Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafknappers in de liefde

afknappers in de liefde

196 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb er tog een duidelijke beschrijving gegeven van wat ik ermeee bedoel kon het alleen niet zo 123 goed sammenvatten :)
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
Als je na 2 maanden erachter komt dat ze eigenlijk zéér egoïstisch is, steeds meer over haar ex'en begint te praten, en zelf met de dag dikker en lelijker wordt. Daarom probeer ik nu dames rationeel uit te kiezen....Met als gevolg dat ik dus geen één meisje meer hoef, want ik vind het eigenlijk allemaal maar van die nutteloze dozen. Godver, je moet er toch niet aandenken om zo'n hoer zwanger te pompen en je dan te beseffen dat je zoontje zwemt in zaad van al haar slachtoffers. Vieze nazi-monster met haar gele, scheve tanden en 4 jaar oud, rottend zaad in haar baarmoeder :kots: Nee, stop mij maar in een isoleercel, waar ik regels, potloden, schriften en literatuur in mijn bezit heb. Daar word ik veel gelukkiger van, en niet die eeuwige drang om seks te hebben met wijven, ongeacht hoe mooi, lief en lekker ze ook zijn, je na het ejaculeren in hun baarmoeder zich aan hun gaat storen, omdat ze vreten van je willen en je liefde, warmte, veiligheid, grote handen en aandacht. Ik kots op wijven! Ik kots op mensen overigens..Ik ga deze hele wereld veroveren en omtoveren in een plek waar men één geheel is. Waar het verdomme niet nodig is om je zelf voort te planten en de wedstrijden met je maten aan te gaan met wie de meeste chicks kan scoren in de lokale discotheek, want je bereikt een hoop met coke in je neus en veel vreten in je aderen. Onthoud mijn naam goed, want jullie gaan op mij stemmen, jullie kiezen er zelf voor om bevrijdt te worden van die pathologische dwang om te neuken, om aan je toekomst te werken. Je wordt bevrijd door mij! Door mij hoor je dat? Door mij!
Klik om te vergroten...


haha, en jij maar denken dat ik reageer op je nickname.... die je overigens toch echt iets te serieus neemt :grin:
Maar zeg ns, ben nieuwsgierig: wat is nu je doel van deze tekst??? maakt nmlk niet dat je sympathiek overkomt... maar t zal allemaal wel niet serieus bedoeld zijn...sneu is t wel, humor of ernst... :wink:
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#3
waar knap jij nou echt op af bij een jongen of meisje
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij vindt topics openen vast het leukste wat er is, of niet?

Anyway, waar ik echt op afknap is als een jongen alleen over zichzelf praat, grote praatjes heeft en als ie me na 2 minuten probeert te zoenen. Qua uiterlijk houd ik niet van dikkige of getinte jongens.
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja vind het wel leuk maar het is ook gedeeltelijk verveling ik werk nu savonds en ja om nou de hele dag in de sportschool rond te hangen is ook niet wat


Gemini zei:
Jij vindt topics openen vast het leukste wat er is, of niet?

Anyway, waar ik echt op afknap is als een jongen alleen over zichzelf praat, grote praatjes heeft en als ie me na 2 minuten probeert te zoenen. Qua uiterlijk houd ik niet van dikkige of getinte jongens.
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
veel make-up, een arrogante blik en overgevoelige type`s
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
en als ze hun portomone in hun kontzak hebben zitten
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik knap nogal snel af als ze niet van dope houd :mrgreen:
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#9
als ze niet van dope houden of als ze over het gebruik ervan lopen te zeiken
0penmindeD zei:
Ik knap nogal snel af als ze niet van dope houd :mrgreen:
Klik om te vergroten...
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zelf hou niet van jongens met eigendunk en die langer voor de spiegel staan dan ikzelf :)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was natuurlijk een joke, maar het is idd behoorlijk vervelend dat je bijvoorbeeld de les word gelezen over dat dope slecht voor je is ed. Maar goed, ik ben openminded en begrijp ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn dope kunnen gebruiken.

Back ontopic:

Ik stoor me eerder aan: onverzorgde chicks, nagelbijtende chicks die bijna geen nagels meer over hebben niet echt vrouwelijk dus, foute geklede chicks zeg maar een fatass in strakke kleding, chicks met een slecht gebit, shagrokende chicks met gelige nicotine nagels, chicks met een hoge dunk vanzichzelf, en natuurlijk chicks die het constant hebben over hun ex(en).
Voor de rest knap ik niet zo snel ergens vanaf :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kijk niet echt met een dergelijke insteek naar t andere geslacht. Mij wat te negatief. Tuurlijk zijn er dingen die ik minder graag zie, maar dan val ik in de eerste plaats al niet op die vrouwen.. Kan wel dingen aangeven die ik wel graag zie, maar erg verrassend is dat lijstje ook niet: klasse, intelligentie, ambitie, humor, assertiviteit en een positieve levenshouding. Maar dat lijstje is niet alleen van toepassing op dames maar op mensen in general..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
wordt nogwat met Mindgamer zijn post straks :P :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pak Suiker zei:
Angramar Temenos zei:
Duitse herder. Nu een jaartje of 7, ik heb haar al een tijdje. Als cadeautje van m'n vader gekregen toen ik besloot bij hem te wonen :).
Klik om te vergroten...

