Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs of je vriendin

drugs of je vriendin

83 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Atropa zei:
Ik heb een huwelijk gesloten met transcendentie. :grin:
Klik om te vergroten...

Allemaal goed en wel dat je zulke woordenschat hebt Marky, maar je moet nog wel verstaanbaar blijven he..


Transcendentie betekent letterlijk "het voorbij-schrijden", en slaat op het " boven iets staan".
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vriendin is er ook op tegen. heb een keer goed met haar gepraat, en nu weet ze dat ik het verstandig doe en het gewoon voor mij een manier is om af en toe wat extra te genieten van het leven.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer genoeg bouw ik alleen vertrouwensband op met een vrouw, als ik de volledige macht heb over haar :(
Door drugs kunnen hun gedrag veranderen...Mensen en drugs = taboe als er liefde aanwezig is.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat vreemd om te zeggen,maar ik wil geen vriendin,die aanvaardt dat ik drugs neem,ben ik toch ne rare :tearsofjoy: :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Wat gebruik je dan?
Klik om te vergroten...
Wat boeit dat?


OT: Als je moet kiezen in een relatie om die relatie te behouden zit er iets scheef. Persoonlijk vind ik niet dat je moet hoeven kiezen zolang het gebruik recreatief/met verstand is.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Angramar Temenos zei:
Wat gebruik je dan?
Klik om te vergroten...
Wat boeit dat?
Klik om te vergroten...

Er is wel een groot verschil tussen af en toe blowen en recreatief paddo-gebruik, en tussen bijv. heroine/cocaine.
Het maakt mij vrij weinig uit als mijn vriend zou blowen, maar als hij zich te vaak helemaal zou uitleven met allerlei harddrugs, maakt mij dat wel uit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil iemand die verstandig is en een scherpe opmerkingsgave heeft...


Fuck, dus toch maar lesbi worden dan......
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugs is bodemloos, een stabiele vriendin niet..
Met drugs verander je uit eindelijk in een zielig hoopje ellende, met een stabiele vriendin is dit wel anders. Maar fuck het allebei trouwens..
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
op de eerste plaats komt toch je vriendin :hearteyes: ,of zijn jullie zooo hopeloos aan de drugs? :angry:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Do not negotiate with terrorists.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flugeltje zei:
Transcendentie betekent letterlijk "het voorbij-schrijden", en slaat op het " boven iets staan".
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Wiens uitleg is dat?

Het betekend gewoon een bestaan los van bedradingen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transcendentie

http://www.encyclo.nl/begrip/transcendentie

:wave:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja lijkt me geen moeilijke keus eigenlijk... Zou me niet eens afvragen over de drugs, eigenlijk alleen of het meisje leuk genoeg is *-) zoja, keuze duidelijk

Ik heb zelf een lange relatie gehad met een meisje wat net zo fanatiek gebruikte als ik... Een ding wat ik daarvan geleerd heb: ik hoop dat het volgende meisje waarmee ik een relatie krijg geen problemen heeft met blowen, het misschien zelf doet, en voor de rest superantidrugs is ! Is voor mij reden genoeg om het bij blowen te houden :)
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou als ik verlieft ben altijd voor de vrouw gaan natuurlijk. Maar aan de andere kant zoek je ook iemand die bij je past. Als je zo heel af en toe een keer samen wat kan nemen is dat natuurlijk veel geweldiger. Ik zou zelf nooit een vrouw willen die wekelijks of vaker sos, speed of hero gebruikt. Maar een keer samen 2c-b of paddo's op zijn tijd is geweldig en eerder goed voor je relatie.
J
JossieJoostenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelfs als het echte liefde is gaat het je niet lukken te stoppen als je al zo ver heen bent.. Ik ga zelf met een jongen die aan de drugs zit en zie hem steeds meer veranderen. Altijd liegen dat hij niet gebruikt, maar dan komt de aap uit de mouw en heeft hij er 1000 euro doorheen gejaagd in een week.. Hij gaat naar de klote en ik samen met hem, ik gebruik zelf niet, maar kan hem niet loslaten.. Weet niet meer wat ik moet doen :(
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind het zelf altijd vreemd als iemand zegt 'of dit niet meer doen of ik ben weg'...als je gek bent op iemand dan kan je er ook over praten...ultimatums stellen is zo cru...

