Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.

Ik ben bi, ben getrouwd met een man maar heb ook een tijdje een relatie gehad met een vrouw.
Klik om te vergroten...

Een seksuele aantrekkingskracht is wel iets meer dan alleen lust vind ik. Je kiest toch wel voor iemand, niet bij iedereen voel je die aantrekkingskracht.
Als het puur lust is, kan je ook een geit pakken, bij wijze van spreken. Vind ik.
:)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Caatjes punt is juist dat verschil tussen zin hebben om 'iets' te pakken en een liefdesrelatie aangaan.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat ik bi ben. :)


Verder heb ik er ook niks op tegen..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thanks for Kill a queer for christ stickers, kim.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.
Klik om te vergroten...

Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?
Klik om te vergroten...

Hier ga ik volledig in mee. Er zijn geen persoonlijke beledigingen gedaan, slechts een vrij extreme en misschien voor sommige ongeoorloofde mening neergelegd.

Als we dit zouden gaan verbieden is het resultaat uiteindelijk alleen maar meer haat en onbegrip, omdat mensen niet de kans krijgen dit soort extreme ideeen te bespreken.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Ze heeft wel meerdere van die ''meningsuitingen'' die er haast op neer komen dat het gewoon een slappe en domme versie van discriminaliteit is. Af en toe gaat ze te ver. Vind het een beetje raar dat hier niet op ingegrepen wordt :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Belachelijk, jij denkt dus dat omdat je een andere mening hebt, waarvan je zelf vind dat die goed is, je niet eens zelf hoeft te verweren tegen iemand die het tegenovergestelde zegt omdat dat wel opgelost word door het systeem...? Het zou toch net zo goed discriminatie zijn als ik Kim nu een ban gaf omdat ze zegt dat mongooltjes teveel geld kosten?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.
Klik om te vergroten...

Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?
Klik om te vergroten...

Hier ga ik volledig in mee. Er zijn geen persoonlijke beledigingen gedaan, slechts een vrij extreme en misschien voor sommige ongeoorloofde mening neergelegd.

Als we dit zouden gaan verbieden is het resultaat uiteindelijk alleen maar meer haat en onbegrip, omdat mensen niet de kans krijgen dit soort extreme ideeen te bespreken.
Klik om te vergroten...



Toen gewoonVOL politie agentjes afdeed als joden kreeg hij wel gewoon een ban, laten we vooral niet gaan jammeren dat een homo gewoon een luxe probleem is en nergens over gaat, of dat ze jammeren voor een probleem die ze zelf creeëren, dit doet mij erg "paus" achtig aan, en het valt me toch nog mee dat ze het nog net niet als auto immuun ziekte afdoet, laten we dan ook eens niet over de moslim jeugd beginnen die iedere dag in amsterdam homo's aftuigen, of over de plekjes waar er met hooivorken word gedreigd, ongenuanceerde opmerkingen als dit vind ik hoe dan ook van een zodanig laag niveau, dat ze voor mij niet verschillen met die van gewoonVOL, maarja het zal wel aan mij liggen dan, shit busts shit.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik las net een ander topic waarin GewoonVOL idd een 3 dagen ban aan zijn broekriem had plakken voor ongeveer dezelfde uitlatingen (generalisering & discriminatie). Is Kim toevallig een uitzondering?
Gewoon een vraag :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Kim zei:
Buitenlanders boeien niet zoveel, gehandicapte boeien me ook niet zo. Tenminste de gene die bv een handicap hebben. De normale mensen emt ene handicap die vind ik dat ze wel gelijk hebben die willen meestal ook werken. Die mongoltjes kosten alleen maar geld Een Buitenlander heeft het moelijker en word gediscimineerd ene homo is gewoon een luxe probleem en gaat nergens over. Gehandicapten en buitenlanders worden geweerd en hebben ene moelijekre positie homo's zijn gewoon aanstellers die jammeren om een probnleem wat ze zelf creeren.
Klik om te vergroten...

Een luxe probleem als je in elkaar wordt getrapt omdat je valt op hetzelfde geslacht, geweigerd wordt bij een baan, bespuugd wordt als je hand in hand loopt? Niet mag trouwen omdat je van hetzelfde geslacht bent? Noem dat allemaal maar luxe.
Klik om te vergroten...

Ik zie eerder buitenlanders of minder valide in elkaar worden geslagen. ze worden geweigerd bij een baan/sollicitatie. ok, ze worden ms nagewezen hand in hand nou, nou iemand die gehandicapt is die word dat ook. dus wat overblijft is dat ze niet mogen trouwen poehee aids, oorlogen, kapitalisme, rasisme er zijn meerdere dingen waar men wat aan kan doen :rolleyes: (ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chrono zei:
Ik las net een ander topic waarin GewoonVOL idd een 3 dagen ban aan zijn broekriem had plakken voor ongeveer dezelfde uitlatingen (generalisering & discriminatie). Is Kim toevallig een uitzondering?
Gewoon een vraag
Klik om te vergroten...

