Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafknappers in de liefde

afknappers in de liefde

196 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.

:hearteyes:

iemand ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb liever wat jij beschrijft dan een full time baan persoon.. Ik heb het idee dat ik daar totaal niks mee kan...

MDMA doen met m'n vriendin lijkt me helemaal waaauuwww :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
lysergine25 zei:
peuk rokende, alcohol zuipende, coke snuivende, mdma afhankelijke, ghb drinkers, keta spuiters pep zeurende stoppers, en junkies die nooit geld hebben ....

voor de rest moet ze goed geil zijn ...
appeltaart kunnen bakken en een full time baan hebben.

:hearteyes:

iemand ?

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb liever wat jij beschrijft dan een full time baan persoon.. Ik heb het idee dat ik daar totaal niks mee kan...

MDMA doen met m'n vriendin lijkt me helemaal waaauuwww :hearteyes:
Klik om te vergroten...


:')!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
afgelopen vrijdag zat er een prachtig meisje een plofje te draaien, dat vond ik een afknapper
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: F

timmaniac zei:
yeti zei:
Als ze begint te zingen en haar stem identiek aan die van Yoko OnO blijkt te zijn :angry:
Klik om te vergroten...

QFT
QFT
Klik om te vergroten...
Als Ringo S. nu eens ff een fatale aanval van de Mexicaanse Griep krijgt, dan zijn we ook van de laatste kever verlost :beer:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
mja mannen met een full time baan en een geregeld leventje zijn fijn, maar afknappers zijn toch wel:

- Elke dag stipt om 18.00 willen eten, favoriete serie kijken, om 20.00 douchen en stipt om 22.00 uur naar bed. :confused:
- Thuiskomen en dan nadat ik lekker gekookt heb de rest van de avond op de bank hangen of in slaap vallen voor de tv. :rolleyes:
- Alleen energie voor sex in het weekend en dan alleen op zaterdag, want vrijdag te moe van het werken en zondag moet ie om 22.00 uur naar bed. :angry:
- Als we uitgaan in het weekend om 00.00 al zeggen: Goh het is al wel laat he. :confused:
- Hypotheken of het laatste nieuws of IT als lievelings gespreksonderwerp hebben. :kots:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elfquest zei:
mja mannen met een full time baan en een geregeld leventje zijn fijn, maar afknappers zijn toch wel:

- Elke dag stipt om 18.00 willen eten, favoriete serie kijken, om 20.00 douchen en stipt om 22.00 uur naar bed. :confused:
- Thuiskomen en dan nadat ik lekker gekookt heb de rest van de avond op de bank hangen of in slaap vallen voor de tv. :rolleyes:
- Alleen energie voor sex in het weekend en dan alleen op zaterdag, want vrijdag te moe van het werken en zondag moet ie om 22.00 uur naar bed. :angry:
- Als we uitgaan in het weekend om 00.00 al zeggen: Goh het is al wel laat he. :confused:
- Hypotheken of het laatste nieuws of IT als lievelings gespreksonderwerp hebben. :kots:
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat ik nooit zo'n saai persoon word :kots:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
- Totaal verschillende intresses hebben, want dan kan je nergens over praten en ik praat graag.
- Hele naiëve mensen die graag hun kop in het zand steken.
- Mensen die te dominant zijn, heb ik een keer geprobeerd en dat werkte voor mij niet zo.
- Ochtend mensen, kan ik gewoon helemaal niks mee helaas.
- Mensen die te graag conformeren aan de massa/media of uberhaubt weinig eigen persoonlijkheid hebben.
- Muur-mensen, kan ik ook helemaal niks mee tenzij ze hun muur neerlaten.
- Mensen die niks willen delen, niet open zijn, zie eigenlijk weer muur mensen, daar kán ik gewoon niks mee.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ochtendmensen en muurmensen (goeie uitdrukking) kan ik ook niks mee idd.
Ben zelf echt een avondmens en erg open over mijn ervaringen/gevoelens en daar moet over gepraat kunnen worden.

Passieloze mensen is ook niks voor mij.

Voorbeeldje:
Hoe was het feestje? : ja wel ok (Ok? ok!!? Je hebt het geweldig naar je zin gehad of het was shit toch? en wat heb je dan allemaal meegemaakt?)
Was het eten lekker?: ja wel ok hoor (WTF) Maar vond je het nou echt lekker of gewoon zo zo? - Ja gewoon wel goed te doen.
Ben je verliefd op me? : ik vind je wel een aardige meid ja. :confused:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elfquest zei:
Ben je verliefd op me? : ik vind je wel een aardige meid ja. :confused:
Klik om te vergroten...

Dit vind ik altijd zo een dooddoener.
Het meisje van 10 hoog achter is ook een aardige meid, wat is er dan anders aan mij dan aan haar?

Ik kan me wel vinden in de afknappers die jij en azgaza noemen, naast de dingen die ik zelf wel al had.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: F

yeti zei:
timmaniac zei:
yeti zei:
Als ze begint te zingen en haar stem identiek aan die van Yoko OnO blijkt te zijn :angry:
Klik om te vergroten...