Vind het zelf wel altijd heerlijk om dan na een feestje samen gaat afteren :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
JossieJoosten zei:
Zelfs als het echte liefde is gaat het je niet lukken te stoppen als je al zo ver heen bent.. Ik ga zelf met een jongen die aan de drugs zit en zie hem steeds meer veranderen. Altijd liegen dat hij niet gebruikt, maar dan komt de aap uit de mouw en heeft hij er 1000 euro doorheen gejaagd in een week.. Hij gaat naar de klote en ik samen met hem, ik gebruik zelf niet, maar kan hem niet loslaten.. Weet niet meer wat ik moet doen :(
Klik om te vergroten...

Lieverd, ik geef je 1 raad, wegwezen! Ik heb dit ook meegemaakt en ja het doet pijn, maar geen enkele jongen is het waard om jou mee in de rotzooi te trekken!

Geen enkel mens verdient het om meegesleurd te worden in de rotzooi van drugs en wat daarbij komt kijken. Laat hem los, ga weg, pak je spullen en verdwijn. Voor je het weet zit jij tot aan je nek in de shit en wil je dat? Ik weet hoe het voelt om in een hoek gedreven te zijn door dealers die je niet kunt betalen, en dat voelt heel kut. Zo kut dat ik het laatste restje eigenwaarde bijna aan de kant had gezet.

Laat jou dat niet gebeuren! Echt je bent het niet waard! Dit is geen keuze, je vriendje of drugs, deze keuze is jou of je vriendje mét drugs. En wat die keuze betreft zou ik als een egoïstisch varken voor mezelf kiezen, want drugs gebruikers kun je niet helpen, die kunnen alleen zichzelf helpen, trust me!
J
JossieJoostenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
JossieJoosten zei:
Zelfs als het echte liefde is gaat het je niet lukken te stoppen als je al zo ver heen bent.. Ik ga zelf met een jongen die aan de drugs zit en zie hem steeds meer veranderen. Altijd liegen dat hij niet gebruikt, maar dan komt de aap uit de mouw en heeft hij er 1000 euro doorheen gejaagd in een week.. Hij gaat naar de klote en ik samen met hem, ik gebruik zelf niet, maar kan hem niet loslaten.. Weet niet meer wat ik moet doen :(
Klik om te vergroten...

Lieverd, ik geef je 1 raad, wegwezen! Ik heb dit ook meegemaakt en ja het doet pijn, maar geen enkele jongen is het waard om jou mee in de rotzooi te trekken!

Geen enkel mens verdient het om meegesleurd te worden in de rotzooi van drugs en wat daarbij komt kijken. Laat hem los, ga weg, pak je spullen en verdwijn. Voor je het weet zit jij tot aan je nek in de shit en wil je dat? Ik weet hoe het voelt om in een hoek gedreven te zijn door dealers die je niet kunt betalen, en dat voelt heel kut. Zo kut dat ik het laatste restje eigenwaarde bijna aan de kant had gezet.

Laat jou dat niet gebeuren! Echt je bent het niet waard! Dit is geen keuze, je vriendje of drugs, deze keuze is jou of je vriendje mét drugs. En wat die keuze betreft zou ik als een egoïstisch varken voor mezelf kiezen, want drugs gebruikers kun je niet helpen, die kunnen alleen zichzelf helpen, trust me!
Klik om te vergroten...


Ja je hebt gelijk, ik weet het.. Een drugsgebruiker kan ook alleen zichzelf helpen. Hij wil geen professionele hulp inschakelen en mijn ervaring is dat het hem zelf toch niet lukt. Ben er vaak ingetrapt, blij dat hij weer aankwam, maar lang heeft hij het nooit volgehouden. We hebben ook heel andere levens, hij heeft andere vrienden, ik zou niet het meisje zijn dat je bij hem verwacht. Maar het moeilijke is dat het al moeilijk is om je vriendje te verliezen, maar helemaal als je weet dat hij zo verloren is. Hij heeft geen eigenwaarde meer, hij vind zichzelf niets, hij heeft boetes en ik denk dat hij de hoop zelf heeft opgegeven. Vind het alleen zo erg, een jongen van 21, en ik weet hoe hij kan zijn.. Het is zo zonde, leve de gebruiker die het volhoud het alleen op feestjes te doen, maar die troep kan levens zo verwoesten..
L
LombardosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn vriendin wou het eerst ook niet, leg gewoon uit welke drugs je gebruikt en wat de positieve (en de negatieve kantjes :wink: ) zijn van de bepaalde drugs. Ik heb ze deels overhaald dat je niet omzeep gaat van paddo's.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vriendin!
Als ik zou moeten kiezen is die keuze simpel voor mij, aan de drugs kan je altijd weer beginnen aan het desbetreffende meisje misschien niet...De drugs loopt niet weg, in tegenstelling zelfs 't komt naar je toe als je 't goed doet :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."