Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValentijn?

Valentijn?

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga naar een feestje van m'n broer. Natuurlijk hoop ik (net zoals vele anderen) op een geheime aanbidder, een prins op het witte paard :P
Ik vind het maar overrated, puur commercieel, bedacht om geld te verdienen aan chocoladehartjes. Mij niet gezien.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
aliblabla zei:
hmmm... met valentijnsdag is ook awakenings, is ook heel romantisch:tongueout:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :rock:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onzin, naja deze valentijn vind ik wel leuk want ga naar een hardcore feesie 14 februari :grin:
Me vriendin wil dat ik 13 feb. naar een valentijns disco ga, 14+ feesie, ga liever 14e naar een hardcore feesie.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neen.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het onzin. Je hebt het hele jaar de kans om te zeggen hoeveel je van iemand houdt.
Net als goede voornemens vind ik dit dus ook onzin. :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
vind het zelf onzin maar kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk én onzin ^^ Leuk als je iemand op het oog hebt, onzin als je verder niemand bijzonder leuk vindt of als je al iets hebt (ik vind dat je elkaar genoeg aandacht geef normaal gezien, anders zou het niet standhouden).
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het commerciële onzin, maar toen ik dat zei tegen m'n vriend kreeg ik een pruillip. Toch maar even lekker gekookt en de kamer wat romantischer ingericht. Ik vind het wel leuker om zoiets te doen zonder dat het 14 februari is!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Onzin of leuk?

Als je t leuk vindt, wat zijn dan je plannen?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onzin, ik ben sowieso a-romantisch. Van mij hoeft die zooi allemaal niet.
M'n vriend en ik hebben afgesproken dat we de hele dag in bed blijven, the Simpsons gaan kijken en pizza gaan bestellen, wat ik al romantisch genoeg vind.
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#11
Onzin...
Veel te commercieel...
En als je dan toch met je vriendin iets wil doen, doe het dan onverwacht.... Veel leuker toch !?! :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
if joe doont no hou toe spiek inglish doe het dan lekker niet, ja?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
rozen en roze kaartjes, zelfs briefpapier met aardbeiengeur, zijn 3 x zo duur.

nee als ik een meisje had, hoefde ze niet tot 14 februari te wachten, voor leuke kaartjes.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#14
honingolie zei:
aliblabla zei:
hmmm... met valentijnsdag is ook awakenings, is ook heel romantisch:tongueout:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :rock:
Klik om te vergroten...

Ik ga met m'n vriend dan ook Valentijn op Awake vieren! :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Opzich is het natuurlijk commerciele bullshit :P Maar toch vind ik het wel leuk :)
Leuk/romantisch cadeautje of wat doen ofzo. Maarja, ik vind het onzin om dat alleen op valentijnsdag te doen. Dat doe ik op andere dagen ook gewoon. Maarja, 1 dag staat vast dan :P
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Valentijnsdag is onzin, elkaar verwennen of lief doen tegen elkaar doe je (als het goed is) het hele jaar door, dat zo'n dag verzonnen is, om geld uit de zakken te kloppen, spreekt mij niet zo aan.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga een hasjbrownie bakken en nuttigen met 2 dames :sunglasses:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het wel onzin, maar als postbode is het wel weer leuk. Eerst om die volle postzakken op te halen en vervolgens die kaartjes (pure commercie!) (Hallmark rules!) bij mensen in de bus te mogen doen. Zie ik precies wie er allemaal een kaartje krijgen, want het is hier ons kent ons!
Ik heb ook een kaarten- en giftshop gehad en dat was ook echt briljant hoeveel mensen er toch aan Valentijn doen. Die kaartenrekken zo goed als leeg. En de de gifts ook echt ver op.

Ik wil stiekem eigenlijk best weer eens een kaartje ontvangen, ook al vind ik het onzin. Vroeger deden we nog wel eens een cadeautje voor elkaar kopen. En voor de lol kaartjes met hele flauwe gedichtjes bij familieleden in de bus. Die echt een jaar aan het raden waren, voordat het ze verteld werd.

:rockband:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
commercieel geblabla..

heb de hele dag een feessie van een maat van me. stop wel een lief briefje ofzo in mn vriendin dr jaszak als ze naar dr werk gaat
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er lag vanochtend een heel lief kaartje in mn brievenbus. <3
Ga vanavond naar mn vriend.
Heb allemaal kleine cadeautjes en een kaart in een tasje gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."