AT's papa: "AT, kom bij mij wonen!"
AT"s mama: "nee AT, kom bij mij wonen!"
AT's papa: "als je bij mij komt wonen koop ik een hond voor je. :wink: "
AT: "ik wil een hond! oké papa, ik ga bij jou wonen!"

:P
Klik om te vergroten...

Nee hoor, m'n moeder was toendertijd hysterisch en te overprotectief.. Ik werd er helemaal gek van . Ik nam zelf de beslissing om bij paps te wonen, zonder omgekocht te worden :mrgreen:. Was een verrassing :grin:.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
- mannen die te vol van zichzelf zijn
- onverzorgd uiterlijk / slechte hygiene
- mijn vier katten niet lief vinden
- zichzelf ontzettend zielig en afgewezen voelen, als ik een keertje "geen zin" heb
- tijdens de eerste date over je exen beginnen
- slechte zoen / bedprestraties
- geen gevoel voor (mijn) humor hebben
- tijdens de eerste date heel erg dronken en klef worden
- mij vertellen wat ik "wel en niet mag"
- anti drugs zijn
- er heilig van overtuigd zijn dat vrouwen niet poepen, nooit een scheet laten en geen boeren laten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
- mannen die te vol van zichzelf zijn
- onverzorgd uiterlijk / slechte hygiene
- mijn vier katten niet lief vinden
- zichzelf ontzettend zielig en afgewezen voelen, als ik een keertje "geen zin" heb
- tijdens de eerste date over je exen beginnen
- slechte zoen / bedprestraties
- geen gevoel voor (mijn) humor hebben
- tijdens de eerste date heel erg dronken en klef worden
- mij vertellen wat ik "wel en niet mag"
- anti drugs zijn
- er heilig van overtuigd zijn dat vrouwen niet poepen, nooit een scheet laten en geen boeren laten.
Klik om te vergroten...
Amen to that!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
- mannen die te vol van zichzelf zijn
- onverzorgd uiterlijk / slechte hygiene
- mijn vier katten niet lief vinden
- zichzelf ontzettend zielig en afgewezen voelen, als ik een keertje "geen zin" heb
- tijdens de eerste date over je exen beginnen
- slechte zoen / bedprestraties
- geen gevoel voor (mijn) humor hebben
- tijdens de eerste date heel erg dronken en klef worden
- mij vertellen wat ik "wel en niet mag"
- anti drugs zijn
- er heilig van overtuigd zijn dat vrouwen niet poepen, nooit een scheet laten en geen boeren laten.
Klik om te vergroten...
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Z2GNllAlRd0&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Z2GNllAlRd0&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
hysterisch gedrag.. voor de rest ben ik vrij makkelijk :)
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ten eerste wil ik zeggen, dat ik het ja, laat ik het maar stom noemen, dat Angramar Temenos soort van erop aangekeken word dat hij geen kinderen wilt, maar ik neem aan dat na het lezen van zijn post iedereens mening daar wel op aan is aangepast? Ik vind het namelijk verantwoord. :)

goed, afknappers..
Alles naar zichzelf draaien
Stinken
Lelijk gebit
Lelijke schoenen
Kinderachtig gedrag (Ik weet dat ik zelf niet zo oud ben, maar jongens blijven gewoon langer kinderachtig)
Mama's kindjes (die met winkelen hun eigen kleding maat dus niet weten) (&zonvriendhebikdesondankstoch, typisch)
Puisten
Overtollig behaarde borst
Smirnoff of breezer ofzo drinken, pak pleaaaase een biertje
Altijd over drugs praten, kijk ik sta open om erover te praten don't get me wrong maar om nou in iedere zin het woord sos te zeggen pfff..

en verder weet ik niet :P
oh, en ik wil nog zeggen, dat ik shaq rook!
en volgens mij ziet iedereen bij een "shaq-wijf" iemand voor zich met een 70's broek of trainings broek, ofja, laat ik zeggen zo iemand met kleding van 20 jaar geleden en kort geknipt of onverzorgd haar met lelijke scheve gele tanden etc.
hm, en dat is meestal ook wel zo, maar ik wil mijn eigen toch wel een beetje verdedigen haha want ik zie er namelijk totaal niet zo uit.
maar ik scheld wel veel met kanker.. dat dan weer wel..

Ooooh, en nu ik dat hierboven zo lees, mij zal je NOOOIT betrappen op een "scheet" ofzo, ik neem het woord zelfs niet in de mond, ook zal je mij het woord "poep" nooooit horen zeggen, typen is makkelijker maar ik krijg het écht niet uit mijn mond. Verschrikkelijk trouwens, als vrouwen dat in het openbaar doen, of een kei harde boer laten midden in het centrum, nee, dat zal je mij ook niet horen doen :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
yo AT

ik zou gewoon een hond nemen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."