Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar daarom zijn er ook meer homo's dan lesbische. En hé dat is toevallig... er leven ook meer mannen op de aarde dan vrouwen. Balans gevonden :mrgreen:
Verder is kinderen krijgen wel mogelijk, ze hebben ontdekt dat het mogelijk is om een kind te laten volgroeien in een man... of ze zijn er mee bezig... hij moet natuurlijk alleen wel via een keizersnede ter wereld komen :P En hoezo zouden ze kinderen niet normaal op kunnen voeden? Heb vroeger wel is een week bij me (aangetrouwde) oom gelogeerd, die was ook homo maar heb er niks aan overgehouden hoor :confused:

OT: Doe mij maar een lief meisje / vrouw :hearteyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
mushroompiet zei:
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Klik om te vergroten...

De natuur is groter dan één mensenleven. Misschien maken homo's wel de balans om ouderloze kinderen of helemaal niks op te voeden. Dat een kind per se een vader en een moeder nodig heeft in de moderne samenleving is complete onzin. Ga er maar vanuit dat er genoeg vaders en moeders zijn die keihard falen waar homofielen juist voor een normale opvoeding zorgen.

Maar jij versiert vrouwen door tegen ze aan te rijden als ze loops zijn?
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee, door me als een hufter te gedragen terwijl ik heel lief ben :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs :grin:

Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
mushroompiet zei:
nee, door me als een hufter te gedragen terwijl ik heel lief ben :wink:
Klik om te vergroten...
Je kan veel beter gewoon jezelf zijn, anders trek je het verkeerde type vrouw aan :mrgreen:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
het kan een keuze zijn en het kan daarnaast ook genetisch bepaald zijn... vandaar da tik sommige families ook een bovengemiddeld aantal voorkomt... een keuze, tja dat vraag ik mij af, als ik de gemakkelijke weg had willen gaan, dan had ik heir neti voor gekozen... :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs :grin:

Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.
Klik om te vergroten...

Die vader van jou ook af en toe met z'n meningen :wink:
As for myself, hetero. Ook al twijfelt Serenity daar af en toe aan :P Verder vind ik 'liberaal hetero' een erg mooie uitdrukking, en geloof ik niet dat je 100% hetero/homo kan zijn.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ haha dat is wel grappig, ik ken een heleboel mensen die niet geloven in bi zijn :mrgreen:
Ik zelf zou het niet weten, waar het om draait is dat je gewoon gelukkig bent met elkaar toch :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Serenity zei:
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs :grin:

Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.
Klik om te vergroten...

Die vader van jou ook af en toe met z'n meningen :wink:
As for myself, hetero. Ook al twijfelt Serenity daar af en toe aan :P Verder vind ik 'liberaal hetero' een erg mooie uitdrukking, en geloof ik niet dat je 100% hetero/homo kan zijn.
Klik om te vergroten...

Mijn vaders mening is feit, volgens hem. *zucht*

Maar dan ben je dus geen hetero? :wink:
T
Tedere tronikaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben BI met verschillende fetishismen. Ikzelf heb dit nooit als een probleem ervaren, maar naarmate ik ouder wordt merk ik toch een diepgewortelde maatschappelijke afkeer tegenover alles wat afwijkt van de norm. ( de norm zijnde; heterokoppel, getrouwd, 2 kinderen, huisdier,...)

Verder wil ik nog even reageren op de uitlatingen hier gedaan van de aard; "wij hebben toch ook geen straight parade e.d.) Kijk straight's zijn ook nooit vervolgd geweest voor hun seksuele voorkeur, je kan slechts sinds midden jaren 80 echt uitkomen voor je seksuele voorkeur, vandaar dat de homo emancipatie u nog zo gevierd wordt, over een jaartje of 10 zullen gay pride- manifestaties (hopelijk) niet meer nodig zijn, en zullen ze ook vanzelf verdwijnen.

Wat ik ook nog even kwijt wilde; Mensen die uitspraken doen zoals "homo zijn is een keuze", "homoseksualiteit is een ziekte", ... xenofobie is een serieuze psychische afwijking waarvoor je in behandeling kan.
Ik snap niet dat er mensen zijn die zulke zaken nog durven beweren, hebben zij dan niks begrepen van de geschiedenis? We leven gelukkig niet meer in de jaren 40. (hoewel zo'n blonde afgetrainde jongen met zo'n goedzitten zwart ss pak, hmmmm :hearteyes: )
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is nog helemaal niet bewezen dat het genetisch bepaald is. Er zijn alleen bepaalde genen die bij homofielen overwegend voorkomen.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
DreamWeaver zei:
Serenity zei:
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs :grin:

Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.
Klik om te vergroten...

Die vader van jou ook af en toe met z'n meningen :wink:
As for myself, hetero. Ook al twijfelt Serenity daar af en toe aan :P Verder vind ik 'liberaal hetero' een erg mooie uitdrukking, en geloof ik niet dat je 100% hetero/homo kan zijn.
Klik om te vergroten...

Mijn vaders mening is feit, volgens hem. *zucht*

Maar dan ben je dus geen hetero? :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, jij wil gewoon een triootje hieruit slepen :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet mijn oorspronkelijke post niet meer, maar ik zou stellen dat ik tussen 60 en 80% hetero ben.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tedere tronika zei:
(hoewel zo'n blonde afgetrainde jongen met zo'n goedzitten zwart ss pak, hmmmm :hearteyes: )
Klik om te vergroten...

Haha, yummie, uniformen :hearteyes: :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enesteene zei:
Supervlieg zei:
Ellesdee zei:
Hype zei:
angel-devil zei:
Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...



Ben ook van mening als een man meerdere keren experimenteert met 2 vrouwen, hij beter gaat begrijpen hoe je een vrouw kunt beffen..
Klik om te vergroten...
hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk
gewoon je slappe pielemuis in dat holletje douwen
Klik om te vergroten...
Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god... :wave:
Klik om te vergroten...

1 I agree

2 Niet alle homo's neuken, mannen pijpen echter wel als de beste
Klik om te vergroten...

ben ik benieuwd hoeveel vergelijkingsmateriaal je hebt :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!

Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken

gewoon nieuwsgierig :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha heerlijk dit :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enesteene zei:
Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!

Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken

gewoon nieuwsgierig :mrgreen:
Klik om te vergroten...
stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =D
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hype zei:
Enesteene zei:
Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!

Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken

gewoon nieuwsgierig :mrgreen:
Klik om te vergroten...
stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =D
Klik om te vergroten...
agh, kan ie allemaal inhalen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."