#1
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.

mushroompiet zei:ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Je kan veel beter gewoon jezelf zijn, anders trek je het verkeerde type vrouw aanmushroompiet zei:nee, door me als een hufter te gedragen terwijl ik heel lief ben![]()

Serenity zei:Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs
Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.

DreamWeaver zei:Serenity zei:Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs
Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.
Die vader van jou ook af en toe met z'n meningen![]()
As for myself, hetero. Ook al twijfelt Serenity daar af en toe aan :P Verder vind ik 'liberaal hetero' een erg mooie uitdrukking, en geloof ik niet dat je 100% hetero/homo kan zijn.
Serenity zei:DreamWeaver zei:Serenity zei:Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs
Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.
Die vader van jou ook af en toe met z'n meningen![]()
As for myself, hetero. Ook al twijfelt Serenity daar af en toe aan :P Verder vind ik 'liberaal hetero' een erg mooie uitdrukking, en geloof ik niet dat je 100% hetero/homo kan zijn.
Mijn vaders mening is feit, volgens hem. *zucht*
Maar dan ben je dus geen hetero?![]()
Tedere tronika zei:(hoewel zo'n blonde afgetrainde jongen met zo'n goedzitten zwart ss pak, hmmmm)
Enesteene zei:Supervlieg zei:Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god...Ellesdee zei:ja tuurlijkHype zei:hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/angel-devil zei:Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...![]()
Ben ook van mening als een man meerdere keren experimenteert met 2 vrouwen, hij beter gaat begrijpen hoe je een vrouw kunt beffen..
![]()
gewoon je slappe pielemuis in dat holletje douwen![]()
1 I agree
2 Niet alle homo's neuken, mannen pijpen echter wel als de beste

stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =DEnesteene zei:Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!
Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken
gewoon nieuwsgierig![]()
agh, kan ie allemaal inhalenHype zei:stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =DEnesteene zei:Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!
Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken
gewoon nieuwsgierig![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."