#1
Leuk én onzin ^^ Leuk als je iemand op het oog hebt, onzin als je verder niemand bijzonder leuk vindt of als je al iets hebt (ik vind dat je elkaar genoeg aandacht geef normaal gezien, anders zou het niet standhouden).
Opa zei:Ellesdee, waar is de poll???![]()
cropp zei:wie wil er mijn online valentijn zijn?
Opa zei:cropp zei:wie wil er mijn online valentijn zijn?
![]()
Ik denk niet dat er genoeg pantoffeldiertjes zijn hier!![]()
cropp zei:dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld
vode zei:Ik steiger altijd een beetje bij mensen die klagen over valentijn en zeuren dat je dat ook andere dagen kan doen.

Opa zei:cropp zei:dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld
![]()
![]()
OMG, ROTFLMFAO (met een kater... ouw...)
cropp zei:Opa zei:cropp zei:dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld
![]()
![]()
OMG, ROTFLMFAO (met een kater... ouw...)
omg snap ik nog maar wat in vredesnaam is rotflmfao?![]()
aliblabla zei:hmmm... met valentijnsdag is ook awakenings, is ook heel romantisch![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."