Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValentijn?

Valentijn?

44 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk én onzin ^^ Leuk als je iemand op het oog hebt, onzin als je verder niemand bijzonder leuk vindt of als je al iets hebt (ik vind dat je elkaar genoeg aandacht geef normaal gezien, anders zou het niet standhouden).
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het commerciële onzin, maar toen ik dat zei tegen m'n vriend kreeg ik een pruillip. Toch maar even lekker gekookt en de kamer wat romantischer ingericht. Ik vind het wel leuker om zoiets te doen zonder dat het 14 februari is!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind Valentijnsdag totaal niet boeiend. Geldklopperij van de middenstand. Net als Halloween. Een Amerikaans "iets" wat dan hier ook maar ingeburgerd moet raken. We komen om in de feestdagen van ons zelf maar heeeey. dit kan geld opleveren dus laten we die Amerikaanse feestdagen ook maar uitbuiten voor onze eigen portemonnee.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
valentijn is niets voor mij
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee, waar is de poll??? :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opa zei:
Ellesdee, waar is de poll??? :wink:
Klik om te vergroten...
:wink: tadaaaaa
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
wie wil er mijn online valentijn zijn?
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
wie wil er mijn online valentijn zijn?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik denk niet dat er genoeg pantoffeldiertjes zijn hier! :wink:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
vind het wel leuk, is toch fijn om eens EXTRA romantisch samen te zijn, allerlei dingen samen plannen. Natuurlijk kan je ook gewoon altijd lief zijn voor elkaar, op gewone dagen en zonder reden...dat is zeker zo fijn.

en commercieel...tja, dat is wat je er zelf van maakt eh. Het hoeft geen (of toch niet veel) geld te kosten om iets romantisch samen te doen of om elkaar eens goed te verwennen
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kom er net achter dat ik 13,14 en 15 februari moet werken, dus ik zie m'n 'valentijn' niet eens dat weekend.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk: enige dag van het jaar dat wild vreemden je iets minder raar aankijken als je ze een roos geeft of een romantisch gebaar maakt, zo uit het niets :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Opa zei:
cropp zei:
wie wil er mijn online valentijn zijn?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik denk niet dat er genoeg pantoffeldiertjes zijn hier! :wink:
Klik om te vergroten...

dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: OMG, ROTFLMFAO (met een kater... ouw...)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
vode zei:
Ik steiger altijd een beetje bij mensen die klagen over valentijn en zeuren dat je dat ook andere dagen kan doen.
Klik om te vergroten...

:kots:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Opa zei:
cropp zei:
dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: OMG, ROTFLMFAO (met een kater... ouw...)
Klik om te vergroten...

omg snap ik nog maar wat in vredesnaam is rotflmfao? :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
Opa zei:
cropp zei:
dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: OMG, ROTFLMFAO (met een kater... ouw...)
Klik om te vergroten...

omg snap ik nog maar wat in vredesnaam is rotflmfao? :grin:
Klik om te vergroten...

Rolling on the floor laughing my fucking ass off. Met een beetje nadenken kom je er wel.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga naar een feestje van m'n broer. Natuurlijk hoop ik (net zoals vele anderen) op een geheime aanbidder, een prins op het witte paard :P
Ik vind het maar overrated, puur commercieel, bedacht om geld te verdienen aan chocoladehartjes. Mij niet gezien.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#18
aliblabla zei:
hmmm... met valentijnsdag is ook awakenings, is ook heel romantisch:tongueout:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :rock:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#19
Onzin, naja deze valentijn vind ik wel leuk want ga naar een hardcore feesie 14 februari :grin:
Me vriendin wil dat ik 13 feb. naar een valentijns disco ga, 14+ feesie, ga liever 14e naar een hardcore feesie.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."