Nee, helemaal niet. Die veronderstelling is vrij kinderachtig, een volk als scheldnaam voor de politie gebruiken nadat je al tig keer gewaarschuwd bent voor achterlijk spamgedrag is wat anders dan een controversiele mening neerleggen over homoseksuelen. Zoals MetaalKonijn al zei, toen had ik er gewoon genoeg van.

Bovendien is er geen aanslag op de mening dat homofilie een luxe-probleem is, als het gegeven wordt genoemd dat homo's mishandelt worden door moslims (wat tevens weer pure generalisatie is, de homo verwijt de nicht dat hij gay is) Dat is een gevolg wat veroorzaakt word door een bevolkingsgroep met zijn eigen oordeel over homofilie. Mogen we dat dan wel ziek vinden?

Voordat iemand de schijn krijgt dat ik het eens ben met Kim, dat is niet zo. Je kan het verschijnsel homofilie niet zomaar afschuiven als 'luxe-probleem', dan is iedere vorm van liefde een luxe-probleem. Het is voor mij helemaal niet ongeloofwaardig dat seksuele geaardheid bepaald kan worden door genetisch materiaal en zo zorgt dat sommige mensen een hang naar hetzelfde geslacht krijgen. Dat er figuren bij zitten die er een halve clowns-act van maken heeft met hun persoonlijke geestelijke toestand te maken en niet met de homoseksuelen in het algemeen.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.
Klik om te vergroten...

Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, iedereen heeft het recht om zijn/haar mening te verkondigen. maar een mening begint met "ik vind" en met het niet presenteren als een feit. Dan alsnog, je hebt ook fatsoensgrenzen en respect. Je mag het ergens niet mee eens zijn, en daar je mening over geven, maar ik vind dat er altijd sprake moet zijn van respect en fatsoen tegen over elkaar. En daar was bij de opmerkingen van Kim totaal geen sprake van en dit ging mij persoonlijk veel te ver.
Je hoeft niet iemand persoonlijk aan te vallen om discirimerend en rascitische enzo te zijn.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Chrono zei:
Ik las net een ander topic waarin GewoonVOL idd een 3 dagen ban aan zijn broekriem had plakken voor ongeveer dezelfde uitlatingen (generalisering & discriminatie). Is Kim toevallig een uitzondering?
Gewoon een vraag
Klik om te vergroten...

Nee, helemaal niet. Die veronderstelling is vrij kinderachtig, een volk als scheldnaam voor de politie gebruiken nadat je al tig keer gewaarschuwd bent voor achterlijk spamgedrag is wat anders dan een controversiele mening neerleggen over homoseksuelen. Zoals MetaalKonijn al zei, toen had ik er gewoon genoeg van.

Bovendien is er geen aanslag op de mening dat homofilie een luxe-probleem is, als het gegeven wordt genoemd dat homo's mishandelt worden door moslims (wat tevens weer pure generalisatie is, de homo verwijt de nicht dat hij gay is) Dat is een gevolg wat veroorzaakt word door een bevolkingsgroep met zijn eigen oordeel over homofilie. Mogen we dat dan wel ziek vinden?

Voordat iemand de schijn krijgt dat ik het eens ben met Kim, dat is niet zo. Je kan het verschijnsel homofilie niet zomaar afschuiven als 'luxe-probleem', dan is iedere vorm van liefde een luxe-probleem. Het is voor mij helemaal niet ongeloofwaardig dat seksuele geaardheid bepaald kan worden door genetisch materiaal en zo zorgt dat sommige mensen een hang naar hetzelfde geslacht krijgen. Dat er figuren bij zitten die er een halve clowns-act van maken heeft met hun persoonlijke geestelijke toestand te maken en niet met de homoseksuelen in het algemeen.
Klik om te vergroten...

Thanks voor de opheldering :) Ik snapte het niet helemaal, ben ook nog maar een n00b :wave: Ik heb gewoonVOL sindsdien ook niet meer gespot :tongueout: Maar goed, ontopic maar weer :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
er is discriminastie en discriminatie
de een is een ernstig vergrijp wat strafbaar is de andere is gejengel van mensen die zich zo voelen maar dat niet worden.Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim zei:
Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat
Klik om te vergroten...

Ja dat denk ik ook.
Het is hun rare gedrag, wat een deel vd maatschappij hun niet doet accepteren. Ik zeg niet dat alle homo´s zo zijn, maar de gekken verpesten het voor de rest.

