#1
Hahaha nou goed....
dan doe ik ook mee
![:tearsofjoy:]()
dan doe ik ook mee
dan doe ik ook mee

psychonaut'86 zei:Wat ik teruglees in het topic is dat je vind dat ze het probleem zelf creëren? Is dat alles? Dat ze zich overdreven gedragen?
Als dat alles is wat je erover kunt zeggen, dan zou ik je 'wijze woorden' echt maar voor je laten. Of je kunt me met meerdere super goede argumenten overtuigen maar zoals ik hoor hoe jij er tegenover staat is dat waarschijnlijk onmogelijk.
Kim zei:(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
Mensen zoals jij zijn al verpest voor het leven... totdat ze zelf eens een keer in de positie komen van in hun ogen 'de doelgroep'
Misschien dat je dan nog te redden bent, maar de manier waarop je nu denkt zal je niet ver brengen.
Kim zei:psychonaut'86 zei:Wat ik teruglees in het topic is dat je vind dat ze het probleem zelf creëren? Is dat alles? Dat ze zich overdreven gedragen?
Als dat alles is wat je erover kunt zeggen, dan zou ik je 'wijze woorden' echt maar voor je laten. Of je kunt me met meerdere super goede argumenten overtuigen maar zoals ik hoor hoe jij er tegenover staat is dat waarschijnlijk onmogelijk.
Kim zei:(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
Mensen zoals jij zijn al verpest voor het leven... totdat ze zelf eens een keer in de positie komen van in hun ogen 'de doelgroep'
Misschien dat je dan nog te redden bent, maar de manier waarop je nu denkt zal je niet ver brengen.
Ik wil niemand overtuigen van mijn mening ik doe mijn mening zo als ik er over denk. Als ik mensen mijn mening wil opdringen ga ik wel bij de kerk.

Triprusje zei:Ja zo maar dan met een betere kop:')

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."