Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafknappers in de liefde

afknappers in de liefde

196 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt :)
Maar scherpe opmerking weer :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het topic heet afknappers in de liefde. De liefde. Ik zie hier (bijna) alleen uiterlijke kenmerken en andere oppervlakkige nonsense.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt :)
Maar scherpe opmerking weer :wink:
Klik om te vergroten...
Thanks. Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar christ.. gebruik dat woord dan ook niet. Niet dat het woord nog meer betekenis kan verliezen dan dat het al verloren heeft en ik nog hoop heb dat het dat terug gaat krijgen, but.. you know..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Serenity zei:
Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt :)
Maar scherpe opmerking weer :wink:
Klik om te vergroten...
Thanks. Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar christ.. gebruik dat woord dan ook niet. Niet dat het woord nog meer betekenis kan verliezen dan dat het al verloren heeft en ik nog hoop heb dat het dat terug gaat krijgen, but.. you know..
Klik om te vergroten...

Ongeveer hetzelfde liedje als met het woord 'respect'. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Ongeveer hetzelfde liedje als met het woord 'respect'. :)
Klik om te vergroten...
Oh shit, dat wilde ik er nog bij zetten, hihi (:

026chickie026 zei:
ik heb er tog een duidelijke beschrijving gegeven van wat ik ermeee bedoel kon het alleen niet zo 123 goed sammenvatten :)
Klik om te vergroten...
026chickie026 zei:
waar knap jij nou echt op af bij een jongen of meisje
Klik om te vergroten...
Did you really?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hele alternatieve meisjes :P
Hele arrogante meisjes, meisjes die shag roken, meisjes die als een jongen lopen, kan nog wel ff doorgaan :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Great minds think alike :beer:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ Pak Suiker, ja strepen kunnen wel maar ik bedoel geen 70's style :grin:

Ow ja en dames met een slechte adem hebben we nog niet gehad :kots:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
Oh, en meisjes die zichzelf heel wat vinden terwijl ze niet bepaald 'moeders mooiste' zijn.
Klik om te vergroten...
Jaa :openmouth: Die vind ik gewoon kkr irritant ook..
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
026chickie026 zei:
en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden
Klik om te vergroten...
Haha, dan ben jij volgens mij de uitzondering. :wink:
Ik hoor namelijk zó veel vrouwen zeggen "een zelfverzekerde man die weet wat hij wilt en kan, tikkeltje arogant" als een onderdeel van de krankzinnig lange eisenlijst die veel vrouwen hebben over mannen. :P (can't blame 'em though, mannen hebben hun minder mooie lichaam gewoon te compenseren)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Giraffen :beer:
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand :wink:
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nou ik bedoel het dan in de negatieve vorm :wink:
Pak Suiker zei:
026chickie026 zei:
nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand :wink:
Klik om te vergroten...

Maar dan is "zichzelf geweldig vinden" nogsteeds een twijfelachtige uitspraak, want dat kan zowel positief (bewustzijn van iemands talenten) als negatief (arrogant, verwaand, bot) zijn. :wink:
Klik om te vergroten...
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
026chickie026 zei:
nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand :wink:
Klik om te vergroten...

Maar dan is "zichzelf geweldig vinden" nogsteeds een twijfelachtige uitspraak, want dat kan zowel positief (bewustzijn van iemands talenten) als negatief (arrogant, verwaand, bot) zijn. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
0penmindeD zei:
@ Pak Suiker, ja strepen kunnen wel maar ik bedoel geen 70's style :grin:
Klik om te vergroten...

Kaal vind ik sowieso gewoon echt niet mooi...wat mij betreft mag er echt wel wat haar zitten.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik knap af op vrouwen die weigeren lijntjes sos van mijn pielywiely te snuiven voor/tijdens de blowjob.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mensen die:
- zichzelf hoger plaatsen dan een ander
- onzeker zijn (en dan heb ik het over continu om bevestiging vragen)
- hun lichaam niet als tempel zien en dit misbruiken
- materialistisch zijn
- anderen altijd bekritiseren
- altijd alles beter weten


Met dit soort mensen heb ik niet veel op. Gelukkig heb ik nog nooit in een relatie gezeten met iemand die een van bovenstaande eigenschappen als leidraad in zijn/haar leven had.

Het is wel een soort vereiste dat je op hetzelfde niveau elkaar aanvult. Dat je dezelfde interesses en filosofie deelt of in ieder geval dit probeert. Genoeg mensen die leegheid vullen met leegheid, ik zou niet met een leeghoofd samen kunnen leven.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Afknappers:

- luiheid
- de 'slachtoffer' houding = altijd anderen de schuld geven van de shit in je leven
- geen verantwoordelijkheidsgevoel
- nog bij mama wonen
- een hekel aan dieren hebben
- lafheid maar wel een grote bek
- altijd negatief zijn over andere mensen / roddelen
- suffe en saaie types
- weinig libido
- houterig en onhandig zijn in bed
- mij niet aanbidden en behandelen als een prinses. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maatschappelijk verantwoord zijn (met uitspraken komen als "als iedereen dat doet stort de samenleving in elkaar", een probleem hebben met een uitkering "trekken", politiek correct zijn)

Er heel "standaard" uitzien. Toon wat creativiteit!

Zich niet aan afspraken kunnen houden (half zeven is ook echt half zeven, niet dat ik om kwart voor zeven moet bellen waar ze blijft).

Een probleem maken van woorden zoals "kanker".

Constant over blowen praten en vervelende stonerhumor hebben. Niks mis met blowen, wel met mensen die enorm hard "erbij" willen horen in de "blowscene".

Sletterig gedrag

Heel erg alles willen doen "zoals het hoort".

Zich te veel aantrekken van regels

Agressief gedrag

Spelletjes spelen, roddelen, etc.

Kinderen willen

Niet naar argumenten luisteren maar een plaat voor de kop hebben (simpel voorbeeld: Drugs is slecht. Ik: Waarom is drugs slecht? Zij: Ik wil het niet horen is gewoon slecht!). Discussies aangaan = een must.

Obviously: Gebrek aan hygiene

Gebrek aan intelligentie
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."