1 op de 5 homo´s in Amsterdam heeft HIV. Stond er laatst in de krant. Rarara hoe zouden ze daar toch aan komen. Man, doe toch normaal denk ik dan. Dat krijg je ervan als je met 10 andere homo´s loopt te vuileken in zo´n darkroom of in de bosjes of wat dan ook. Maar de geiligheid gaat voor het grote risico blijkbaar.
Dat is bij hetero´s ook vaak, maar dat is nog net iets minder risico.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat rare gedrag hoeft van mij ook niet zo nodig maar bedenk je dat het homo zijn nog niet zo heel erg lang "normaal" is (en nog steeds niet helemaal. We hebben er hier namelijk hele discussies over.). Het is denk ik vooral een soort van emancipatie dat ze zich soms zo nichterig gedragen. (En sommigen zijn gewoon zo :tongueout:)
Er zijn ook nog genoeg negers die "stoer" doen over het feit dat ze zwart zijn. Dat is in feite hetzelfde alleen wat prettiger om naar te kijken :tongueout:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lana zei:
Kim zei:
Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat
Klik om te vergroten...

Ja dat denk ik ook.
Het is hun rare gedrag, wat een deel vd maatschappij hun niet doet accepteren. Ik zeg niet dat alle homo´s zo zijn, maar de gekken verpesten het voor de rest.

1 op de 5 homo´s in Amsterdam heeft HIV. Stond er laatst in de krant. Rarara hoe zouden ze daar toch aan komen. Man, doe toch normaal denk ik dan. Dat krijg je ervan als je met 10 andere homo´s loopt te vuileken in zo´n darkroom of in de bosjes of wat dan ook. Maar de geiligheid gaat voor het grote risico blijkbaar.
Dat is bij hetero´s ook vaak, maar dat is nog net iets minder risico.
Klik om te vergroten...

Ik zou het op prijs stellen als je beweringen doet en die kan staven. Kan je mij verblijden met het bewuste krantenartikel? Ik geloof er namelijk geen 'flikker' van.

Daarnaast groeit de ziekte AIDS op dit moment net zo snel bij hetero's als bij homo's.
Ik kan me herinneren dat er veel ophef werd gemaakt over het onveilig vrijen van jongeren in het algemeen, omdat je tegenwoordig lang niet altijd meer doodgaat aan AIDS.


Daarnaast blijf ik qua raar gedrag bij mijn eerdere mening: Carnaval :')
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
deadlock zei:
Lana zei:
Kim zei:
Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat
Klik om te vergroten...

Ja dat denk ik ook.
Het is hun rare gedrag, wat een deel vd maatschappij hun niet doet accepteren. Ik zeg niet dat alle homo´s zo zijn, maar de gekken verpesten het voor de rest.

1 op de 5 homo´s in Amsterdam heeft HIV. Stond er laatst in de krant. Rarara hoe zouden ze daar toch aan komen. Man, doe toch normaal denk ik dan. Dat krijg je ervan als je met 10 andere homo´s loopt te vuileken in zo´n darkroom of in de bosjes of wat dan ook. Maar de geiligheid gaat voor het grote risico blijkbaar.
Dat is bij hetero´s ook vaak, maar dat is nog net iets minder risico.
Klik om te vergroten...

Ik zou het op prijs stellen als je beweringen doet en die kan staven. Kan je mij verblijden met het bewuste krantenartikel? Ik geloof er namelijk geen 'flikker' van.

:grin:

Daarnaast groeit de ziekte AIDS op dit moment net zo snel bij hetero's als bij homo's.
Ik kan me herinneren dat er veel ophef werd gemaakt over het onveilig vrijen van jongeren in het algemeen, omdat je tegenwoordig lang niet altijd meer doodgaat aan AIDS.


Daarnaast blijf ik qua raar gedrag bij mijn eerdere mening: Carnaval :')
Klik om te vergroten...

Nou, ik blijf er bij dat die homozooi overdreven aanstellerij is
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet of 1 op de 5 homo's aids heeft, maar wel dat een klein percentage van de homo's inderdaad door anonieme gaten neuken en dat iemand dan soms zijn kont open heeft staan voor 25 vreemde homo's of meer in een nacht en allemaal van dat soort vreemde anonieme kontneukerij.
Dit is heel walgelijk; en ze krijgen er aids van. Het zijn alleen lang niet alle homo's, gewoon een aantal gekken!

Wat wel zo is is dat in relaties homo's het meeste sex hebben in vergelijking met alle koppels (dus man-man meer dan man-vrouw en het minste vrouw-vrouw) maar dat heeft wee rmeer met de sexdrive van mannen te maken.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
deadlock zei:
Ik zou het op prijs stellen als je beweringen doet en die kan staven. Kan je mij verblijden met het bewuste krantenartikel? Ik geloof er namelijk geen 'flikker' van.
Klik om te vergroten...


Nee, daar kan ik jou niet mee verblijden.
Het stond in het Brabants Nieuwsblad van een hele tijd terug. En die info kan ik niet terug toveren.
Maar je kan ook vertrouwen op mijn nog redelijke geheugen.
Als we eens alles wat we ooit hadden gezien of gelezen moesten ´bewijzen´, zou het hier volstaan met artikelen en filmpjes.
Daar begin ik nog niet eens aan.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
Iedereen is homo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."