zo wil ik ook leven, en als hij de 100 gehaald heeft met lsd in zijn systeem, dan kan ik dat ook!
davie zei:Ik denk dat het nog wel aan meer dingen ligt, niet alleen wat en hoeveel gebruik je. Maar ook je leeftijd en vrienden groep.
Als je nu nog jong bent en een grote vrienden groep hebt waarvan iedereen altijd gebruikt, dan kan jij je misschien te snel laten meeslepen. Klinkt misschien gek, maar het gebeurt heel vaak. Zo is het nu eenmaal onder invloed van alcohol en vrienden wil je nog weleens een uitzondering maken. Hoevaak zijn er wel niet mensen die zeggen dat ze stoppen en uiteindelijk in het weekend toch meer met vrienden aan de snats zitten. Je moet dan liegen tegen je vriendin en zal geen stabiele relatie hebben.
Maar als je in een groep zit met een paar mensen die af en toe iets doen. Zoals blowen of zo, dan kan je toch makkelijk stoppen en is de keuze niet moeilijk lijkt mij.
Dus gebruik je vaak, dan zal het lastig gaan worden. Zeker als je nog jong bent. Gemiddeld genomen, of tenminste zoals ik in mijn omgeving ervaar ontstaat er dan toch weer een instabiele relatie met leugens. Je kiest dan niet tussen de drugs en je vriendin. Maar eerder tussen je vriendin en je vrienden.
Maar als je echt om haar geeft dan zou ik toch voor haar kiezen. En je kan het op z'n minst proberen. Uiteindelijk is liefde constructief en overmatig drugs gebruik destructief.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."