#1
Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt ![:)]()
Maar scherpe opmerking weer![:wink:]()
Maar scherpe opmerking weer
Thanks. Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar christ.. gebruik dat woord dan ook niet. Niet dat het woord nog meer betekenis kan verliezen dan dat het al verloren heeft en ik nog hoop heb dat het dat terug gaat krijgen, but.. you know..Serenity zei:Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt
Maar scherpe opmerking weer![]()
ExceptionalInsight zei:Thanks. Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar christ.. gebruik dat woord dan ook niet. Niet dat het woord nog meer betekenis kan verliezen dan dat het al verloren heeft en ik nog hoop heb dat het dat terug gaat krijgen, but.. you know..Serenity zei:Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt
Maar scherpe opmerking weer![]()
Oh shit, dat wilde ik er nog bij zetten, hihi (:Serenity zei:Ongeveer hetzelfde liedje als met het woord 'respect'.![]()
026chickie026 zei:ik heb er tog een duidelijke beschrijving gegeven van wat ik ermeee bedoel kon het alleen niet zo 123 goed sammenvatten![]()
Did you really?026chickie026 zei:waar knap jij nou echt op af bij een jongen of meisje


JaaSolidius zei:Oh, en meisjes die zichzelf heel wat vinden terwijl ze niet bepaald 'moeders mooiste' zijn.
Haha, dan ben jij volgens mij de uitzondering.026chickie026 zei:en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden

Pak Suiker zei:026chickie026 zei:nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand![]()
Maar dan is "zichzelf geweldig vinden" nogsteeds een twijfelachtige uitspraak, want dat kan zowel positief (bewustzijn van iemands talenten) als negatief (arrogant, verwaand, bot) zijn.![]()
026chickie026 zei:nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand![]()
0penmindeD zei:@ Pak Suiker, ja strepen kunnen wel maar ik bedoel geen 70's style![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."