#1
- Vrouwen met mannelijke trekjes
- Vrouwen die roken
Ik hou echt van vrouwelijke vrouwen die zich ook zo kleden.
- Vrouwen die roken
Ik hou echt van vrouwelijke vrouwen die zich ook zo kleden.
SchilDpadDo zei:Ik knap er op af als
- ze een beetje mannelijk zijn ( wat al snel te veel is )
- ze zich enorm dom opstellen
- over mij beslissen wat ik moet doen en moet laten, in de dingen die we samen doen kan dit nog. maar niet over bijvoorbeeld prive-uitgaven .
- Vooral gaat beslissen over mijn drugs-gebruik . Al helemaal verbieden. Dat ze het er niet mee eens is is tot daar aan toe. Dan kunnen we nog altijd een compromis stellen. verbieden helpt niet.
- teveel make-up
- geen tegengas geven . alleen ja en amen zeggen. vreselijk, alsof je geen eigen mening ofzo hebt.
- alleen maar verteld, en niet luisterd
- te close met andere mannen om gaat.
r@r@77 zei:Angramar Temenos zei:Meiden (en ook jongens als ik bi/homoseksueel was) die biseksueel zijn en dat gebruiken als excuus om 2 relaties tegelijkertijd te hebben. Ik heb totaal *niks* tegen bi/homo's, maar wel tegen polygamie, vooral als het oneerlijk en stiekem wordt gedaan.
Helemaal mee eens; het maakt niet uit met wie je het bed in duikt, als het stiekem gebeurt in een relatie/huwelijk is het altijd vreemdgaan. Ik vind het erg laf om wél de stiekeme lusten te willen, maar niet de consequenties ervan te dragen.
vode zei:Ik zou het echt vet cool vinden als mensen zich eens gaan inlezen in polyamorie voor ze verkeerde dingen roepen. Polygamie is -niet- vreemdgaan. Vreemdgaan is buiten de deur gaan neuken met iemand waarvan je partner het niet weet. Polygamie is meerdere -relaties- hebben waar de partners het allemaal van elkaar weten en het OK vinden. Misschien moeilijk te begrijpen voor sommigen maar poly mensen kiezen daar ZELF voor en vinden daar hun GELUK in. Dan heb je nog open relaties waarin ze geen full-on relaties met anderen aangaan maar gewoon de vrijheid hebben om te neuken met anderen waar iedereen het ook weet van elkaar. Er word niet gelogen, bedrogen en vreemdgegaan. Comprenez-vous?

026chickie026 zei:en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden
en ze vinden vaak andere mensen veel minder dan hunzelf.

Man zeker?Lauu zei:de onzekerheid van devrouw...
Drientje zei:Man zeker?Lauu zei:de onzekerheid van devrouw...
DanceHall_Drug zei:026chickie026 zei:en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden
oh ja egt om een hekel te krijgen...
En zeker van die mannen die heel te tijd met zichzelf bezig zijn, om hun mooi te maken, hier beginnen ze al haarbanden te dragen, trekken hun haar plat met de platte tang, ze brengen zelfs fond du teint aan, kleuren hun haar in het blond en gaan ook onder de zonnebank.....
zijn dat dan nog mannen?![]()
ze staan langer in de badkamer dan ons... dat zijn egt dingen waar ik op afknap; mannen die te erg bezig zijn met hun uiterlijk en hoe ze overkomen.
Voor mij moet een man wat gespiert zijn, maar ook weer niet té. En gewoon mannelijk overkomen zonder al dat sissy gedoe de laatste tijd. Ze moeten wel proper zijn en mooie kleren dragen, want iemand die onverzorgt is (vb; met vettig haar of rotte tanden of comedonen en puisten over heel het gezicht) en die slonzen draagt knap ik ook egt op af. Waar ik ook nog op afknap zijn jongens die een snob zijn, stoefen over hun "merkkleren"en ze vinden vaak andere mensen veel minder dan hunzelf.
Ze moeten verzorgt en proper zijn maar ze moeten wel mannelijk blijven! dast belangrijkste![]()
Ziet er toch niet uit zeg! Whoehahahaha!!!iNkz zei:Deranged zei:Een vagina die in contact heeft gestaan met een negroïde geslachtsdeel.
idd dat is een afknapper![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."