#1
Ik ga naar een feestje van m'n broer. Natuurlijk hoop ik (net zoals vele anderen) op een geheime aanbidder, een prins op het witte paard :P
Ik vind het maar overrated, puur commercieel, bedacht om geld te verdienen aan chocoladehartjes. Mij niet gezien.
Ik vind het maar overrated, puur commercieel, bedacht om geld te verdienen aan chocoladehartjes. Mij niet gezien.