QFT
QFT
Klik om te vergroten...
Als Ringo S. nu eens ff een fatale aanval van de Mexicaanse Griep krijgt, dan zijn we ook van de laatste kever verlost :beer:
Klik om te vergroten...


eeeum.... en mccartney dan?

of geloof je de 'paul is dead' myth? :P
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verwende wijven met de veel make-up en een veel te grote bek.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#12
- als ze haar zakdoekjez laat rondslingeren :P
- als ze om de 5minuten sms stuurt van : waar blijf je toch ?
- dat ik meer moet meegaan met haar ouders op restaurant (serieuze rijke mensen)
- dat ze heel veel aandacht nodig heeft ..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
iNkz zei:
- als ze haar zakdoekjez laat rondslingeren :P
Klik om te vergroten...
Slordige vrouwen zijn schattig.

- als ze om de 5minuten sms stuurt van : waar blijf je toch ?
Klik om te vergroten...
Dat betekent dat ze je graag wilt zien. Ook leuk dus.

- dat ik meer moet meegaan met haar ouders op restaurant (serieuze rijke mensen) :kots:
Klik om te vergroten...
Gratis eten. Duur eten. Lekker decadent dure wijn drinken.. Ook niet heel veel mis mee lijkt me.

- dat ze heel veel aandacht nodig heeft ..
Klik om te vergroten...
Zolang ze die aandacht alleen maar van jou vraagt lijkt me dat er niets aan de hand is.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
iNkz zei:
- als ze haar zakdoekjez laat rondslingeren :P
Klik om te vergroten...
Slordige vrouwen zijn schattig.

- als ze om de 5minuten sms stuurt van : waar blijf je toch ?
Klik om te vergroten...
Dat betekent dat ze je graag wilt zien. Ook leuk dus.

- dat ik meer moet meegaan met haar ouders op restaurant (serieuze rijke mensen) :kots:
Klik om te vergroten...
Gratis eten. Duur eten. Lekker decadent dure wijn drinken.. Ook niet heel veel mis mee lijkt me.

- dat ze heel veel aandacht nodig heeft ..
Klik om te vergroten...
Zolang ze die aandacht alleen maar van jou vraagt lijkt me dat er niets aan de hand is.
Klik om te vergroten...

ok op de meeste punten geef ik je gelijk .. maar dat op restaurant gaan met haar ouders niet ..
met hun diepe wijze gesprekken altijd.. geven me altijd het gevoel dat ik nieks waard ben
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een vagina die in contact heeft gestaan met een negroïde geslachtsdeel.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Een vagina die in contact heeft gestaan met een negroïde geslachtsdeel.
Klik om te vergroten...

idd dat is een afknapper :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Ja daahaag! Dan vertel je je problemen aan je vrienden/innen en dan krijg je weer ruzie omdat je gevoelige info met hun bespreekt en niet met je relatie.

Fuck man, je hebt juist een relatie om er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen en te steunen. Niet om te zeggen dat je je verhaal maar lekker ergens anders moet gaan doen. Door dik en dun toch?

Maar volgens mij lul ik tegen een kwade muur van opgekropte emoties omdat jou relatie net uit is.

Gelukkig kan ik je nuanceren.
Klik om te vergroten...

Waarom oordeel je nu over mij? Ik geef slechts mijn mening dat overigens compleet los staat van mijn ex.. En natuurlijk moet je in een relatie alles tegen elkaar kunnen vertellen, maar voor een objectieve mening zijn je vrienden soms beter geschikt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Supervlieg zei:
Drientje zei:
Ja daahaag! Dan vertel je je problemen aan je vrienden/innen en dan krijg je weer ruzie omdat je gevoelige info met hun bespreekt en niet met je relatie.

Fuck man, je hebt juist een relatie om er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen en te steunen. Niet om te zeggen dat je je verhaal maar lekker ergens anders moet gaan doen. Door dik en dun toch?

Maar volgens mij lul ik tegen een kwade muur van opgekropte emoties omdat jou relatie net uit is.

Gelukkig kan ik je nuanceren.
Klik om te vergroten...

Waarom oordeel je nu over mij? Ik geef slechts mijn mening dat overigens compleet los staat van mijn ex.. En natuurlijk moet je in een relatie alles tegen elkaar kunnen vertellen, maar voor een objectieve mening zijn je vrienden soms beter geschikt.
Klik om te vergroten...

En dat vermeldde je net weer even niet waardoor ik weer in de hoogste boom klom.

Dat is een waar punt. Partners kunnen zlecht objectief zijn.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Dat is een waar punt. Partners kunnen zlecht objectief zijn.
Klik om te vergroten...

Ik knap af op vrouwen die "zlecht" schrijven in plaats van "slecht"...

:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mike zei:
Drientje zei:
Dat is een waar punt. Partners kunnen zlecht objectief zijn.
Klik om te vergroten...

Ik knap af op vrouwen die "zlecht" schrijven in plaats van "slecht"...

:grin:
Klik om te vergroten...
Ja man, daar knap ik ook ontzettend op af.

Zlecht he?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."